جاباما
۵۳۸۲۸۶
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

ستاره باران هالیوودی در فیلم «عروس فرانکنشتاین»

کمپانی یونیورسال پیکچر ساخت مجموعه فیلم‌های «دنیای تاریک» را ادامه می‌دهد و این‌بار سراغ داستان قدیمی فرانکنشتاین (Frankenstein) رفته است. ستاره‌های هالیود که تیم بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند، از شگفتی‌های این فیلم خواهد بود.

فیلم نت نیوز: کمپانی یونیورسال پیکچر ساخت مجموعه فیلم‌های «دنیای تاریک» را ادامه می‌دهد و این‌بار سراغ داستان قدیمی فرانکنشتاین (Frankenstein) رفته است. ستاره‌های هالیود که تیم بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند، از شگفتی‌های این فیلم خواهد بود.


ستاره باران هالیوودی در فیلم «عروس فرانکنشتاین»

کمپانی یونیورسال پیکچرز که به تازگی ساخت فیلم مومیایی را تمام کرده است، همزمان با انتظار برای اکران، قدم بعدی را برای ساخت فیلم دیگری از مجموعه‌ی دنیای تاریک (Dark Universe) برمی‌دارد. عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) پروژه‌ی جدید این کمپانی است. شاید نکته‌ای که این فیلم را در لیست فیلم‌های علمی-تخیلی یا هیولایی این کمپانی قرار داده است گروه بازیگران آن از ملیت‌های مختلف است.

بیل کاندون، خالق دنیای فانتزی دیو و دلبر کارگردان عروس فرانکنشتاین است و چند ستاره‌ی مطرح هالیوود جلوی دوربین این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

خاویر باردن در نقش هیولای فرانکاشتاین، راسل کرو در نقش دکتر دیوانه و خالق فرانکاشتاین، تام کروز سرباز خط مقدم فیلم، جانی دپ مرد نامرئی و بلاخره سوفیا بوتلا مومیایی داستان است.

از همکاری ستاره‌های این فیلم زمان زیادی نگذشته و در نسخه‌ی پیشین سری فیلم‌های دنیای تاریک: مومیایی، که ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) اکران می‌شود، تام کروز، سوفیا بوتلا و راسل کرو را در صحرای مصر کنار هم خواهیم دید.

دونا لانگلی، سخنگوی کمپانی یونیورسال درباره‌ی تصمیم ساخت این فیلم گفت: «ما مفتخریم که این داستان اقتباسی را با خلاقیت و صبوری پیش می‌بریم. به طرفداران داستان های علمی-تخیلی قول می‌دهیم که ساخت این سری فیلم‌ها ادامه پیدا کند اما همراه با استراتژی.» لاتنگلی همچنان اعلام کرد این فیلم قرار است در ۱۴ فبریه ۲۰۱۹ (۳۰ بهمن ۱۳۹۸) تماشاگران را در سینماها شگفت‌زده کند.

کمپانی یونیورسال همراه با انتشار این خبر، فیلم کوتاهی از عروس فرانکنشتاین محصول ۱۹۳۵، در شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی جیمز ویل ساخته شد وعلاوه بر نامزدی اسکار، مخاطب‌های زیادی را برای فیلم‌های علمی-تخیلی ژانر وحشت جذب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج