۵۳۵۶۸۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

جک اسپارو با زن‌‌ها نمی‌جنگد!

گمانه‌زنی‌ها همگی نشان از کابوس‌های سازندگان برای ساخت «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» در چند سال اخیر است؛ چندین بار تعویق پروژه و از آن مهم‌تر شکست‌های پی در پی ستاره‌ی پرآوازه‌اش جانی دپ در پروژه‌های رنگارنگ از جمله «رنجر تنها» گور وربینسکی است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: گمانه‌زنی‌ها همگی نشان از کابوس‌های سازندگان برای ساخت «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» در چند سال اخیر است؛ چندین بار تعویق پروژه و از آن مهم‌تر شکست‌های پی در پی ستاره‌ی پرآوازه‌اش جانی دپ در پروژه‌های رنگارنگ از جمله «رنجر تنها» گور وربینسکی است که فرنچایز پرهزینه‌ای مثل «دزدان دریایی کارائیب» را در معرض ریسک بزرگی قرار می‌دهد.
جک اسپارو با زن‌‌ها نمی‌جنگد!

برای نسخه جدید این مجموعه هم ابرستاره‌ی هالیوودی تا جایی که توانسته سلایق و نظریات شخصی‌اش را در پروژه گنجانده که با توجه به کاراکتر فوق‌العاده محبوبش جک اسپارو و ذوق عجیب هنری و خاص دپ، این قبیل آزادی‌ها از سوی عوامل سازنده و کمپانی کاملاً قابل درک است.

تری روسیو که به عنوان ایده‌پرداز و فیلمنامه‌نویس نقش بزرگی را در موفقیت چشم‌گیر سه‌گانه‌ی دزدان دریایی بر عهده داشت، به همراه جف نتنسون داستان فیلم جدید را هم خلق کرده است و می‌گوید: «هزاران فیلمنامه و ایده رو میز آمد که به دلایل مختلف رد شد، اما یکی از فیلمنامه‌ها را جانی دپ به دلیل عجیب و غریبی نپذیرفت. گاهی اوقات وقتی فیلمی را می‌بینم که فیلمنامه‌ی دیگری برای آن مد نظر گرفته شده بود و من از آن اطلاع داشتم، آزار دهنده است وقتی که می‌دانم چقدر قبلی بهتر از کار در می‌آمد!»

در حالی که فیلم جدیدی ساخته شده و چیزی تا اکران آن باقی نمانده، علت رد شدن فیلمنامه توسط جانی دپ فاش شده است. فیلمنامه‌ی قبلی شرور زن پررنگی داشته و جانی دپ دلش نخواسته است که بعد از فیلم «سایه‌های تاریک» این تقابل او با یک ضدقهرمان زن که در ذهن مخاطب باقی مانده است تکرار شود و از اثرگذاری جک اسپارو بکاهد!

قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» تابستان امسال به روی پرده خواهد رفت. اگرچه واکنش‌های اولیه در نمایش‌های محدود از استقبال تماشاگران خبر می‌دهد ولی باید دیر که طلسم ناکامی سال‌های اخیر باز هم ادامه پیدا می‌‌کند یا محبوبیت شخصیت جک اسپارو به دادش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج