۵۳۰۳۵۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

روحانی، جواب رقبا را یک جا داد

روحانی در بخش پایانی مناظره رئیسی و قالیباف را خطاب قرار داد و به قالیباف گفت: «شما همیشه طرحت لوله کردن بود». او همچنین به رئیسی گفت: امام رضا را جناحی نکنید.

خبرآنلاین: در بخش پایانی مناظره این فرصت به کاندیداها داده شد تا در جمع بندی نهایی نظر خود را بیان کنند.

روحانی در جمع بندی پایانی خود، ابتدا قالیباف را مخاطب قرار داد و خطاب به او با عتاب خاصی گفت: من اصلا مایل نیستم که بعضی از نکات را مطرح کنم. پرونده سال ۸۴ اقای قالیباف دستم من بود، اما نه تنها نگذاشتم منتشر شود که حتی با دبیرخانه شورای امنیت دعوا کردم که زمان انتخابات این نباید منتشر شود. من اگر این مردانگی را نکرده بودم، شما الان اینجا نبودید.

او ادامه داد: شما که طرحت همیشه لوله کردن بود و هر زمان به دبیرخانه می آمدید، می‎گفتید بگذارید من برم دانشجوها را لوله می کنم! شما که همیشه طرحت لوله کردن بود و همیشه می‌گفتید من این دانشجویان را ظرف دو ساعت لوله می‌کنم. اگر جلوی شما را نمی‌گرفتم که امروز دانشگاه‌ها پر از لوله بود. شما نمی‎خواهد در مورد اموال دیگران حرف بزنید. من اگر در تهران یک خانه بیشتر داشتم برای شما و اگر جایی تخلف شده است شما بروید شکایت کنید. آن زمین هم شما می‎دانید معوض چه بود، شما اگر برای زمین ناراحتید به طرقبه هم رسیدگی کنید که بببیند بستگان شما چه کردند.

روحانی در این میان رئیسی را نیز مخاطب قرار داد و به او گفت: نکته دیگری برای آقای رئیسی دارم، شما هر تهمتی می خواهید به من بزنید. شما رئیس دادگاه روحانیت هم هستید، باید پرسید که علما از شما چه کشیدند! آقای رئیسی، بالاخره دست شما باز است و می توانید همه علما را دستگیر کنید. اما از شما خواهش می‌کنم امام رضا را برای مردم بگذارید و امام رضا را جناحی نکنید! امام رضا برای همه شیعیان و همه مردم است، اگر نبات و پارچه سبز می خواهید برای فقرا بفرستید؛ بگذارید برای بعد از انتخابات. آقای رییسی با پول بیت المال و بودجه نظامی با ماشین ها برای تبلیغات شما نیرو می آورند، چرا با آنها برخورد نمی کنید؟ شما که قاضی هستید.

او ادامه صحبت هایش را رو به مردم ایران گفت و تأکید کرد: مردم ایران ما بر همان عهد ۴ سال پیش هستیم ما توانستیم بهانه ای که می توانست جنگ را ایجاد کند از بین ببریم. من حاضرم علوه بر تمام این تحریم هایی که این ۴ سال برداشتم، باقی تحریم ها را هم بردارم و عزت را به ایران و مردمش بازگردانم.

این کاندیدای ریاست جمهوری تأکید کرد: ما با هم عهد بستیم که به رشد برسیم و رسیدیم، ما با هم تعهد کردیم که تورم را کاهش دهیم این کار را کردیم. ما تعهد کردیم که در گندم خودکفا شویم و انجام دادیم. ما آب های مرزی را به سرزمین مان باز گردانیدیم. ما برای نجات کشور از خشکسالی قدم بر می‎داریم. ما با هم توانستیم جلوی خشک شدن دریاچه ارومیه را بگیریم. من به شما وعده دادم که به ایثارگرها و خانواده شهدا توجه بیشتر می کنم و معوقات از سال ۸۶ تا ۹۲ را دادیم. مردم ایران بدانید که عهد من با شما راستگویی و صداقت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستش واسه همه رو شده

    • بدون نام

      درود خدا بر روحانی

    • بدون نام

      واقعا انتظار نداشتیم روحانی به این خوبی و منطقی در مناظره حاضر شود. به امید خدا روحانی در همان مرحله اول برنده است

    • بدون نام

      برای من فقط روحانی قابل اعتماد است

    • بدون نام

      پشیمونم.روحانی چهار درصدی فقط برو.

    • بدون نام

      تو صد روز جواب میده

    • بدون نام

      دمت گرم

    • traveler

      در باب این صحبت ها امروز گاردین مقاله ای مربوط به روحانی رو تو صفحه اول بخش اخبار جهان منتشر کرده که بنظرم ارزش مطالعه رو داره.

    • الیاس خرم

      روحانی زنده باد

    • بدون نام

      چی بگم.خدایی چی بگم.نه خدایی چه بگم..
      بازم میگم چی بگم.
      فقط
      میگم روحانی دمت گرم.بنازم به سایرکاندیدا اونا هم واقعازرنگ وکم نیاوردن ولی روحانی تک بود.مثل بلبل.خوب درخشید .اقای هاشمی طبا خوب درخشید.جناح مقابل اقای میرسلیم گل میگفت.رییسی خیلی توداره .اقای قالیباف معلومه خوب اطلاعاتی داشت ولی فایده نداره.چون جهانگیری ترکوند. فقط روحانی.

    • بدون نام

      ولی خداییش از تیتراتون معلومه طرفدار اصلاح طلبایینا کلکا
      ایول کارتون درسته
      با روحانی تا1400 با اصلاح طلبان تا ظهور مهدی عج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج