۵۴۰۱۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پایگاه آمریکایی گزارش داد

دموکرات های کنگره به دنبال نجات برجام

یک پایگاه آمریکایی گزارش داد که دموکراتهای حامی توافق هسته‌ای که نگران برهم خوردن آن هستند به دنبال راهی برای جلوگیری از تصویب تحریمهای تازه علیه ایران هستند.

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری اکسیوس در گزارشی نوشت که نمایندگان دموکرات آمریکا که نگران توافق هسته‌ای ایران هستند به دنبال راهی برای مقابله با اعمال تحریمهای جدید علیه تهران هستند.

این پایگاه خبری براساس ایمیلی از یکی از دموکراتهای سنا نوشت که بیشتر سناتورهای دموکرات به دنبال اصرار بر این موضوع هستند در صورت اعمال تحریم علیه ایران، روسیه نیز با تحریمهای جدید مواجه شود.

براساس این گزارش، این به این معناست که رهبران دموکرات می‌خواهند از روابط بین تهران و مسکو و همچنین ضعف دولت دونالد ترامپ در قبال روسیه استفاده کنند و تقاضا کنند هیچ تحریمی علیه ایران تصویب نخواهد شد مگر اینکه تحریم جدیدی علیه روسیه وضع شود.

این گزارش می‌نوسید؛ دموکرات‌ها که اغلب حامی توافق هسته‌ای هستند نسبت به تصویب طرح تحریم جدید علیه ایران در کمیته روابط خارجی سنا نگران هستند. این تحریم‌ها مرتبط با توافق هسته‌ای نیستند، اما آن‌ها معتقدند که چنین تحریمهایی باعث از ریل خارج شدن توافق خواهد شد.

کمیته روابط خارجی سنا روز پنجشنبه گذشته طرحی جامع برای تحریم ایران به تصویب رساند که خواستار اعمال محدودیت‌های گسترده علیه تهران به بهانه‌هایی مانند تروریسم، حقوق بشر و انتقال تسلیحاتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج