۵۳۴۲۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

با وجود نامه نگاری های فدراسیون فوتبال؛

تیم ملی جوانان نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند!

در حالیکه فدراسیون فوتبال از حدود یک ماه قبل در نامه نگاریهایی که با وزارت امورخارجه و سفارت ایران در کره داشت، درخواست کرده بود تا در روز انتخابات ریاست جمهوری صندوق رای به جزیره ججو برود، اما سفارت ایران در کره جنوبی اعلام کرد که نمی تواند صندوق رای را به جزیره ججو بفرستد.

وبسایت نود: در حالیکه فدراسیون فوتبال از حدود یک ماه قبل در نامه نگاریهایی که با وزارت امورخارجه و سفارت ایران در کره داشت، درخواست کرده بود تا در روز انتخابات ریاست جمهوری صندوق رای به جزیره ججو برود، اما سفارت ایران در کره جنوبی اعلام کرد که نمی تواند صندوق رای را به جزیره ججو بفرستد.

در حالیکه قرار بود سفارت ایران مقدمات رای دادن کاروان تیم ملی جوانان ایران در ججو را فراهم کند، اما دیروز به تیم ملی جوانان اعلام شده به دلیل دوری راه و قرار گرفتن تیم ملی جوانان در جنوبی ترین نقطه کره جنوبی و در جزیره ججو امکان آوردن صندوق رای به جزیره وجود ندارد و سفارت ایران فقط می تواند صندوق را به شهرهای سئول، بوسان و سووان که هم ایرانی های زیادی دارند و هم نزدیک به سئول هستند ببرد. البته سفارت ایران ۴ سال پیش صندوق رای را به اولسان برده بود تا کاروان تیم ملی بزرگسالان ایران که در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت، بتواند رای بدهد و ملی پوشان توانستند رای بدهند.

در هر حال سفارت ایران در چین هم نتوانسته صندوق رای را به چنگ دوی چین، جایی که تیم ملی نوجوانان در تورنمنت پاندا کاپ حضور دارد ببرد و به این ترتیب کادر فنی و مدیریتی تیم ملی نوجوانان و کاروان جوانان ایران فردا نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته سه بار پیگیری و نامه نگاری انجام داد تا ملی پوشان جوان ایران بتوانند در انتخابات شرکت کنند اما این اتفاق نیفتاد. کادرفنی و بازیکنان هم بسیار مشتاق بودند و دوست داشتند در انتخابات شرکت کنند و فکر نمی کردند که سفارت ایران، نتواند مقدمات شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را برای آنها فراهم کند.

البته سفارت ایران در تایلند، فردا برای تیم ملی فوتسال امید ایران در بانکوک صندوق رای را تدارک دیده تا کاروان تیم ملی امید فوتسال بتواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج