۵۳۳۱۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شهربانو منصوريان:

مدالم را تقدیم دولتی کردم که برایمان سربلندی آورد

شهربانو منصوریان که روز یکشنبه هفته جاری به دنبال سفر انتخاباتی حسن روحانی به اصفهان، مدال طلای جهانی خود را در میدان نقش جهان تقدیم روحانی کرد، گفت: با توجه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در مساله برجام و شکست تحریم‌ها که منجر به بازشدن دروازه‌های تازه‌ای در عرصه دیپلماسی و روابط بین الملل ایران با کشورهای دیگر شده بود در جریان مسابقات جهانی گفته بودم که می‌خواهم مدال خود را به پاس قدردانی از زحمات دولت تقدیم شخص اول دولت تدبیر وامید کنم و این اتفاق در جریان سفر ایشان اجرایی شد.

ایسنا: شهربانو منصوریان که روز یکشنبه هفته جاری به دنبال سفر انتخاباتی حسن روحانی به اصفهان، مدال طلای جهانی خود را در میدان نقش جهان تقدیم روحانی کرد، گفت: با توجه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در مساله برجام و شکست تحریم‌ها که منجر به بازشدن دروازه‌های تازه‌ای در عرصه دیپلماسی و روابط بین الملل ایران با کشورهای دیگر شده بود در جریان مسابقات جهانی گفته بودم که می‌خواهم مدال خود را به پاس قدردانی از زحمات دولت تقدیم شخص اول دولت تدبیر وامید کنم و این اتفاق در جریان سفر ایشان اجرایی شد.

این ورزشکار ملی پوش اظهار کرد: در مسابقات جهانی گفته بودم که در صورت کسب مدال آن را تقدیم دولتی خواهم کرد که دیدگاه جهانیان را نسبت به ایران تغییر داده و گام‌های مؤثر و خوبی در یکی از مهم‌ترین مسائل ایران و جهان یعنی موضوع برجام و تحریم‌ها داشته است؛ با دوستانی که داشتیم مشورت شد و پیشنهاد دادند با توجه به مساله انتخابات و سفر ایشان به اصفهان این موضوع را به زمان سفر انتخابات ایشان موکول کنیم که این گونه شد.

وی افزود: باید تشکر کنم از افرادی که در عملی شدن این موضوع کمک کردند و خیلی خوشحالم که در چنین فضای پر احساس و خوبی این اتفاق رخ داد. استقبال بسیار خوبی از رئیس جمهور شده بود، به قول معروف "اگر سوزنی انداخته می‌شد با توجه به ازدحام جمعیت به زمین نمی‌رسید" و میدان نقش جهان یک بار دیگر محلی شد برای نشان دادن اتحاد و یکپارچگی مردم اصفهان که برای دیدن رییس دولت تدبیر وامید خود را به آنجا رسانده بودند.

این ورزشکار ملی پوش در خصوص احساسی که در زمان اهدا مدال خود به رئیس جمهور داشت، گفت: در عین این که حس گنگی بود اما حس خیلی خوبی داشتم، مدال های هر ورزشکاری مانند فرزندانش است و جدایی از آن بسیار سخت؛ اما این که آن را به فردی بدهی که کارهای بسیار بزرگی برای راحتی و پیمودن راهت برای رسیدن به اهدافی که داری انجام داده تلخی آن را به شیرینی تبدیل می‌کند.

منصوریان خاطر نشان کرد: بعد از جریان برجام و شکسته شدن تحریم‌ها همه شاهد تغییرات هستیم البته که این موضوع نیازمند زمان بیشتری است، اما تاثیرات اولیه آن در دیپلماسی خارجی ما نمود کرده، دیدگاه و برخورد بسیاری از کشورها با ایران تغییر کرده است.

وی در خصوص نامه‌ای که به روحانی داد و این که چه درخواستی از دولت تدبیر وامید دارد، گفت: نامه‌ای که به روحانی دادم شخصی نبود بلکه دو درخواستی بود که به صورت شفاهی نیز به ایشان گفتم و جنبه عمومی برای مردم شهرم و استانم دارد؛ حتی بهتر است بگویم برای جوانان و مردم کشورم بود. ابتدا از ایشان درخواست کردم با توجه به بیکاری جوانان شهر سیمرم و با توجه به نوع کشاورزی این شهرستان و برداشت سیب کارخانه سرکه سازی در سمیرم احداث شود تا زمینه ساز اشتغال جوانان این شهرستان فراهم شود.

دارنده مدال طلای ووشوی جهان افزود: درخواست دوم من در ارتباط با مساله زاینده رود بود که به یک معضل برای تمامی مردم شهر واستان اصفهان تبدیل شده و تاثیرات خشکسالی آن در تمامی زمینه‌ها مشاهده می‌شود. ایشان نیز قول مساعد دادند در صورت حضور در دولت دوازدهم این مساله همچون موضوع دریاچه ارومیه حل شود. در مورد درخواست اول نیز می دانم در صورت تداوم دولت تدبیر و امید کارهایی خواهند کرد فراتر از احداث یک کارخانه.

منصوریان در خصوص حضور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد: انتخابات بسیار مهمی در پیش است، ابتدا ریاست جمهوری که سرنوشت کشور در گرو این انتخاب است، فرمایشات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که حضور در انتخابات تا چه اندازه مهم و حیاتی است هر چه جمعیت بیشتری در انتخابات شرکت کنند، نشان می‌دهد مردم ما چقدر بعد از گذشت سال ها همچنان پایبند نظام وارزش های آن هستند. از هیچ کاندیدایی اسم نمی‌برم اما به همه مردم به عنوان یک ورزشکار توصیه می‌کنم در انتخابات و در تعیین سرنوشت خود به عنوان یک ایرانی شرکت کنند.

دارنده مدال طلای جهان در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: افراد زیادی در این دوره شرکت کردند و این نشان از بالا رفتن و آگاهی مردم نسبت به مسائل سیاسی و اطراف خود است، این که هر کسی احساس کرده می‌تواند در سرنوشت شهر خود سهمی داشته باشد. اما مساله مهم انتخاب درست در بین این همجه ای است که به وجود آمده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ورزشی‌ها در شورای شهر مؤثر است یا خیر؟ تاکید کرد: ببینید مساله ورزش نیز بخشی از موضوعات شهری است که مسئولان شهری با آن روبرو هستند بنابراین اگر از بین این قشر نیز نماینده‌ای آگاه و متخصص در شورای شهر حضور داشته باشد می‌تواند از حقوق ورزشکاران شهر دفاع کند و یا در موضوعاتی که مربوط به ورزش شهر است، کمک کند تا تصمیمات درست‌تری گرفته شود و یا بودجه خوبی تعیین شود.

منصوریان خاطر نشان کرد: زمانی که ما شهری با امکانات خوب داشته باشیم که شهروندان بتوانند درآن با آرامش به ورزش بپردازند، مسلماً آن شهر دارای شهروندانی سالم خواهد شد و در نهایت جامعه سالمی خواهیم داشت اما اگر عکس آن باشد شهروندان سالمی باقی نمی‌مانند که بتوانند بر سنگ فرش‌های زیبای اصفهان قدم بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره اینا همش یه فیلمه این مدالو داده در عوضش کلی پاداش گرفته این حرکت از قبل هماهنگ شده بود که جامعه ورزشی رو با روحانی همراه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج