۵۳۶۰۱۴
۵۵۸۸
۵۵۸۸
پ

فوت و فن های پختِ یک «ته چین» خوشمزه

پیشنهاد می شود ته چین را داخل ظرفی مانند ماهیتابه که ارتفاع کمی دارد آماده کنید، با این روش ته دیگ بیشتر و برشته تری خواهیدداشت.

ماهنامه سفره ایرانی:

• پیشنهاد می شود ته چین را داخل ظرفی مانند ماهیتابه که ارتفاع کمی دارد آماده کنید، با این روش ته دیگ بیشتر و برشته تری خواهیدداشت.

• مرغ یا گوشتی که برای ته چین در نظر گرفته می شود باید کاملا مغزپخت شده باشد و آب گوشت به خورد گوشت یا مرغ رفته باشد، مرغ یا گوشت پخته برای ته چین مناسب تر است و استفاده از گوشت یا مرغ سرخ شده پیشنهاد نمی شود.
فوت و فن های پختِ یک «ته چین» خوشمزه

• در تهیه ته چین می توانید از تخم مرغ کامل یا فقط زرده تخم مرغ استفاده کنید. به ازای یک تخم مرغ کامل 2 عدد زرده تخم مرغ جایگزین می شود.

• ته چین دارای دستورهای متنوعی است اما در کل به ازای هر یک لیوان برنج آبکشی شده یک لیوان ماست خامه ای نیاز است (در بعضی دستورها بسته به مقدار تخم مرغ، مقدار ماست کمتر یا بیشتر می شود).

• برای ته چین حتما از زعفران مرغوب استفاده کنید تا عطر آن در ته چین به خوبی احساس شود، زعفران را خوب دم کنید سپس اضافه نمایید.

• به جای کره در ته چین می توانید از روغن جامد یا روغن مایع استفاده کنید، استفاده از روغن کرمانشاهی نیز طعم بسیار خوبی به ته چین خواهدداد.

• سس زعفرانی را می توانید با کل برنج مخلوط کنید یا نصف آن را با برنج و نصف دیگر را با گوشت یا مرغ ریش ریش شده مخلوط کنید.

• ته چین باید با حرارت بسیار ملایم و یکنواخت و در مدت زمان ۱ تا ۲ ساعت آماده شود، البته پیشنهاد می شود برای ته چین از فر استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

• برای پخت ته چین در فر، ته چین را داخل قالبی که می خواهید بریزید و روی آن را با آلومییوم را با چاقو چند سوراخ ایجاد کنید و داخل فر با دمای متوسط قرار دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج