۵۳۶۴۷۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت ۸ را ببینید

امروز تصاویری از ماکت گوشی گلکسی نوت ۸ در سایت چینی Weibo قرار گرفت. در این تصاویر گوشی معرفی نشده سامسونگ در کنار گلکسی اس ۷ اج قرار گرفته است. با نگاهی به ماکت نوت ۸ متوجه می‌شوید که این گوشی تغییرات زیادی در مقایسه با مدل قبلی داشته است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز تصاویری از ماکت گوشی گلکسی نوت ۸ در سایت چینی Weibo قرار گرفت. در این تصاویر گوشی معرفی نشده سامسونگ در کنار گلکسی اس ۷ اج قرار گرفته است. با نگاهی به ماکت نوت ۸ متوجه می‌شوید که این گوشی تغییرات زیادی در مقایسه با مدل قبلی داشته است.
تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت 8 را ببینید
به طور مثال دیگر سنسور تشخیص اثر انگشت پشت گوشی قرار ندارد. از آنجایی که در جلوی گوشی هم دکمه‌ای دیده نمی‌شود، قطعا سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش رفته است. از دیگر تعییرات مهم این محصول می‌توانیم به اضافه شدن دوربین دوتایی اشاره کنیم. انتظار داشتیم که این اتفاق در زمان گلکسی اس ۸ رخ بدهد، اما شاهد آن نبودیم و اکنون به نظر می‌رسد که نوت ۸ با این ویژگی راهی بازار می‌شود.
تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت 8 را ببینید

انتظار داریم که نوت جدید با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی در اختیار کاربران قرار بگیرد. به احتمال زیاد این گوشی در آمریکا و چین با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و در سایر کشورها با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ راهی بازار خواهد شد. همچنین باید منتظر دیدن یک S Pen جدید هم باشیم. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت ۸ به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده. اگر همه چیز براساس شایعات پیش برود، در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ شاهد معرفی این تلفن همراه هوشمند خواهیم بود.
باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی نوت ۸ اولین محصول سامسونگ با دوربین دوتایی نخواهد بود. شایعه شده که این شرکت به‌زودی گوشی جدید به اسم گلکسی C۱۰ را با دوربین دوتایی راهی بازار می‌کند که یک محصول میان‌رده خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت ۸ را ببینید:
تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت 8 را ببینید
تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت 8 را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج