۵۳۹۸۱۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تبانی میلیاردی سازندگان «رستاخیز» با وزارت ارشاد؟

کانال تلگرامی سینمادیلی مدعی شد سازندگان فیلم سینمایی «رستاخیز» در قبال دریافت خسارت اکران حاضرند فیلم‌شان را در کمد نگه دارند.

وب سایت سینما سینما: کانال تلگرامی سینمادیلی مدعی شد سازندگان فیلم سینمایی «رستاخیز» در قبال دریافت خسارت اکران حاضرند فیلم‌شان را در کمد نگه دارند.

بر پایه این خبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۱۳ میلیارد تومان را برای بخشی از خسارت فیلم به صاحبان «رستاخیز» پرداخت کرده است تا بر مبنای آن «رستاخیز» هیچ‌گاه رنگ پرده را نبیند.
تبانی میلیاردی سازندگان «رستاخیز» با وزارت ارشاد؟

بر پایه این خبر آمده است؛ وزیر ارشاد تکلیف یکى دیگر از فیلم هاى توقیفى را مشخص کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که صاحبان فیلم "رستاخیز" با وزیر ارشاد با دریافت مبلغ ١٣ میلیارد تومان به عنوان بخشى از خسارات وارد شده بابت اکران نشدن این فیلم توافق کرده اند.

در واقع وزارت ارشاد بابت ۴٠ درصد از این فیلم ١٣ میلیارد براى صاحبان رستاخیز درنظر گرفته است که به صورت تقسیط پرداخت خواهد شد. ظاهرا دست اندکاران رستاخیز تاکنون ٣ قسط از این مبلغ را نیز دریافت کرده اند و قرار است مابقى خسارت نیز تا پایان سال پرداخت شود.

با این شرایط سازمان سینمایى مالک ۴٠ درصد از رستاخیز شده که البته این ۴٠ درصد فقط سهم اکران فیلم است. در واقع رایت ویدئو و اکران خارجى نیز به تهیه کننده فیلم تعلق دارد و در صورت موافقت مراجع براى اکران عمومى، سازمان سینمایى سهمى از آن‌ها نخواهد داشت.

رضا صالحى امیرى وزیر ارشاد در جلسه اى که در تاریخ ٢٩ / ١ / ١٣٩۶ در مجلس شوراى اسلامى برگزار شد این اطلاعات را به اعضاى کمیسیون فرهنگى مجلس داده و البته صورت جلسه نیز شده است.

به غیر از رستاخیز فیلم هایى، چون عصبانى نیستم، خانه پدرى، ارادتمند نازنین بهاره تینا، خانه دختر، آشغال هاى دوست داشتنى، خرس، صد سال به این سال‌ها و … در فهرست فیلم هاى توقیفى قرار دارند و باید دید وزیر ارشاد چه ساز و کارى براى تعیین تکلیف آن‌ها درنظر گرفته است.

آیا واقعا سازندگان «رستاخیز» حاضر شدند به ازای پول از فیلمی که مدعی جهانی بودن داشته است برای اکران داخلی منصرف شوند؟ باید منتظر واکنش سازندگان رستاخیز و مسئولان وزارت ارشاد نسبت به این خبر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول مردمه دیگه

    • reza

      یه عده سر خود با کمپانی خارجی میرن فیلم میسازن،یه عده ای دیگه با فیلم حال نمیکنند، تقاصش رو باید از جیب ما و بیت المال بدند؟!
      خب الان بخندیم یا بگرییم؟!!!

    • بدون نام

      گل گفتی رضا

    • بدون نام

      یسری نون ندارن بخورن اونوقت چه پولهایی ک الکی خرج میشه، حق الناس به چی میگن ؟؟ به همین پولایی ک از نون رو از سفره مردم گرفته، به حق این ماه عزیزخدا باعث و بانی بد بختی مردم رو هم این دنیا هم اون دنیا عذاب بده.

    • رامین

      مسوولین فیلم رستاخیز مذاکره کنندگان توانمندی هستند. خوبه آقای روحانی تو تیم هسته ای ازشون استفاده کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج