۵۳۳۳۷۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

هوآوی، Matebook های جدیدش را رونمایی می کند

شایعات حاکی از آن است که هوآوی چند لپ تاپ مختلف را در دست تولید دارد. این شرکت اعلام کرده قصد دارد در هفته آینده بیانیه ای منتشر کند که به احتمال زیاد، مرتبط با رونمایی از همین محصولات جدید است.

وب سایت تک شات: از زمانی که هوآوی مدل های جدیدی از لپ تاپ های MateBook خود را رونمایی کرد، چند ماه می گذرد و حالا تازه ترین خبرها در این باره حاکی از آن است که این شرکت قصد معرفی نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را دارد.

شایعات حاکی از آن است که هوآوی چند لپ تاپ مختلف را در دست تولید دارد. این شرکت اعلام کرده قصد دارد در هفته آینده بیانیه ای منتشر کند که به احتمال زیاد، مرتبط با رونمایی از همین محصولات جدید است.
هوآوی، Matebook های جدیدش را رونمایی می کند

هوآوی در حساب کاربری خود در تویتر اعلام کرده قصد معرفی جدیدترین محصولاتش را در روز سه شنبه هفته آینده دارد. در ویدیویی که همراه با این توییت منتشر شده، شاهد آن هستیم که این رونمایی مرتبط با Matebook های جدید این شرکت خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که هوآوی احتمالا سه میت بوک جدید را تولید کرده و نام این دستگاه ها عبارت است از میت بوک E، میت بوک D و میت بوک X.

گفته شده که مدل میت بوک E قرار است جایگزین محصول اصلی هوآوی یعنی مدل هیبرید میت بوک شود و دو مدل دیگر، لپ تاپ هایی با طراحی تاشو متعارف باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیق بیشتری در این زمینه در دسترس نیست اما زمان زیادی تا خبردار شدن از این جزییات باقی نمانده است.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، می توان انتظار داشت که محصولات جدید هوآوی همگی همراه با پردازنده های Kaby Lake اینتل با حداقل هشت گیگابایت رم عرضه شوند. اگر واقعا اینچنین باشد، این دستگاه ها مشخصاتی قدرتمند را در اختیار کاربران خود قرار خواهند داد. هنوز اطلاعی از قیمت این دستگاه ها در دست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج