جاباما
۵۳۲۵۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معمای قتل ۲۱ ساله مرد بازاری

خانواده مرد میانسال بازاری که ۲۱ سال قبل کشته شده است به دلیل بن‌بست تحقیقاتی درکشف جنایت و برای دریافت دیه از بیت المال روانه دادسرای جنایی تهران شدند.

روزنامه ایران: خانواده مرد میانسال بازاری که ۲۱ سال قبل کشته شده است به دلیل بن‌بست تحقیقاتی درکشف جنایت و برای دریافت دیه از بیت المال روانه دادسرای جنایی تهران شدند.
۲۲ اردیبهشت سال ۷۵ مأموران پلیس درپی تماس‌های مردمی در جریان پیدا شدن جسد خونین مرد میانسالی در جوی آبی واقع درجنوب شهر قرار گرفتند. با گزارش این جنایت بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق به محل حادثه اعزام شدند.
تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده و هیچ مدرک شناسایی نیز همراه نداشت. بنابراین با دستور بازپرس پرونده، بررسی‌ها برای تعیین هویت مقتول و شناسایی عامل یا عاملان جنایت در دستور کار تیم تحقیق پلیس آگاهی قرار گرفت.
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن میانسالی با مراجعه به کلانتری از ناپدید شدن همسرش خبر داد. این زن به افسر پرونده گفت: «همسرم بازاری است. او صبح امروزمانند هر روز سوارماشین‌اش شد و به بازار رفت اما ساعت‌ها است که از او خبری نداریم. هرگز سابقه نداشت که او بی‌خبر جایی برود به همین خاطر نگرانش هستم.»
با توجه به اینکه مشخصات مرد گمشده با مقتول تشابهاتی داشت به دستور بازپرس، خانواده مرد گمشده بازاری برای شناسایی جسد مرد ناشناس به پزشکی قانونی رفتند و بدین ترتیب هویت مقتول تأیید شد. سپس تحقیقات شکل تازه‌ای به خود گرفت و کارآگاهان با اعلام شماره پلاک خودرو مقتول به واحدهای گشت تلاش برای توقیق خودرو را آغازکردند. تا اینکه چند روز بعد این خودرو در شهرری کشف و مورد بررسی قرار گرفت. بررسی‌های میدانی مشخص کرد راننده خودرو مردی جوان بوده که پس از تصادف، پای پیاده متواری شده است.
همچنین کیف دستی خالی مقتول نیز پیدا شد که این موضوع فرضیه قتل با انگیزه سرقت را قوت بخشید. اما این آخرین نتیجه تحقیقات پرونده بود و همچنان پس از ۲۱ سال همه سرنخ‌ها به بن‌بست رسیده است.

خانواده مرد میانسال که با گذشت سالهای متمادی از دستگیری قاتل ناامید شده‌اند، صبح دیروز با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خواستار دریافت دیه مردبازاری از بیت المال شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج