۵۳۴۱۳۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گلاره عباسی: به جز «شهرزاد» کار دیگری ندارم!

گلاره عباسی بازیگری که فیلمها و سریال هایی چون «کتابفروشی هدهد»، «در چشم باد»، «مهرآباد»، «برادر»، «مدینه»، «نفس»، «شیار ۱۴۳»، «مجنون لیلی» و… را در کارنامه کاری خود دارد، بعد از فصل اول سریال «شهرزاد»، این روزها مشغول دوربین فصل این سریال شده است.

بانی فیلم - گلاره عباسی: گلاره عباسی بازیگری که فیلمها و سریال هایی چون «کتابفروشی هدهد»، «در چشم باد»، «مهرآباد»، «برادر»، «مدینه»، «نفس»، «شیار ۱۴۳»، «مجنون لیلی» و… را در کارنامه کاری خود دارد، بعد از فصل اول سریال «شهرزاد»، این روزها مشغول دوربین فصل این سریال شده است.
گلاره عباسی: به جز «شهرزاد» کار دیگری ندارم!

وی در گفت و گویی که با بانی فیلم داشت در خصوص آخرین فعالیت هایش در این حوزه بیان کرد: در سال جدید فعلاً تنها مشغول مجموعه «شهرزاد۲» هستم و به جز آن وارد کار دیگری نشدم.

عباسی ادامه داد: فیلمبرداری این کار همچنان ادامه دارد و اینکه تا کی این برنامه طول می کشد و گروه تا چه زمانی مشغول کار هستند، هنوز دقیق مشخص نیست، ولی فعلاً ضبط ادامه دارد و از خرداد هم پخش و عرضه آن شروع می شود.

وی پیرامون رخدادهایی که در این فصل از «شهرزاد» اتفاق می افتد، ضمن تاکید بر سکوت خبری که فعلاً در این باره وجود دارد، گفت: واقعیت این است که متأسفانه من فعلاً نمی توانم بگویم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و نقش من چه تغییراتی می کند، اما امیدوارم در این فصل هم شاهد وقایعی باشیم که مردم باز هم آن را بپسندند و برایشان جذاب باشد. برای این کار با گروه حرفه ای که حضور دارند، تلاش های زیادی شده است، به همین جهت ما امیدواریم که باز هم مردم از آن استقبال کنند و کار برایشان جذاب باشد.

بازیگر «برادر» در خصوص حضورش در مجموعه های دیگر تصریح کرد: حقیقت این است که به دلیل حجم بالای کاری که در «شهرزاد» داریم، من ترجیح دادم تا همزمان با «شهرزاد» کاری نکنم، چرا که هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور در کار دیگری همگام با این مجموعه، دشوار است و موجب می شود که نتوانم تا پایان «شهرزاد» در فیلم یا پروژه دیگری حاضر شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج