۵۳۱۸۳۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سرگردانی خانواده زن گمشده در سیلاب

با گذشت ٦ ماه از گم شدن زن جوان در سیلاب پایتخت هنوز درحالی ردی از وی به دست نیامده که این اتفاق هولناک، مشکلات فراوانی را برای خانواده و فرزندانش رقم زده است.

روزنامه ایران: با گذشت ٦ ماه از گم شدن زن جوان در سیلاب پایتخت هنوز درحالی ردی از وی به دست نیامده که این اتفاق هولناک، مشکلات فراوانی را برای خانواده و فرزندانش رقم زده است.
۱۷ آبان سال گذشته زن ۴۷ ساله، در یک شب بارانی هنگام انتقال فرزندان خردسالش از آموزشگاه زبان به داخل خودرو، ناگهان داخل کانال آب خیابان پاسداران تهران افتاد و در عرض چند ثانیه ناپدید شد. با گزارش این حادثه به آتش نشانی و پلیس، تیم‌های جست و جو به محل اعزام شدند و عملیات در جوی آب منطقه و کانال‌های منتهی به آن آغاز شـد و تا پاسی از نیمه شب نیز ادامه یافت.
این در حالی بود که همزمان چند تیم آتش نشانی نیز کانال‌های دیگر را جست و جو کردند. این عملیات تا چند روز بعد از حادثه نیز ادامه داشـــت اما هیچ نشانی از زن گمشده پیدا نشـــد. بررسی‌های پلیسی هم نشان داد مریم به دنبال دختر و پسر کوچکش رفته بود تا آنها را از کلاس زبان به خانه بازگرداند اما در چشم برهم زدنی همزمان با بارش باران سیل آسا زن ریز اندام به داخل جوی پرآب افتاد و در مقابل دیدگان بهت زده فرزندانش ناپدید شد.
با بروز این حادثه دلخراش، خانواده وی هرروز به دنبال ردی از او بودند اما هیچ‌کس اثری از مریم به دست نیاورد. پرویز زاهدی- همسر زن گمشده - به خبرنگار «ایران» گفت: «٦ ماه است که همسرم به شکل مرموزی ناپدید شده و هیچ خبری از او نداریم. دختر و پسر ٨ و ١٠ ساله‌ام هنوز هم نتوانسته‌اند با فراق مادرشان کنار بیایند. آنها هر شب بهانه می‌گیرند و ناآرامی می‌کنند. با اینکه مدتها از آن شب وحشتناک گذشته است اما چون هیچ خبری از سرنوشت او نداریم چشم انتظاری ما همچنان ادامه دارد.
از سوی دیگر اینکه تکلیف اموال، حق و حقوق و بیمه همسرم مشخص نیست پس نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم.»
وی ادامه داد: روز چهارشنبه گذشته برای پیگیری این ماجرا به دادسرای جنایی مراجعه کردم اما متأسفانه بازپرس گواهی فوت فرضی همسرم را صادر نکردند و گفتند به دلایل قانونی نمی‌توانند گواهی فوت صادر کنند؛ ما هم تاکنون بلاتکلیف مانده‌ایم. من تمام دارایی‌ام را به نام همسرم کرده بودم حالا برای پیگیری اموال و حق و حقوق و بیمه تأمین اجتماعی مریم دستمان به هیچ جایی نمی‌رسد و هیچ‌کس هم پاسخگوی بی‌مسئولیتی این حادثه نیست؛ چرا ما باید تاوان ناتوانی مسئولان شهری و آتش‌نشانی برای پیدا نشدن همسرم را در سیلاب بدهیم.
تمام دوربین‌ها و شواهد بروز این حادثه را ثابت و تأیید کردند و اگر شهرداری محافظی در جوی آب قرار می‌داد اکنون همسرم کنارمان بود و این همه مصیبت و بلاتکلیفی نداشتیم. حالا قرار است به دستور بازپرس پرونده، به اداره سرپرستی مراجعه کنم تا اگر مسئولان مرا امین و قیم همسرم قبول کنند بتوانم پیگیر کارهای اداری و مالی همسرم و بچه‌ها شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بهشون صبر بده. حتی تصورش هم دردناکه ادم عزیزش رو اینطور از دست بده و چندین ماه هیچ اثری ازش پیدا نشه.

    • بدون نام

      به قالیباف رای دهید!؟ تا با یه بارون تهرون دریا بشه!!!؟

    • از خوزستان

      خداوند بهتون صبر بده انشالله که خبری بشه که دل این بچه ها رو شاد کن خدا ازشون نگذره کسانی که باعث این مشگلات واسه این خانواده شدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج