۵۲۸۲۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اتوبوسرانی لندن هوشمند می شود

شرکت سیتی مپر قصد دارد سیستم اتوبوس رانی شهر لندن را هوشمند کند. به همین منظور اتوبوس های جدیدی را به کار می گیرد که ضمن جمع آوری اطلاعات مربوط به مسیر حرکت خود، به ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران کمک خواهند کرد.

خبرگزاری مهر: شرکت سیتی مپر عرضه کننده برنامه موبایلی برنامه ریزی مسیر سفر قصد دارد سیستم اتوبوس رانی شهر لندن را هوشمند کند.

به نقل از پاکت لینت، این شرکت به همین منظور اتوبوس های جدیدی را به کار می گیرد که ضمن جمع آوری اطلاعات مربوط به مسیر حرکت خود، به ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران کمک خواهند کرد.
اتوبوسرانی لندن هوشمند می شود

قرار است استفاده آزمایشی از اتوبوس های یاد شده امروز و فردا انجام شود و اطلاعات مربوط به زمان ورود اتوبوس ها به ایستگاه ها و مدت زمان حرکت آنها در مسیر مشخص شده تعیین شود.

اتوبوس های شرکت سیتی مپر سبز رنگ و کوچک تر از اتوبوس های معمولی شهر لندن هستند و تنها ۳۰ صندلی دارند. در این اتوبوس ها پورت های یو اس بی نصب شده که برای شارژ تلفن های همراه قابل استفاده هستند.

همچنین نمایشگری در جلوی این اتوبوس ها نصب شده که موقعیت لحظه به لحظه سرنشینان را بر روی نقشه نمایش می دهد و با استفاده از آن می توان از موقعیت ایستگاه های پیش رو مطلع شد.

پس از جمع آوری اطلاعات مسافران و رانندگان این اتوبوس ها، از این داده ها برای تحلیل شیوه مسافرت درون شهری مردم لندن استفاده می شود و در نهایت یک سیستم جامع نرم افزاری برای مدیریت اتوبوسرانی لندن به کار گرفته خواهد شد.

سیستم یاد شده هم برای کنترل لحظه به لحظه و عملیاتی اتوبوس ها و هم برای مدیریت رانندگان و سیستم برنامه ریزی شده آنها کاربرد خواهد داشت. البته ارائه این خدمات سود سرشاری برای سیتی مپر به ارمغان می آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عینهو اتوبوسهای پایتخت مملکت ما تهران که از شدت فرسودگی جای خودش کثیفی ادم خجالت میکشه بگه اینا اتوبوسهای پایتخت یه مملکتن اونوقت قالیباف میخاد رییس جمهور این مملکت بشه اقا تو نتونستی.حمل ونقل یک شهر رو درس کنی حالا میخای سکان دار یک مملکت بشی متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج