جاباما
۵۳۹۹۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله سایبری به یکی از شرکت‌های ترامپ

این حمله هکری توسط هکرهای خارجی صورت گرفته است. پسر ترامپ که بعد از پدرش مسئولیت این شرکت را به عهده گرفت، در جلسه‌ای اضطراری درباره این حمله سایبری با عوامل و نمایندگان سازمان سیا و پلیس فدرال آمریکا گفتگو و دیدار کرد.

وب سایت سایبربان: واحد روابط خارجی پلیس فدرال آمریکا «FBI»، در حال بررسی حمله سایبری رخ‌داده به شرکت ترامپ است.

اف.بی.آی در گزارش خود مدعی شد، این حمله هکری توسط هکرهای خارجی صورت گرفته است. پسر ترامپ که بعد از پدرش مسئولیت این شرکت را به عهده گرفت، در جلسه‌ای اضطراری درباره این حمله سایبری با عوامل و نمایندگان سازمان سیا و پلیس فدرال آمریکا گفتگو و دیدار کرد.
حمله سایبری به یکی از شرکت‌های ترامپ

این جلسه اضطراری در ساختمان مرکزی اف.بی.آی برگزار شد و دقیقاً، این جلسه روز قبل از برکناری رئیس اف.بی.آی یعنی جیمز کامی «James Comey» صورت پذیرفت. منابع آگاه اعلام کردند که تمرکز این جلسه بر روی بررسی حملات سایبری در سطح بین‌المللی و چگونگی وقوع این حملات بوده است.

در ادعایی عجیب، پسر کوچک‌تر ترامپ اریک «Eric» که معاون اجرایی شرکت‌های ترامپ نیز است، نپذیرفت که این شرکت موردحمله قرارگرفته است. اریک گفت: «مطمئناً ما هک نشده‌ایم. این احمقانه است که کسی فکر کند ما هک شده‌ایم.»

ریچارد فرانکل «Richard Frankel»، یکی از افسران بازنشسته اف.بی.آی گفت: «اگر واقعاً به یکی از شرکت‌های ترامپ حمله سایبری شده است، این موضوع می‌تواند در صدر لیست تحقیقات اف.بی.آی قرار گیرد و اگر اف.بی.آی به وقوع این حمله سایبری اعتقاد دارد، باید به آن رسیدگی کند.»

وی افزود: «این موضوع را می‌توان گفت که وقتی هکرها به این شرکت متصل شوند می‌توانند اطلاعات مالی و اسناد را به سرقت ببرند.» البته منابع خبری مدعی هستند که این شرکت، اولین بار نیست که هدف حمله سایبری قرار می‌گیرد و پیش‌تر نیز حملات متعددی متوجه آن شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج