۵۴۰۶۱۱
۶ نظر
۵۴۱۹
۶ نظر
۵۴۱۹
پ

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این روزها تب سریال های تلویزیونی در سراسر جهان چنان بالا گرفته که فیلم های سینمایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از افراد تماشای سریال های تلویزیونی را به فیلم های سینمایی ترجیح می دهند.

وب سایت روزیاتو: این روزها تب سریال های تلویزیونی در سراسر جهان چنان بالا گرفته که فیلم های سینمایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از افراد تماشای سریال های تلویزیونی را به فیلم های سینمایی ترجیح می دهند. به همین دلیل روز به روز بر تعداد سریال های تلویزیونی افزوده می شود و شبکه های تلویزیونی بر سر جلب کردن تماشاگران بیشتر به شدت با هم رقابت دارند.
در این میان برخی سریال های انیمه که اکثراً در کشور ژاپن ساخته می شوند تا حدود زیادی در کشورهای اروپایی مهجور مانده و توجه زیادی به آن ها نمی شود. در این مطلب قصد داریم ۳۵ مورد از این سریال های انیمه را که از دیدن آن ها لذت خواهید برد به شما معرفی کنیم. با ادامه ی متن همراه باشید.

۱- Fullmetal Alchemist: Brotherhood

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)
این سریال انیمه ژاپنی داستان دو برادر به نام های ادوارد و آلفونس الریک را روایت می کند که توسط مادرشان در یک روستای دور افتاده در یک کشور خیالی بزرگ می شوند. پدرشان که یک کیمیاگر ماهر و با استعداد بوده در دوران کودکی این دو، خانواده را ترک کرده است. این دو پسر نیز علاقه ی زیادی به کیمیاگری نشان می دهند و بعد از مرگ مادرشان برای بهبود بخشیدن استعداد کیمیاگری خود به تمام دنیا سفر می کنند و در نهایت سعی می کنند با استفاده از مهارت خود مادرشان را به زندگی بازگردانند.

۲- Hunter × Hunter

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این سریال داستان پسربچه ای به نام گون فریکس را روایت می کند که از دوران کودکی به وی گفته شده که پدر و مادرش مرده اند. اما بعد از مدتی یکی از دوستان پدرش به وی می گوید که پدرش زنده و یک هانتر بسیار زبردست است. هانترها انسان هایی هستند که توانایی فوق العاده ای در ردیابی گنجینه های پنهان، هیولاهای شرور و دیگر انسان ها را دارند. از این رو پسر بچه ی داستان تصمیم می گیرد با یادگیری فنون هانترها و موفقیت در آزمون های آن ها به یک هانتر زبده تبدیل شده و پدرش را پیدا کند.

۳- Durarara!!

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

سریال انیمیشن «Durarara!!» یک انیمه ژاپنی است که داستان یک نوجوان به نام میکادو را روایت می کند که علاقه ی فراوانی به زندگی در یک شهر بزرگ دارد. بدین منظور همراه با دوست دوران کودکی خود به شهر بزرگ ایکبوکورو نقل مکان می کند. دوست میکادو در مورد کسانی که در این شهر باید از روبرویی با آن ها خودداری کند به او هشدار می دهد. این افراد معمولا خلافکار یا دارای قدرت های فراانسانی هستند. ادامه ی داستان به برخورد بین میکادو با این افراد و روابط آن ها با یکدیگر می پردازد.

۴- Yu Yu Hakusho

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این انیمیشن داستان یک خلافکار نوجوان خیابانی به نام یوسوکه اورامشی را روایت می کند که در تلاش برای نجات یک کودک بر اثر برخورد با ماشین جان خود را از دست می دهد. روح او توسط یک زن مورد استقبال قرار می گیرد و به جهان دیگر راهنمایی می شود تا در مورد اعمالش مورد قضاوت قرار گیرد. این زن به یوسوکه اعلام می کند که عمل قهرمانانه ی او حتی دنیای مردگان را نیز تحت تاثیر قرار داده و هنوز جایی در بهشت یا جهنم به وی اختصاص داده نشده است. از این رو در ادامه به وی اجازه داده می شود که به دنیای انسانی بازگردد. یوسوکه به کمک دوستانش آزمون های سخت را پشت سر می گذارد و به دنیا باز می گردد و به وی لقب «بازرس دنیای مردگان» داده می شود و از او خواسته می شود به بررسی فعالیت های فراطبیعی رخ داده در دنیای انسان ها بپردازد.

۵-Soul Eater

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

داستان این سریال در مورد یک مدرسه ی آموزش سلاح مرگ درشهر مرگ در نوادا است. این مدرسه توسط شخصی به نام شینیگامی که به وی «مرگ» نیز می گویند اداره می شود. در این مرکز افرادی که توانایی تبدیل شدن به اسلحه را دارند و سازندگان این سلاح ها آموزش داده شده و رهبری می شوند. هدف اعضای این مدرسه ساختن سلاح هایی برای شکست دادن و جذب کردن روح ۹۹ انسان شرور و یک جادوگر است که در نهایت باعث بالا رفتن قدرت سلاح های آن ها می شود.

۶- Fruits Basket

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

بعد از این که مادر یک دختر دبیرستانی در یک حادثه ی رانندگی کشته می شود وی تصمیم می گیرد که با پدربزرگش زندگی کند. بافت جدید خانوادگی و رفتارهای غیردوستانه ی اعضای خانواده ی جدید با او باعث می شوند که وی موقتاً از خانه ی پدربزرگش خارج شده و از آن جایی که هیچ جایی برای رفتن ندارد وی در یک چادر ساکن شده و سعی می کند امورات خود را بگذراند. وی در نهایت خانه ای را در یک منطقه ی بدنام از شهر پیدا می کند که یکی از دوستان و همکلاسی هایش نیز در آن منطقه سکونت دارد. در همان روز اول ورود وی به خانه ی جدید یک نوجوان از سقف خانه پایین آمده و به وی حمله می کند و در نهایت متوجه می شود که این مکان نفرین شده است.

۷- Spice and Wolf

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این سریال انیمیشن داستان یک بازرگان ۲۵ ساله به نام کرافت لارنس را روایت می کند که برای خرید و فروش کالا از شهری به شهر دیگر می رود. تنها هدف او از این کار به دست آوردن سرمایه کافی برای راه اندازی یک مغازه است و تاکنون در طول سال ها تجارت و سفر تجارب بسیاری را در این زمینه کسب کرده است. یک شب وی در واگنش در شهر پاسول یک الهه ی گرگی ظاهر می شود که هولو نام داشته و بیش از ۶۰۰ سال عمر دارد. وی خود را به شکل یک دختر ۱۵ ساله درآورده ولی دم و گوش گرگ را دارد. هولو خود را الهه ی حاصلخیزی مزراع شهر معرفی می کند. وی علی رغم این که از کشاورزی شهر مراقبت کرده است دوست دارد که به زادگاه خودش بازگردد. در این راه وی می خواهد همراه با لارنس همسفر شود.

۸- Inuyasha
سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

کاگومه هیگوراشی در یک معبد خانوادگی فرقه ی شینتو در شهر توکیو همراه با مادر، پدر بزرگ و برادر کوچکترش زندگی می کند. در روز تولد ۱۵ سالگی کاگومه، وی در تلاش برای پیدا کردن گربه اش با یک هزارپای شرور که از چاه معبد بیرون آمده است مواجه می شود که کاگومه را با خود به درون چاه می کشد. اما به جای این که کاگومه به ته چاه برسد به دوران گذشته ی کشور ژاپن بازمی گردد. هزارپای مذکور به دنبال یک جواهر به نام «شیکون» می گردد که تمامی آرزوهای صاحب خود را برآورده می کند. این هزارپا قبلا توسط یک روحانی جنگجو به نام کیکیو که بسیار شبیه کاگومه بوده شکست خورده است و در واقع روح کیکیو در بدن کاگومه تجلی پیدا کرده و جواهر مذکور در بدن کاگومه قرار دارد. در نهایت یک جوان گماندار او را از دست هزارپای شرور نجات می دهد.

۹- Your Lie In April

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این سریال داستان یک اعجوبه ی نواختن پیانو به نام کووسی آریما را روایت می کند که در میان نوجوانان موسیقی دان خود به شهرت رسیده و برنده ی رقابت های بین آن ها است. بعد از این که مادر و استاد پیانوی بی احساس اش می میرند، آریما به شدت دچار مشکلات روحی می شود و علی رغم سالم بودن سیستم شنوایی اش دیگر نمی تواند صدای پیانو خود را بشنود. بدین ترتیب وی به مدت ۲ سال به پیانو دست نمی زند و دنیا را یک جور می بیند و زندگی اش را با دوستانش می گذراند تا این که یک دختر با ورودش به زندگی او همه چیز را تغییر می دهد. این دختر که استعداد قابل تحسینی در نواختن ویولون دارد به آریما کمک می کند که بار دیگر به نواختن پیانو روی بیاورد.

۱۰- Usagi Drop

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

وقتی که دایکیچی ۳۰ ساله برای مراسم تدفین پدربزرگش باز می گردد درمی یابد که وی یک دختر ۶ ساله به نام رین داشته که مادر او را کسی نمی شناسد. این دختر بچه مورد اذیت و آزار و بی اعتنایی افراد خانواده ی پدربزرگ او قرار می گیرد و دایکیچی برخلاف میل اش تصمیم می گیرد که از رین مراقبت کند. اما دایکیچی مجرد است و هیچ تجربه ای در زمینه ی بزرگ کردن بچه ندارد. وی در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه می شود و بعد از آشنایی با یک مادر تنها اوضاع برای او و رین تغییر می کند.

۱۱- Erased

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

این سریال انیمه داستان یک مرد به نام ساتورو فوجینوما را روایت می کند که می تواند در زمان سفر کند و از وقوع رخدادهای ناگوار جلوگیری نماید. وقتی که مادرش توسط یک مهاجم ناشناس کشته می شود ناگهان ساتورو به ۱۸ سال قبل فرستاده می شود، زمانی که وی در دوران ابتدایی درس می خواند که بدین ترتیب وی موفق می شود از ربوده شدن سه نفر از دوستانش جلوگیری کند. این موضوع عواقبی را برای وی به همراه دارد.

۱۲-Paranoia Agent

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

یک طراح کمرو به نام تسوکیکو ساگی بعد از این که شخصیت یک سگ صورتی را می سازد و با آن به شهرت می رسد به شدت تحت فشار است که موفقیت خود را تکرار کند. یک شب که در حال بازگشت به خانه است توسط یک پسربچه ی دبستانی اسکیت سوار مورد حمله قرار می گیرد. دو بازرس پلیس مامور رسیدگی به پرونده می شوند. آن ها در ابتدا تصور می کنند که تسوکیکو در مورد حادثه به آن ها دروغ می گوید تا این که خبرهایی در مورد حمله ی دیگری با همین اوصاف به دست آن ها می رسد که در نتیجه ی آن یک نفر جان خود را از دست داده است. این حملات ادامه پیدا می کند اما هیچ یک از قربانیان چهره ی مهاجم را به یاد ندارند. بازرس های مذکور برای پیدا کردن مظنون تلاش بسیاری می کنند اما موفق نشده و در نتیجه شغل خود را از دست می دهند. در ادامه مشخص می شود که حملات برنامه ریزی شده هستند و مهاجم با حمله به افرادی که در شرایط خوبی قرار ندارند باعث می شود که زندگی آن ها بهتر شود.

۱۳- Gintama

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

داستان این سریال در دورانی رخ می دهد که بشریت توسط موجوداتی بیگانه به نام «آمانتو» مورد حمله قرار گرفته اند و سامورایی های ژاپن برای مقابله با این مهاجمان فرازمینی با هم متحد می شوند. شوگان که حاکم مردم ژاپن در آن دوره است بعد از پی بردن به توانایی های این بیگانگان به سامورایی ها خیانت کرده و کشور را به بیگانگان تسلیم می کند. در نهایت وی با ان ها قراردادی می بندد که بر اساس آن بیگانگان می توانند وارد محل زندگی مردم شده و هیچ کسی حق ندارد از شمشیر استفاده کند. شمشیرهای سامورایی ها نیز از آن ها گرفته می شوند تا نتوانند علیه بیگانگان قیام کنند. در این میان یک سامورایی به کمک جوانی رنج کشیده و دختری از بیگانگان را از دست یاکوزا نجات می دهند. و این سه نفر با هم متحد شده و علیه نابرابری و ستم وارد نبرد می شوند.

۱۴- Love, Chunibyo & Other Delusions

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)
این سریال داستان پسر نوجوانی به نام یوتا توگاشی را روایت می کند که در دوران دبیرستان به یک اختلال روانی مبتلا می شود و فکر می کند که دارای قدرت های ماوراء الطبیعه است و بدین ترتیب خود را از دوستانش دور نگه می دارد. اما در نهایت حال او بهتر شده و سعی می کند علی رغم نداشتن دوستان قدیمی به مدرسه بازگردد. در این زمان یکی از دخترهای همکلاسی او که در توهم به سر می برد از گذشته ی یوتا باخبر شده و به او علاقمند می گردد. در ادامه این دختر که ریکا نام دارد بعد از این که می بیند یوتا برخلاف دیگران از رفتارهای ناعاقلانه و توهمات او ناراحت نمی شود بیش از پیش به او وابسته می شود. یوتا در ادامه در می یابد که ریکا در اثر مرگ ناگهانی والدینش به توهم و خیالات روی آورده است. در نتیجه او تصمیم می گیرد که به ریکا کمک کند.

۱۵- Yuri!! On Ice

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

یک اسکیت سوار جوان بعد از شکست خوردن در مسابقه ی فینال اسکیت سواری کشور ناراحت از این موضوع به زادگاهش در کیوشو باز می گردد و در آن جا با دوست دوران کودکی اش ملاقات می کند. بعد از این که دوستش فیلمی از حرکات اسکیت سواری یوری را به صورت اتفاقی در اینترنت پخش می کند یک اسکیت سوار مشهور روسی بعد از دیدن این فیلم برای مربی گری یوری به کیوشو می رود و بار دیگر موفقیت را نصیب یوری می کند.

۱۶- Cowboy Bebop

سریال‌های انیمه ژاپنی که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد (۱)

در سال ۲۰۷۱ و بعد از این که یک حادثه ی بزرگ زمین را غیرقابل سکونت کرده انسان در بسیاری از سیاره های کوهستانی و قمرهای منظومه ی شمسی ساکن شده است. بعد از بالا گرفتن خشونت در این قلمروها پلیس بین کهکشانی شکارچیانی به نام «گاوچران» را استخدام می کند که به تعقیب افراد شرور پرداخته و با زنده تحویل دادن آن ها جایزه دریافت می کنند. در ادامه یک تیم از این شکارچیان در تعقیب افراد شرور به مشکلات بسیاری دچار می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      شماره 9 و 10 جابه جا شده

    • مریم

      خببب به این میگن لیست. فولمتال که یکه، گینتاما و یوری ان ایسم توشن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناروتو چیپسسسس

    • Todoroki shouto

      من میرم یور لای این اپریل رو ببینم ....
      چن وقت بود میخاستم ببینم الان علاقه مند تر شدم

    • Todoroki shouto

      وای خدا باورم نمیشه یائویی تبلیغ کردین

    • غزال

      ناروتو کوش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج