جاباما
۵۴۰۹۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان

ما ممکن است به چشم خود نبینیم، اما زمین در حال تغییر مستمر بوده و بقدری کند است که به چشم نمی‌آید اما هر از گاهی این تغییرات بسرعت انجام می‌شوند که آن موقع است انسان از این همه شگفتی انگشت حیرت به دهان می برد.

خبرگزاری رکنا: آیا تا به حال شاهد تولد یک جزیره بوده اید؟ اگر نه پای ماجرای شنیدنی این قایقرانان بنشینید.

ما ممکن است به چشم خود نبینیم، اما زمین در حال تغییر مستمر بوده و بقدری کند است که به چشم نمی‌آید اما هر از گاهی این تغییرات بسرعت انجام می‌شوند که آن موقع است انسان از این همه شگفتی انگشت حیرت به دهان می برد. ماجرا از این قرار است که خدمه یک قایق «میکن» دراقیانوس آرام جنوبی متوجه تغییر رنگ عجیب آب شدند، آنها جلوتر رفتند تا آن را بررسی کنند، اما زمانی که متوجه علت این تغییر رنگ شدند دیگر تقریبا خیلی دیر شده بود تا خود را نجات دهند.

آنها مشغول قایق‌رانی بودند که سایه غیرعادی را در آب می بینند، وقتی نزدیک شدند تصور کردند به تپه‌ای ماسه ای رسیده‌اند اما آن کاملا چیز دیگری بود، مقدار زیادی سنگ‌های خارا در سطح آب شناور بودند که در یک نگاه شبیه ساحل بود.آنها تصمیم گرفتند نزدیک‌تر بروند و مسیر قایق را تغییر دادند.

خدمه قایق که می خواستند از میان آن عبور کنند، پشت سر خود خطی در میان سنگ برجای گذاشتند و متعجب بودند چه چیزی این انبوه سنگ را به وجود آورده ، هرچه هم جلوتر می‌رفتند میدان سنگی بزرگتر می‌شد و آنها نگران تر بنابر این سرعت خود را زیاد کردند تا وقتی که خوب دور شدند و ناگهان صدای غرشی توجه آنها را به خود جلب کرد، به عقب نگاه کردند و دیدند آب می‌جوشد.

سرچشمه این سنگ‌های خارا آتش‌فشان زیرآبی بود که در آن زمان فوران کرده بود،پس لنگر انداختند تا این رویداد عظیم را با چشم خود از نزدیک ببینند، دود انبوهی آسمان را پر کرده بود و زمانی که هوا صاف شد متوجه چیز عجیبی در سطح آب شدند،بله آن خشکی بود!آنها باور نمی‌کردند که شاهد تولد یک جزیره جدید بوده اند بنابر این به قدری نزدیک‌تر شدند تا مطمئن شوند خطای دید نبوده است و متوجه شدند که رویداد عجیبی که با چشمان خود دیدند یک رویا نبوده، البته ناگفته نماند که آنها خیلی شانس آورده بودند! نه تنها شاهد یک صحنه عجیب بودند...بلکه توانسته بودند جان خود را هم نجات بدهند.
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
تولد یک جزیره در برابر چشمان ملوانان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج