۵۴۰۰۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعزام مبلغان دینی به اماکن توریستی چالوس

‍رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس گفت: مبلغان دینی و فرهنگی به اماکن توریستی چالوس اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: ‍رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس گفت: مبلغان دینی و فرهنگی به اماکن توریستی چالوس اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علی اسفندیاری درگفت وگویی با بیان اینکه در راستای گرامی‌داشت ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های فرهنگی باید همه توان خود را به‌کار گیرند، گفت: در ماه رمضان امسال ۹۵ مبلغ دینی به مساجد سطح شهر‌ها و روستاهای شهرستان اعزام شدند که این مهم با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته که ۸۰ مبلغ اعزام شده بودند، همراه است.

وی با اشاره به برپایی برنامه‌های استقبال از ماه رمضان افزود: اجتماع هیات امناها، شوراها، دهیاران، پایگاه‌ها و کلیه دست اندرکاران امور مساجد، گردهمایی مبلغین اعزامی به مساجد و مراسم استقبال در مسجد جامع با نوای مناجات شعبانیه از جمله برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در چالوس بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی چالوس با تاکید بر اینکه مساجد تن‌ها نباید برای عبادت کردن و امور مذهبی خلاصه شود، اظهارکرد: با اجرای بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در مساجد می‌توان به نتایج مطلوب تری دست یافت.

اسفندیاری با تاکید بر ضرورت توجه ویژه اماکن توریستی - تفریحی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد:یکی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی توجه به اماکن توریستی تفریحی است که در این راستا در شهرک نمک آبرود در چهارنقطه برنامه‌های فرهنگی - معنوی همراه با اعزام روحانی در نظر گرفته شد.

وی از برپایی ۲۰ محفل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان با حضور قاریان مطرح خبرداد و گفت: همه روزه در مسجد جامع چالوس بعد از سخنرانی نماز ظهر جزء خوانی با حضور قاریان برجسته شهرستان چالوس اجرا می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا اعزام کارشناس آسیب‌های اجتماعی به مساجد سطح شهرستان است و بر این اساس حداقل ۲۵ شب در مساجد شهرستان با همکاری بهزیستی کارشناس اعزام می‌شود.

اسفندیاری در پایان با تاکید بر مبارزه با مظاهر علنی روزه‌خواری در ماه رمضان گفت: باز شدن رستوران‌های بین‌شهری و مسیر جاده کندوان نیز با توجه به حضور مسافران و گردشگران باید به‌صورت گردشی و شیفتی صورت پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج