۵۲۷۷۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غرب کشور امروز بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده بعد از ظهر امروز در برخی نقاط در جنوب لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب استان مرکزی شاهد بارندگی خواهیم بود.

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده بعد از ظهر امروز در برخی نقاط در جنوب لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب استان مرکزی شاهد بارندگی خواهیم بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: گزارش‌های ایستگاه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی صبح امروز بیانگر رشد ابرهای جوششی و بارش باران در برخی نقاط در جنوب لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب استان مرکزی است.

احد وظیفه افزود: با توجه به وضعیت فعلی جو و پیش‌بینی مدل‌های عددی تا بعد از ظهر امروز یا اوایل شب در ساعاتی از روز وقوع توفان‌های تندری در جنوب لرستان، چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان، جنوب استان مرکزی، جنوب استان قم، شمال فارس و دامنه‌های جنوبی ارتفاعات زاگرس در استان کرمان تداوم خواهد یافت.

به گفته وی، رخداد رگبار و رعدو برق، صاعقه و احتمال سیلاب ناگهانی و وزش تندباد موقت در توفان‌های تندری بسیار محتمل است؛ بنابراین به هموطنان ساکن در این مناطق توصیه می‌شود احتیاط لازم و اقدامات ایمنی را برای جلوگیری از خسارت انجام دهند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: فردا سه‌شنبه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های کرمان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان و پس‌فردا چهارشنبه بارش باران همراه با رعد و برق گاهی وزش باد شدید در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق‌فارس و شمال و شرق هرمزگان پیش‌بینی شده که از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج