۵۴۲۰۰۶
۱۲۴ نظر
۵۰۰۸
۱۲۴ نظر
۵۰۰۸
پ

یک هفته و چند چهره: اعتراف علیخانی، چرخش مدیری و ربنای شجریان

به شجریان که نگاه می کنیم بهتر درمی یابیم که چگونه محدودیت و ممنوعیت می تواند حقیقت را تبدیل به مجاز کند!

برترین ها - ایمان عبدلی:
مهران مدیری یا (افسوس هفته)
اولین تلاقی مدیری و سیاست در پاورچین یا نقطه چین بود که ماجرای تحصن مجلس ششم را نقد کرد. خب یک طنز پرداز شاخص، حق دارد موضع داشته باشد و حتی حق دارد این موضع را در ساخته هایش هم بیاورد، اما در تلویزیون ملی؟ به گمانم نه! انگار که در یک ملک عمومی، کشت شخصی داشته باشی و فصل برداشت سود خودت را ببری! آن ماجرا تمام شد و مدیری خیلی هم ضرر نکرد. آن مجلس هم افراطی و رادیکال بود و مدیری شاید شانس آورد که نمایندگان آن دوره خیلی محبوب نماندند.

روزگار گذشت و به «شب های برره» رسید. دوباره مهران مدیری بود و یک فضای شبیه سازی شده. این بار هر پیچش داستان و هر دیالوگی می توانست، نمادین تفسیر شود. اتفاقا برخی از کنایه ها هم آشکارا دولت اصلاحات را که در انتهای کار بود را هدف می گرفت. این بار خوش شانسی مدیری این بود که با آمدن دولت احمدی نژاد، فضا به کلی متحول شد و آن قدر دغدغه ها زیاد شد که کسی حواسش به مدیری نبود. آنقدر این حواس پرستی زیاد شد که بعد از «مرد هزار چهره» او به طور کلی از صدا و سیما حذف شد!

ظاهرا فصل دیگری شروع شده بود؛ تلویزیون دیگر امن نبود، یعنی اصلا جایی نمانده بود. نمایش خانگی پدیده ای نورس و پر ریسک نشان می داد. اما «قهوه تلخ» با اتکا به طبقه ی متوسط خوب فروخت. هفته های متوالی مردم وفاداری شان را به نسخه های اورجینال سریال نشان می دادند و هربار که مدیری در ابتدای دی وی دی خواهش می کرد اصلش را بخرید، آن ها به پاس سال ها هنرنمایی کمدین محبوب اصلش را می خریدند. به هرحال برای مردم وفادار طبقه متوسط خیلی هم مهم نبود که تم مرکزی داستان شبیه به «شب های برره» است، آن ها در کشاشکش سال پر هیاهوی ۸۸ داستان را به نفع خودشان تفسیر می کردند و اصلا چون مدیری هم جدا مانده بود، حس می کردند با یک چهره مستقل صرفا هنری مواجهند.
یک هفته و چند چهره: اعتراف علیخانی، چرخش مدیری و ربنای شجریان

بعدتر با «ویلای من» و «شوخی کردم» آمد ، آثاری که خبر از کاهش کیفیت کاری مدیری می داد، هیچ کدام خیلی دلچسب نبود و یا آن قدر نبوغ در خودش نداشت که مردم را متقاعد کند که اصلش را بخرند، گرچه مسائل محیطی هم بی تاثیر نبود (مردم از فضای رادیکال سیاسی دور شده بودند و سخت تر تحت تاثیر قرار می گرفتند) کمدین دیگر پیشقراول به نظر نمی رسد و جریان ساز نبود. آخرین جریان سازی همان «قهوه تلخ »بود، موج سازی نه، اما هنوز نبوغ داشت و متوجه شد که برای بقا باید به صدا و سیمای ملی پناه ببرد. وقتش شده بود و با «در حاشیه» به تلویزیون برگشت. اما کفگیر به ته دیگ خورده بود. حتی ترکیب غفوریان و رضویان هم نجاتش نداد، پس ته مانده های جذابیت را برای بقا باید خرج می کرد. «دورهمی» با ماهیت پلاتو محور و این همان دوربرگردان کاراکتر هنری او بود.

او که روزگاری مستقیم در صورتمان نگاه می کرد و ظریف نقدمان می کرد، همان که تکیه کلام هایش را فردا در خیابان و تاکسی تکرار می کردیم، حالا نه تنها زودتر از ما نمی بیند، بلکه پشت ما حرکت می کند. او حالا نبوغش هم ته کشیده و برای ماندن در وضعیت سابق، مجبور است سطحی و گذرا موضع گیری کند. مدیری این بار اگر از صدا و سیما رانده شود، نمی تواند روی کمک طبقه متوسط حساب کند، مدیری حالا در دسته بندی ها قرار گرفته. اصلا مهم نیست از دولت روحانی انتقاد می کند. دولت روحانی جای انتقاد زیاد گذاشته و حق یک طنز پرداز هم هست که از دولت انتقاد کند، قرار نیست دهان ها بسته شود. اصلا دولت و سیاست و این ها مهم نیست، مهم تر خودِ مدیری است که انگار نسبتی با آن ظرافت و نبوغ گذشته ندارد و دائم در حال باج دادن به خواسته های سطحی دسته ای از مردم است، نوعی عدول از اصول کار هنری.

جمله ای مثل «به وعده هایتان عمل کنید» همیشه در دهان مردم است و همیشه از دولت ها چنین جملاتی طلب می کنند. آن مستقیم نگاه کردن در دوربین تازگی داشت این جملات اما نه! مهران مدیری می تواند جناحی باشد اما نمی تواند انقدر سطحی و زمخت دلبری کند، افسوس برای آن نبوغی که به ته رسید!

شجریان یا (ربنا هفته)

به شجریان که نگاه می کنیم بهتر درمی یابیم که چگونه محدودیت و ممنوعیت می تواند حقیقت را تبدیل به مجازکند! به هر حال خیلی نگذشته از سال های ابتدایی دهه هفتاد، قبل از آنکه اصلاحاتی شود و فضا تغییر کند، موسیقی برای ما در گل و بلبل و شجریان و ناظری و در نهایت تنوع مختاباد خلاصه می شد. این صدای ممنوعه این روزها همان صدایی است که روزگاری از فرط تکرار، تکراری شده بود! با همه ی این ها چرا پخش شدن یا نشدن «ربنا» خیلی مهم است؟

نکته ی اول این که مذهب در دوران غلبه مصرف گرایی نیاز به تبلیغات از جنس دیگری دارد. یعنی باید برایش گره هایی در ذهن مردم ایجاد کرد که آن ها را به مذهب چفت کند. اذان موذن زاده و ربنای شجریان از نشانه هایی هستند که می تواند گره نسل جوان به مذهب باشد، یعنی این ها یک مزیت جذاب هستند که باطن جدی مذهب را در ذهن جوان جذاب تر و دلنشین تر می کند. ما به دلایلی از این مزیت ها راحت عبورمی کنیم و کار را برای اسلامی تر کردن جامعه ای که در بطن خودش طالب اسلام است، دشوار می کنیم. ربنا مهم است چون می تواند ما را مومن تر کند.
یک هفته و چند چهره: اعتراف علیخانی، چرخش مدیری و ربنای شجریان

نکته ی دوم این که با ایجاد یک دوقطبی جعلی، آدم ها را دو دسته می کنیم؛ یا شجریان را دوست دارند یا دوست ندارند! این دوست داشتن ها و نداشتن ها البته هنری نیست، افسوس که جناحی و کذب است یعنی خیلی ها شجریان را دوست دارند چون نماد یک وضعیت است و پز روشنفکری دارد و اصلا رد آن شهامت می خواهد. خیلی از آن هایی که روزگاری با شنیدن صدای شجریان تلویزیون را خاموش می کردند، در همین دسته اند و از آن طرف عده ای هم قرار دارند که به راحتی و با یک تعصب کور چون شجریان فلان موضع را داشته، این همه هنر و شایستگی را رد می کنند و با خیال راحت، حکم صادر می کنند و برچسب می زنند.

یک طرف ادعای روشنفکری دارد و دیگری را امل می خواند، آن طرف از غرب زدگی می گوید! شجریان پوشش چیزهای دیگر می شود. در واقع ما همه عصبانیت هایمان را به بهانه ربنا خالی می کنیم، پس ربنا اتفاقا برخلاف عده ای که آن را بی اهمیت قلمداد می کنند، خیلی هم مهم است. چون نشان از عقده هایی عمیق دارد.

نکته ی آخر این که فرموده اند که لحن آوازی دارد و اصلا جایز نیست که ربنایی با چنین وضعیتی پخش شود. اما مگر نه این که موسیقی منتهی الیه خلقت است که اصلا اسرافیل به فرمان الهی در صور خویش می دهد! «ربنا» افشاگر است، پس مهم است. ما از دریچه ربنا خیلی ها را آزمایش کرده ایم، گویی یک خط معیار شده. ربنا خیلی مهم تر از آن است که فکر می کنیم شاید باید به تنش ها عمیق تر نگاه کنیم، هیچ پدیده ای بی علت نیست . تا آن علت ها حل نشود ما همچنان از شجریان صحبت می کنیم.

احسان علیخانی یا (ماه عسل)

آن لحظه ای که علیخانی در برنامه دوشنبه شب خودش را افشا کرد و از گذشته اش گفت، نشان از یک تغییر احتمالی در روند برنامه «ماه عسل» و مجری اش داشت. علیخانی در «ماه عسل» در قامت یک مولف است و از همین جهت کنش هایش مهم است. تا قبل از این علیخانی دائما با یک اجرای مهندسی شده و در واقع به مانند یک بازیگر که از روی متن اجرا می کند، شمایلی تصنعی از یک مجریِ همراه با دردهای مهمانان را نشانمان می داد.

او به واسطه همین احساس تصنعی بودنی که به ما منتقل می کرد، سوژه شوخی های مجازی شد، چون مردم با درک و شهود دریافتند که بغض و گریه او صرفا واقعی نیست و ابزارهایی است در جهت جذاب تر شدن برنامه. به هر حال هر فروشنده ای حق دارد جنسش را جذاب تر عرضه کند. علیخانی فروشنده ای بود که می دانست در میانه ی داستان های عوام پسند و پاورقی های دمِ افطاری چگونه داستان آدم ها ی قهرمان و ضد قهرمان هایش را به مخاطب عرضه کند. عیبی هم ندارد، مردم به داستان نیاز دارند، آن ها از کاوش در زندگی دیگران لذت می برند و اصلا تا حدی این میل به کنجکاوی را با چنین کاوش هایی ارضا می کنند، تا دوشنبه شب علیخانی فقط یک پاورقی نویس بود.
یک هفته و چند چهره: اعتراف علیخانی، چرخش مدیری و ربنای شجریان

تا این که این بار او تحت تاثیر فرم برنامه اش قرار گرفت و به شکل «ماه عسل» در آمد. این که از سر کلافگی بود یا یک صداقت محض، خیلی مهم نیست. مهم تر این است که او لباس اجرا را در آورد و برای لحظاتی پرده ی زندگی شخص اش را کنار زد و نشانمان داد که دشواری هایی داشته و همه اش آن کت و شلوار ظاهر آنکارد و ماشین لوکس نیست. این خود شکستن و ذات اعتراف می تواند «ماه عسل» را جدی کند و حس تظاهر و ریا را از برنامه جدا کند. علیخانی با مدیریت چنین رفتارهایی، جوری که به افراط نرسد، می تواند برنامه ماه رمضان هایش را برای درصد بیشتری از مردم قابل توجه کند.

در واقع تفاوت پاورقی ها و داستان های عمیق تر در همین ماهیت اعتراف گرایانه داستان های جدی تر است، جایی که مخاطبان با ناخودآگاه ارتباط می گیرند و ما در آن ها با جهانی بی پرده مواجهه می شویم. روزهای آینده نشانمان می دهد که این یک اتفاق بود یا این که نقطه عطفی برای جهش یک برنامه از حالتی عامه پسند و زرد به یک حالتی همچنان عامه پسند اما محترم! باید منتظر بمانیم.

علیرضا منصوریان یا (پوپولیسم ورزشی هفته)

این روزها که صحبت از شکست عوامفریبی در عرصه سیاسی می شود، شاید باید حوزه های دیگر را هم چراغ قوه بیاندازیم و عوامفریب هایش را کشف کنیم. پوپولیسم فقط یک مکتب سیاسی نیست و می تواند در هر حوزه ای رشد و نمو داشته باشد. عناصر خود نمایی و عوامفریبی مشترک است. جنس کار را که بشناسی، همه ی آن ها را در هر جایی که باشند، خواهید شناخت.

صحبت از رفتار علی منصوریان است، رفتاری که اصالت ندارد، کما این که اگر کی روش یا دسته ای از مربیان با جار و جنجال در کنار زمین شلوغ کاری می کنند و یا در مصاحبه ها عرض اندام می کنند. در واقع تمهیداتی دارند در جهت افزایش قدرت تیمی، آن ها در کنار ساعت ها کار فنی با اضافه کردن جار و جنجال ها، مجموعه را به سمت موفقیت هل می دهند. در واقع دانسته و عامدانه شلوغ می کنند و در عین این که تمرکز دارند، کار را پیش می برند. اما شلوغ کاری های منصوریان بیشتر از همه، تمرکز خودش را به هم می زند، او بیشتر از هر کس دیگری خودش تحت تاثیر خودش قرار می گیرد و نشان می دهد با کمبود اعتماد به نفس جدی برای حفظ صندلی مربیگری در استقلال مواجه است.
یک هفته و چند چهره: اعتراف علیخانی، چرخش مدیری و ربنای شجریان

همین کمبود اعتماد به نفس به کل مجموعه هم القا می شود. هدف های استقلال دائما کوچک تر می شود و در حقیقت کت و شلوار کوچک سرمربی تیم، کل مجموعه را کوچک نشان می دهد و از این جای کار به بعد واکنش هواداران می تواند گره گشای ماجرا باشد. آیا قرار است فریب مصاحبه ها و کری های او را بخورند؟ یا استیصال او را در هدایت تیمی به یاد بیاورند که می تواند کاراکتر دیگری داشته باشد؟

منصوریان استعدادیاب خوبی است و شجاعت کار با جوان ها را دارد اما اصلا به قامت استقلال نمی آید و بیشتر مناسب حال تیم هایی مثل نفت است (همه ی پوپولیست ها همین هستند، مثلا می توانند بخشدار خوبی باشند و اما رئیس جمهور می شوند!)، خودش هم دریافته و فقط سعی می کند با عوامفریبی عمرش را طولانی کند. استقلال در کدام دوره این قدر دفاعی و منفعل بوده؟ آن شش تای العین یک حادثه بود اما تا چه زمانی قرار است استقلال عقب بازی کند و دلخوش به ضد حملات باشد، اصلا آیا چنین رفتار تاکتیکی به یک تیم پرهوادار می آید؟ شاید در یک دوره از مسابقات، تیمی مثل یونان با همین شیوه جام هم بیاورد، اما همین رفتار از تیمی مثل آلمان پذیرفتنی نیست. برای آبی ها بدتر از شب کابوس وار امارات، کوچک شدن ایده آل هایشان است و این خطر پوپولیسم است که می تواند دنیای ذهنی عده ی زیادی را تنگ تفسیر کند.

تهیه کنندگان لیست امید یا (ناامید کننده هفته)

این درگیری هایی که بر سر چگونگی بسته شدن لیست امید در میان رسانه های اصلاح طلب ایجاد شده این ذهنیت را متبادر می کند که آن ها باز هم به اشتباه گمان کرده اند مردم تا ابد قرار است به اصلاحات رای دهند. ساعت ها و روزها از کمبود حافظه تاریخی در میان مردم می نالید و خودتان فراموش کرده اید که چگونه سال ها از قدرت دور بودید. لطفا با سهم خواهی های منفعت طلبانه امید مردم را نا امید نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      جناب عبدلی خان مدعی العموم.. کارشناس همه فن حریف.. ای خاص.. ای دانای کل.. ای جلوتر از توده مردم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونیکه جناحی کار میکنه مجله شماست نه مدیری.یادته زمان احمدی نژاد ممنوع التصویر بود؟حاظرم قسم بخورم که مدیری اگه کاندید بود الان رییس جمهور بود چون جناحی نیست.یعنی اینکه گفته عمل کنید معنیش این بود که وابستست؟منم همینو میگم منکه به اون جناح وابسته نیستم.پس لطفا سکوت کن.فقط سکوت

      • علی

        این شمایین که جناحی کار میکنین نه مدیری پاسخ فرد بی نام خیلی خوب بود

      • ایران

        این سایت اصولگراست
        خیلی تابلو هستید

      • بدون نام

        ولی دمت گرم که خیلی با انصافی که میای شخصا جواب میدی.درسته درمورد مدیری اشتباه نوشتی.ولی دم مجلتون گرم.اینو واقعا میگم.

      • بدون نام

        اقای عبدولی دلم برات سوخت که مجبور به تو ضیح شدی نگران اون دو سه تا تارموتم که بعد اعصاب خوردیت نریزه.اگه اعتماد به نوشتهات داشتی و بی طرف بودی که نیستین هیچ کدومتون نیازی به تو ضیح نبوددنوشتهی اخرتون اشکمو رو در اورد.درضمن ماه رمضان بود الکی یه قبولی طاعاتی چیزی میگفتی .

      • بدون نام

        وحید تودهی جلوتر از مردم بی نظیر بود

      • بدون نام

        این تیکش خیلی عالی بود
        تهیه کنندگان لیست امید یا (ناامید کننده هفته)

      • بدون نام

        فکر کردم دارم ماه عسل میبینم عبدووووولی بهت نمیاد این کاره نیستی برادر .چی نوشتی؟؟؟؟ دلم خون شد از خوندن متنت گریهمم بمونه واسه ماه عسل واقعی خخخخخخخخ .

      • بدون نام

        غرض ورزی, کینه ودشمنی نسبت به نویسنده از کاربر 13:07 میباره.وفقط میاد برترینها که تخریب کنه.خدا شفا بده به همه بی خردان

      • بدون نام

        کار بر22:13: می تو :اشکم عاشکککم..

      • بدون نام

        22>13حالا این کاربر 13.7 کیه که این جوری میشناسیش .یا یه جور دیگه بگم کجاتو اتیش زده که خوب یادته ..نفس من بیدی خخخخخخخخخخخخ

      • M

        مدیری زبان ملته. البته کسانی که جهت دار رفتار میکنن از این حرفا خوششون نمیاد
        کسی باید در باره ی مدیری یا امثال مدیری نظر بده که اولا سواد این کار رو داشته باشه و دوما خودش در حد مدیری باشه نه این جوونای جویای نام احساساتی

      • علیرضا

        با سلام وخسته نباشین خدمت دوستان اینکه بیایم کارنامه کسی که یک عمر برای مردم زحمت کشیده به خاطر اینکه طرز فکرش مثل ما نیست زیر سوال ببریم خیلی بی انصافیه اقای مدیری در زمانی که تمام بازیگران وفوتبالیستا و هنرمندان انگشت نشان مردم دادن اون حرف دل مردم زد حالا چرا انقد منتقد داره عملکردشو میبرن زیر سوال باید در موردش بحث کرد

      • بدون نام

        خیلی جالبه دو تا هنرمند رو نقد کردین اما با دودیدگاه کاملا متضاد ...
        به مدیری که اصلا طرفداری از هیچ حزب و گروهی نکرده و فقط مشکلات جامع رو نقد میکنه ایراد گرفتین که چرا تو مسائل سیاسی دخالت میکنه هنرمند نباید سیاسی باشه
        اما از شجریان حمایت کردین درصورتی که خودتونم میدونید چه اظهاراتی علیه و صدا و سیما داشته و به چه جناحی وابستگی سیاسی داره.
        اگه ورود هنرمندا به عرصه سیاست خوب نیست که منم باهاش موافقم چرا برای یه عده که موافق با شما باشن خوبه برای مخالفین بد !!!
        درطول مدت انتخابات از روی مطالبی که گذاشتین مشخص شد برترینها وابسته به چه جناحی هست پس لطفا ادعای بیطرفی نکینن و به شعور مخاطباتون احترام بزارین.

    • نفهم پور

      جدا من متوجه نشدم .۱۰بار خوندم ولی کلا من چیزی متوجه نمیشم .یک دارویی واسه مانفهم ها معرفی کنید.چون داییم هم هست کنارم واونم نفهمیده والبته پسرداییم هم هست اونم مثل باباش نفهمیده تازه دایی پسردایی هم همینطور وو...خلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربرنفهم پور عزیز خودت وخانواده رو اذیت نکن. مطالب در سطح خودتون رو پیدا کن ومطالعه کن

      • بدون نام

        بدون نام خیلی باحال گفتی

    • كامبيز

      مديري هنرمند آيتم ساز خوبي بود اونم در سالهايي كه صدا و سيما تازه داشت يه كم روي خوش به مردم نشون ميداد...... ولي خيلي وقته كه مديري ديگه يه آيتم ساز ساده نيست..... تبديلش كردن به يه جيره خوره مناسبتي سازه بي اختيار..... خيلي وقته مديري از چشم مردم افتاده......به اون چند صد نفري كه ميشينن تو استوديوي برنامه دورهمي نگاه نكنيد اونا اگر يه دلقك سيرك هم اونجا باشه ميرن ميشينن نگاش ميكنن و براش سوت و كف ميزنن.....

      پاسخ ها

      • علی

        این همه بیینده تلویزیونی این همه رای برا برنامه سه ستاره مهران مدیری هنوزم تو دل مردمه شما نظرت ی چیزی هست به همه نسبت نده لطفا

      • كامبيز

        ببخشيد يادم نبود كه يه نفري رو هم كه طرفدار مديري هستش و خواننده برترين ها هم هستش اسم ببرم با شما ميشن چندصد ويك نفر

      • بدون نام

        کامبیز چان خوبی برادر؟چه خبرا؟

    • بدون نام

      اولا خیلی کم بود دوما حالا اشک تمساح باشه ریا باشه فعلا که برنامهش گرفته .ثانیا خیلی از شما بعید بود که فکر کنین احسان ممکنه هیچ غمی تو زندگیش نداشته باشه درست مثل خیلیامون.زندگی هیچ کس بی نقص نیست.زندگی همهی ادما درست مثل ارزو هاشون متفاوت ،غم انگیز و گاهی شاده.مدیری هم نان به نرخ روز میخوره شده برگی در بار باد که منفعتش هر جا بیشتر شد چرخشش به همون طرفه خودش میدونه از دل برود هر ان چه از دیده رود .پس باید تو تلوزیون جناحی جا داشته باشه .

    • ahdi

      در مورد آقای علیخانی با اینکه هیچوقت برنامه هاشو دنبال نکردم همیشه یه چیزی رو مد نظر داشتم اینکه خیلی تلاش کرد تا به اینجا رسید
      واقعا یک سال هیچ کاری نمیکنه تا بتونه ماه عسل و خوب پیش ببره
      این مسئله واقعا جای تقدیر داره

      در مورد آقای مدیری هم این روزا خیلی خسته میبینمش خیلی...
      قضاوتش نکنیم

    • بدون نام

      در مورد علیخانی با بی رحمی نوشتی هرکسی که که هستی منصف تر باش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال علیخانی زیر سایه نبودیکی دونفرشدعلیخانی خودشم میدونه اگه اونها بیان وسط چی میشه

    • علی

      مهران مدیری خیلی هم عالی است...مثل همیشه...اطلاعاتتون غلطه...در متنتون درباره مدیری چندتا اخبار غلط استفاده شده اولین برخورد مدیری با سیاست خیلی قبل از پاورچین و شوخی با نمایندگان بود ولی شما اونقدر سیاسی نبودین که یادتون بیاد...دورهمی هم یکی از بهترین کارای مدیریه...مدیری چهره برتر هفته....ماه ...سال...قرن

    • بدون نام

      یکم بعضی مطالبتون برای کسی مثل من که از اتفاقی که افتاده خبر نداره گنگه .

    • ناشناس

      اتفاقا مدیری الان توی اوجه . یعنی هر کس منتقد دولت اصلاحات باشه باید اینجوری تخریبش کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دموکراسی ای که از دم میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این اون آزادی بیان هست که میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ریز ریز دارین مدیری رو خراب میکنین ؟؟؟؟؟؟؟ چه تو جیبتون میره؟؟؟؟؟ چرا از روزی که بخواین چشم تو چشم بشین باهاش نمیترسین؟؟؟؟؟؟ چرا راحت و آسون کسی رو که دغدغه های ملتو به زبون میاره خراب میکنین صرفا چون داره از این دولت انتقاد میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای عبدلی همه چیز این دنیا نیست البته اگه اعتقادی هست پس اینقدر آسون درباره دیگران قضاوت نکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها چه مشکلی با نقد دارین واقعا؟ فکر میکنین یه نفر خداست،بقیه هم حق ندارن بگن بالای چشمش ابروئه

    • بدون نام

      نمی دونم چرا اونهایی که این همه ادعای آزادی بیان دارن تحمل هیچ انتقادی رو ندارن!!! مگه مدیری غیراز حرف مردم می زنه؟؟ چرا اینقدر تحملتون پایینه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحمل تو خیلی پایینتره.

    • جواب نفهم پور

      يا بايد نويسنده ي اين مطلب عوض شه يا كه ساده تر حرف بزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا افرادی مثل تو درکشون رو بالاتر ببرند.

    • طاهره

      شما جلوتر از توده ی مردم میفهمی
      آقای مدیری تفکرش عقبه

    • بدون نام

      اصولا آدمایی که خودشون هیچی نیستن خیلی خوب بلدن دیگران و نقد کنن و تو هر زمینه ای دخالت کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی الان تو جز هیچی هایی؟؟

    • بدون نام

      چه قدر زشت حرف میزنی کامبیز مدیری از چشم مردم افتاده برای همین بهترین مجری تلویزیون شد به انتخاب مردم !!! به مدیری بگید از همه انتقاد کن از دولت نه خلاص، در مورد پخش ربنای شجریان میگی خیلی ها الان دیگه روزه نمیگیرن میخوای با شنیدن ربنا به راه راست هدایتشون کنی با صدای کسی که خودش تو بغل خواننده های زن اون ور عکس داره این که خیلی مسخره میشه رطب خورده منع رطب کنه

    • بدون نام

      خيلي از نويسنده ها فكر ميكنن سواد نويسنده به استفاده از كلمات قلمبه سلمبه و جمله هاي بي سر و ته هست در صورتي كه نميدونن با اين قلمشون دل خواننده رو ميزنن

      پاسخ ها

      • عارف

        بیگ لاااااایک

      • بدون نام

        چرا به جای همه حرف میزنی ؟تو که مشکل داری برو شوخی های شبکه اجتماعی رو بخون.این صفحه رو هم بدار بقیه که دوست دارن بخونن

    • بدون نام

      متن آخری خیلی خوب بود.
      واقعا امیدوارم عمل کنند به تمام شعارهایشان.
      ودوره ی بعد هم حرفی برای گفتن داشته باشند.
      که اگر نداشته باشند میشود مثل چند دوره قبل

    • بدون نام

      خیلی خوب بود...دمت گرم حرف دل من و خیلیا بود... بذار نفهما در جهل مرکب بمونن

    • کامران

      سلام
      ای ایمان عبدلی ای جلو افتاده ای حکیم عصر ای داننده روزگار ای که محلل و ای که مفسری
      اینها همه شوخی بود ولی کمی هم انصاف هم بد نیست () دوست عزیز شما در مطالبتون متاسفانه یک جانبه و از دیدگاه اصلاخات به همه چیز نگاه می کنید و انچه باب میل شماست شاید برای بقیه مردم هیچ ارزشی ندارد پس اگر می خواهی مخاطبت رو ازدست ندی مقداری انصاف به خرج بده

    • خواب ديدي خيره

      در اينكه مديري موجود موج سواري هست بحثي ندارم ولي متاسفانه بايد بهتون بگم كه الكي به دلتون صابون نزنين عمر محبوبيت مديري از دولت محبوب شما و حتي اصلاح طلبا بيشتر هست اتفاقا مردم كيف مي كنند كه دغدغه هاي سطحي شون رو از زبون كمدين محبوبشون بشنوند كسي از مديري انتظار تغيير وضع جامعه نداره ولي از دولت داره و البته از رسانه هاي خبري هم انتظار داره صادقانه اطلاع رساني كنين و به خاطر منافعتون و حمايت از جناح مورد نظرتون قلمفرسايي نكنين.
      مردم و همون طبقه ي متوسطي كه مي گين هم از يه كمدين انتظار زيادي نداره همينكه گاهي لبخند به لب مردم بياره و از درداي سطحي شون صحبت كنه براي خيلي ها كافيه. براي همين بيخود به خودتون و اسپانسرتون اميدواري الكي ندين كه مديري كارش تمومه

    • بدون نام

      سوال اینجاست که آقای شجریان تو مصاحبه با بی بی سی به صراحت میگه اسلام و این حرفا همشون با موسیقی دشمنی دارن و یه جورایی چرتن
      هدف پخش ربنا هم برای افراد مسلمون و روزه دارهست
      برای این تناقص چه جوابی دارید.
      اونی که مسلمون هست دوست نداره صدای یه کافر رو موقع اذان بشنوه
      بنظرم بهتر اینه آقای شجریان یه کنسرت بزاره برای طرفداراش هی براشون ربنا بخونه اونا هم هی افطار کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که " واقعا " مسلمونه به خودش اجازه نمیده قضاوت کنه و کسی مثل شجریان که اینهمه دغدغه مردم و عدالت داره رو " کافر" بدونه.
        وگرنه داعش و اینطور "مسلمون نما"های متعصب و بدون تفکر که زیادن. فکر نمیکنید شماهم جزو همین دسته اید؟

      • بدون نام

        منم فکر میکنم داعشی های ایرانی هم داریم

    • علی

      من واقعا مشکل این مجله با مهران مدیری رو نمیفهمم...اولا که دورهمی خیلی هم قشنگه و نبوغ مهران مدیری هنوز هم هست...دوما مدیری همیشه کارش انتقاد بوده ینی اصلا براش مهم نیست دولت چه دولتیه یا چه جناحی هست همیشه انتقاد کرده و میکنه...

    • بدون نام

      شجریان رو دوست دارم با مردمه از تتلو بدم میاد دوشخصیته اس اون زمان سیما پخش میکرده ما بچه بودیم خاموش نمیکردیم الان رو میبینم برچسب نزنید نماد روشنفکری هرچی بر ا ساس موضع گیری واکنش ادم شکل میگیره

    • حسام

      مدیری جناحی نیست بلکه زبان ملت است فارغ ازجناح هاست.اگه کمی دقت کنین توهمه دولت هاموردبی لطفی قرارگرفته ولی چون حرف دل ملت رومیزنه هربارکه به تلوزیون اومده قوی ترازدفعات قبل برگشته درست مثل دورهمی که ازبرنامه های دیگش بهتره.درضمن فکرمیکنم لازمه که تونوشته های مجلتون تجدیدنظرداشته باشین چون مدتی است خیلی جناحی شده

    • محمد رضا پرتوی

      تکلیف شماها مشخص نیست همین هفته پیش کلی قربون صدقه رفتین که این بهترین نویسنده است و اینا و این هفته همش میگین جناحیه. چند چندین با خودتون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو مطمینی ما بودیم؟

    • بدون نام

      می گم جو میدین علیه مدیری
      لازم نیست اینجا گفته بشه برترینها داره جناحی عمل میکنه

    • بدون نام

      درمورداحسان علیخانی باانصاف بیشتری صحبت کنیدبرنامه ایشون اصلا زرد نیست!

    • بئاتریس اسنیکت

      هیچ کس به اندازه ی مدیری تو این بخش در موردش صحبت نشده هر دفعه به یه روش . بیشتر از چرخش مدیری چرخش شما در مورد مطالبی که هر هفته درباره ی مدیری مینویسی, به چشم میاد که این تقلا در نوع خودش جالبه.البته یه نوع لحن مشترک داره همه ی مطالبت یه جور تمایل به بی اهمیت نشون دادن مدیری که توامان همراهه با یه حرصی از عدم توانایی انکار مهم بودن مدیری. اصلا همینکه هر هفته یه مطلب در موردش میری اونم با این حجم از تقلا نشون دهنده مهم بودن مدیریه بر خلاف مطلبی که اوایل به صراحت و در ادامه به شکل پس زمینه مطلب در مورد صرفا یه کمدین بی اهمیت بودن مدیری سعی در القاش داشتی .همین یه قدم مثبته. البته نویسنده نقطه چین و شبهای برره هم اصلا قاسم خانی ها نبودنا ماجرای به قول جنابعالی استهزای مجلس ششم یا مواردی از این دست رو قاسم خانی ها زیر شکنجه هایی که مهران مدیری بهشون اعمال میکرده نوشتن.
      ما به اصلاحات رای نمیدیم که زیر علمش سینه بزنیم رای میدیم که فضای انتقاد برامون فراهم بشه, پشیمونمون نکنید. مدیری اگه بر فرض محال یه روزی خودش هم به صراحت بگه به جریان راست تعلق خاطر داره اونقدر آدم ارزشمندی هست که ازش متنفر نشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود نویسنده جوابتون رو پایین کامنت اول گذاشته

    • بی نام

      واقعا برترین ها کیفیت خودشو از دست داده و مجبور شده آویزان شهرت اشخاص بشه.
      چ آقای مدیری و چه استاد شجریان.
      انتخابات تمام شد مدیر محترم سایت برترین ها.لطفا زاویه ی نگاهتان را مستقیم کنید.
      زیاد هم غصه ی شهرت و محبوبیت آقای مدیری رو نخورید،خودشون بلد هستن که چکار کنند.

    • بی نام

      واقعا برترین ها کیفیت خودشو از دست داده و مجبور شده آویزان شهرت اشخاص بشه.
      چ آقای مدیری و چه استاد شجریان.
      انتخابات تمام شد مدیر محترم سایت برترین ها.لطفا زاویه ی نگاهتان را مستقیم کنید.
      زیاد هم غصه ی شهرت و محبوبیت آقای مدیری رو نخورید،خودشون بلد هستن که چکار کنند.

    • بهار

      سلام اقای علیخانی اگه تصنعی بودند ماه عسل پربیننده ترین برنامه تاریخ تلویزیون نمیشد

    • بدون نام

      در مورد آقای علیخانی و آقای مدیری نوشتت کاملاً شخصیه. چون من اصلاً با نظر شما موافق نیستم

    • بدون نام

      اتفاقا نویسنده نقد بسیار دقیقی درباره مجریا داشتن
      الانم کسایی در مورد این نقد موضع گرفتن که خودشون بیننده ی این برنامه ها هستن کسانیکه پای تلویزیون میشنن مطمئنن از سواد کافی و نگاه نافذی برخوردار نیستن که عمرشونو صرف همچین برنامه های زردی میکنن و به همین جهت این نقدو نمیتونن درک کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نصف ما سواد نداری.فقط ادعا داری

      • احسان

        اونایی که تلویزیون میبینند بیسوادن
        این بیسواد گفتن ها قدمت داره....

    • بدون نام

      آهای دارنده سواد کافی و نگاه نافذ و تیز و برنده و درکی به بلندای طاق آسمان , تو خوبی !
      فقط نفهمیدم آدم وقتی یه برنامه ای رو نمیبینه چه جوری میتونه نقدش کنه یا به طرفداری از انتقادش بپردازه وقتی اصلا نمیدونه توش چه خبره. آهان فهمیدم حب و بغض شخصی:))

    • بدون نام

      ادم وقتی نظراتو میخونه واقعا پی میبره که مدیری به قول نویسنده تموم شده برنامه بدش به انتخاب مردم اول نمیشه خودشم که تموم شده ومجری برتر بازم به انتخاب مردم نمیشه واقعا خوب ضایع شدی ولی شماها هرهفته ازش انتقاد میکنین وفکر میکنین میتونین محبوبیتشو کم کنیدچون از دولت انتقاد میکنه وحرف ملتو میزنه درضمن یادت باشه اقای همه چی تمام ودانای مطلق وبقیه پیف پیف بو میدن همین طبقه متوسط باعث شدن دولت رای بیاره وادامه بده وگرنه با طبقه شماها الان یکی دیگه رئیس جمهور بود وقتی به رای مردم نیاز دارین همه عالین وفهمیده خرتون که از پل گذشت همین مردمی که بهتون رای دادن میشن عقب افتاده ومتوسط هه

    • بدون نام

      حقیقت تلخه شمایی که نمیتونید حقیقت رو هضم کنید چرا میخونید مطلبو... ممکنه بعضی حرفا به ذائقه من خوش نیومده باشه اما در کل خوب گفت

    • محسن

      سلام. به نظرم در مورد مديري بد قضاوت كرديد. و در كل در مورد هر كي كه روحاني را درست و يا غلط نقد مي كنه. مديري بخشي از مردم هستش كه داره درست نقد مي كنه و درست نقد كردن دليلي بر متهم كردن اون نميشه. بلكه اين نقد ممكنه سازنده باشه. من خودم به روحاني راي دادم و خيلي وقته مجله شما را دنبال ولي اين درست نيست هر كسي به روحاني نقد كنه رو خود فروش ناميد. در تحليل هاتون تجديد نظر كنيد چون نماينده طرفدارتون هستيد قبل از اينكه خودتون متهم به خود فروخته بشيد... ممنونم

    • بدون نام

      عالی بود من کاملا موافقم

    • بدون نام

      منصوریان خراب کرد با این بازی

    • دنیا

      آقای عبدلی قبل از این جمله باید می نوشتی صرفا جهت مزاح :من و تمام این رسانه به هیچ ارگان و حزبی وصل نیست خوب برادر من یه چیزی بگو ما هم باور کنیم

    • بدون نام

      الان مدیری و شجریان مهم ترن یا کرسنت که گاز مملکتمون داره مجانی میره ترکیه یا دانشگاه آزاد و فساد آقا زاده ها تورو خدا انقد جناحی نباشین

    • رؤیا ساز

      هم مهران خان مدیری هم آقای علیخانی فوق العاده هستن...و حرف ندارن

    • بدون نام

      کاملا درست و منطقی

    • مرى

      من خودم به روحانى راى دادم و با حرفاى مديرى موافقم
      اصلا به روحانى راى دادم که با ازادى نقدش کنيم
      پس به نظر شما بقيه چهره ها خيلى خوبن که مهم ترين حرکت سياسيشون پوشيدن لباس بنفش بوده؟

    • بدون نام

      اقای عبدلی بدون هیچ تعصبی فقط ازت میخواهم برو ارشیو ماه عسل رو تو چهتر پنج سال اخیر در بیار بشین نگاه کن بشمار چند بار علیخانی بغض وگریه کرده بعد بیا هر چی دلت خواست راجع بهش بگو..به نظرم علیخانی تو این چند وقت اخیر موفقیتش این بوده که تونسه یکم نظر شما ها رو که چشماتون رو روش بسته بودید وفقط به دید محری صداسیما به میتاختید عوض کنید..اقای عبدلی اقای علیخانی مشاور برنامه اش حسام ادین اشنا مشاور فرهنگی ریس جمهور هست ..شما فقط به خاطر صداسیمایی بودنش بهش میتازید در صورتی که‌همین. علیخانی تفکرش خیلی به جناح اصلاح طلب نزدیکه تو این صداسیما جناحی تنها کسی که مردمو به تثویر کشید علیخانی بود عینک رو بردارید درست ببینیدش بعد قضاوتش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشم با بغض ی شبیه علی خانی اومد ماست مالی کرد .دیگه ولش کنینهههههههههههههه

    • سمانه

      چقدرررررر مغرضانه می نویسید....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پشیمون کردین این بیچاره رو .ای یی لقمه نون به خاطرت که این اقای عبدلی چیا که باید بشنوه.صبر جمیل برات خواستارم با جنبهی فراوان و اب خنک برای افطار عزیزم

    • سمیه زادمهر

      نقد تون به آقای مدیری خیلی الکی و یکطرفانه بود

    • امید

      آقای کامبیز لطفا از طرف خودت حرف بزن نه مردم . قرار نیست چشم مون را بر روی تمام مشکلات ببندیم ، اتفاقا من خودم یکی خیلی خوشحالم به عنوان تلنگر آقای مدیری بعضی وقت انتقاداتی را گوشزد می کنند .

    • بدون نام

      سلام آقای عبدلی.واقعا عالی می نویسین.خیلی خوب تحلیل می کنید.من همیشه منتظر این هفته نویستون هستم.بهتون تبریک می گم به خاطر قلمتون.پاینده باشین.

    • احسان

      این جمله علطه که میگن الوده به سیاست باشد سیاست الوده نیست الودش میکنند.
      مدیری هم دیدگاهش رو گفته همه دیدگاهشون رو میگند همین مهران مدیری سر قهوه تلخ از اصولگرایان کلی فحش خورد و نماد شیطان پرستی و..بهش زدن مدیری جبهه ای نیست حزبی نیست هر جا احساس کرده باید انتقاد کنه کرده
      حتی از منصور ارضی هم انتقاد کرد...
      نمیشه گفت کفگیرش ته دیگ خورده..محبوبیت کارهای ایشون در تلویزیون کم شده اما دورهمی محبوبیت خاص خود رو داره این هم بگم شما انتظار مردم و افزایش امکانات رو نادیده نگیرید انتطار مردم از یک فیلم در زمان پخش نقطه چین با الان تفاوت داره مردم ما با سینمایی غربی عجین شدند.

    • بدون نام

      مگه شماها وکیل وصی مهران مدیری و علیخانی هستین احسان علیخانی اصلا اون ادم جانماز اب کشیده ای که فکر میکنین نیست و معلومه خارج از برنامه ماه عسل خیلی ادم باز و راحتیه اینو منه همه فن حریف از لابه لای حرفاش متوجه میشم. مهران مدیری هم که بخوام از زندگی خصوصیش بگم که نظر اصول گرا و اصلاح طلب و کل دنیا نسبت بهش تغییر میکنه.

    • بدون نام

      پس یعنی هیچ کس نباید نقد کنه هیچ کس نباید حرفی بزنه هیچی دیگه همه جناحی ان بس کن اقا مردم خودشون میفهمن کی با کیه..

    • بدون نام

      برنامه عامه پسند زرد!!دیشب ماه عسل رو دیدی؟؟ملوان ها که برا یه لقمه نون حلال با مرگ دست وپنجخ نرم میکردند تو همون روزهایی که تو تران بر سر قدرت باهم میجنگید مهمان های ماه عسل بودند؛جنتب عبدلی این ملوان ها زرد بودند؟!میشه خوتهش کنم توضیح بدید زرد از نظر شما یعنی چی؟مرتصی مهرزاد زرده؟مردم زردن؟؟پرویز پرستویی وپوران درخشنده ومصطفی کیایی دکتر حسام الدین اشنا ومحمد حسین لطیفی ومریلا زارعی و..هم که‌طرفدارای پر وپا قرص ماه عسل هستند زردن؟؟

    • به ايران

      "این سایت اصولگراست
      خیلی تابلو هستید"
      :))))))
      اين نظر رو خود برتريني ها نذاشتن؟

    • بدون نام

      از بحث سیاسی که بگذریم جالب بود حرفات در باره مدیری واقعا دیگه از اون نبوغ خبری نیست در کل قلمتو دوست دارم زیبا و تاثیر گذار مینویسی

    • بدون نام

      دوستان با انصاف باشین نگفت مدیری بده ولی افت کرده خیلی هم افت کرده در حاشیه و ویلای من اصلا در حد قهوه تلخ و برره نبودن در حال حاظر هم دور همی جالبه اما اثری از اون نبوغ مدیری نیست مدیری بزرگه کارگردان خیلی بزرگیه سبک مخصوص داره اما خیلی وقته اون سبکو رها کرده و فیلماش اصلااا بد نیستن اما در حد مدیری نیستن

    • زهرا

      متاسفم که برای خونده شدن و پربازدیدشدن دست به چه کارهایی که نمی زنید.قبلا که دیگران از این بخش انتقاد میکردن ،ناراحت نمی شدم .ولی اینباردیگه از حد گذروندین.به نظر شما کی خوبه؟اصلا کسی خوبی هم داره؟هیچ فکر کردین که نقد یعنی دیدن خوبی ها و بدی ها کنار هم؟شما دیگه پاتونو فراتر گذاشتین ،دارین به شخصیت افراد توهین می کنین...مراقب باشین چون خدا همه چی رو می بینه ...

    • بدون نام

      نویسنده هفته یا تک بعد نگر !! انگار هر که با شما نیست باید خرد شود حتی اگر مدیری محبوب باشد . و هر کس که با شماست به است حتی اگر شجریان وطن فروش باشد .

    • مسافر

      یعنی توف به این ازادی بیان و این مزخرفاتی که فقط لق لقه ی زبان بعضی هاست بعد به دیگرانم برچسب میزنن

    • استثنا

      "پرویز پرستویی وپوران درخشنده ومصطفی کیایی دکتر حسام الدین اشنا ومحمد حسین لطیفی ومریلا زارعی و..هم که‌طرفدارای پر وپا قرص ماه عسل هستند زردن؟؟"
      نه طرفدار زردند!
      با حرفاي عبدلي در مورد عليخاني كاملا موافقم درحالي كه معمولا با نظرات و نوشته هاش مخالفم

    • بدون نام

      او به واسطه همین احساس تصنعی بودنی که به ما منتقل می کرد، سوژه شوخی های مجازی شد، چون مردم با درک و شهود دریافتند که بغض و گریه او صرفا واقعی نیست و ابزارهایی است در جهت جذاب تر شدن برنامه
      خیلی نقد یک طرفه ای بود الان مردم همه چی رو سوژه میکنن تو فضای مجازی واسه لایک بیشتر میخواد احسان علیخانی باشه یا رامبد جوان (قضیه توهین به سیستانیها که هیچ توهینیم در کار نبود) از مدیری هم که نمیگم اصلا چون انگارخصومت شخصی داری یا نه به این نمیگن نقد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امارسایت میره بالا حالا شما بگین احسان مهران خلیل جمشید .

    • حجت

      اقای عبدولی مطمئن هستید نمایندگان مچلس ششم مجبوب نمانند ؟
      مجلس هفتم به بعد رد صلاجیت شدند ایکاش شرایطی پیش بیاد تا در انتخابات بتوانند شرکت کنند به شما ثابت میشد چقدر محبوب هستند اما می توانید به لیست امید مجلس دهم تهران را نگاه کنید 30 نماینده از چه طیفی هستند راه دور تر نروید همین انتخابات شورای شهر تهران را بررسی کنید متوجه محبوب بودن کاندیدها می شوید

    • بئاتریس اسنیکت

      توی اپلیکیشن اون پاسخ دیده نمیشه با مرورگر اومدم. تازه الان دیدم .اینکه احترام گذاشتن و پاسخ دادن ما رو خوشحال میکنه ولی جملاتشن بیشتر شبیه یه دفاعیه درباره ی عدم وابستیگیه. مجله به حزب خاصیه تا پاسخ من و امثال من ما درباره چیزی که این چند ماهه شاهدیشیم قضاوت میکنیم نه چیز دیگه کاملا یادمه سر قضیه حق طلاق تو برنامه مدیری ( که از پایه هم مطلب و قضاوت و دریافتش از اون قضیه ایراد داشت) نوشت مدیری آدم بی اهمیتیه صرفا یه کمدینه نباید بعش توجه کرد و ... حالا تو این کامنت میرسن به اینکه ما چون دوسش داریم میگیم سیاسی نشه .هر سری که مطلب میرن درباره مدیری مجلس ششمو قضیه هاشو پیش میکشن بابا مگه اونکار نویسنده نداشته 4_5 تا نویسنده اونارو نوشتن مدیری تا قبل دورهمی که استنداپاشو خودش مینویسه تو هیچ کدوم از کاراش که افتادین پی سوژه گرفتن ازش نویسنده نبوده برید یقه ی قاسمخانیارو بگیرید

    • بی نام

      من واقعا نمیفهمم مگه متن گفتگو هاشونو اقای مدیری خودشون می نویسن همه فیلم هاشون نویسنده داشته! اینا گفته های خود اقای مدیری که نیست!

    • بدون نام

      خيلي سعي كردين تابلو نباشه كه سنگ روحاني رو به سينه ميزنيد كه مي تازيد به مديري ولي بازم راحت ميشه فهميد كه دردتون از كجاست كه اين حرفا رو ميزنيد،حمايت تمام قد شما رو از روحاني در روند انتخابات همه ديدن حالا ميخواين با اين حرفا فرافكني كنين و بگين دلتون واسه مديري ميسوزه دلتون واسه خودتون بسوزه مزدوران(به قول وزير محبوب دولتتون)

    • بدون نام

      خيلي سعي كردين تابلو نباشه كه سنگ روحاني رو به سينه ميزنيد كه مي تازيد به مديري ولي بازم راحت ميشه فهميد كه دردتون از كجاست كه اين حرفا رو ميزنيد،حمايت تمام قد شما رو از روحاني در روند انتخابات همه ديدن حالا ميخواين با اين حرفا فرافكني كنين و بگين دلتون واسه مديري ميسوزه دلتون واسه خودتون بسوزه مزدوران(به قول وزير محبوب دولتتون)

    • احسان صادقی

      همه نظرات و خوندم و توجهم به چندتا نکته جلب شد.
      دوستانی که نظراتشون مخالف نظر نویسنده محترم هست،به دوتا نکته توجه کنن:
      اول اینکه اگر مخالفتی داریم،بهتره برای اون مخالفت،دلیل بیاریم،نه اینکه فوری طرف مقابل و تخطئه کنیم و نسبتای ناروا بهش بدیم. اصولا بخش نظرات برای همینه.اینکه هر کس نظرش و بگه ولی با انصاف و با دلیل و بدون تهمت.
      دوم اینکه نویسنده هم نویسنده هم نظرش و گفته و هیچ وبت ادعا نکرده که گفته هاش همه، وحی منزله.
      بعضی از دوستان هم به نظرم در برداشت،اشتباه کردن.آقای عبدولی نگفتن که مدیری_یا هر کس دیگه_ حق انتقاد نداره،ایشون میگن توی رسانه ای که با پول بیت المال(همه مردم) ،برنامه ای ساخته میشه یا حرفی گفته میشه،چون اون رسانه متعلق به همه مردمه، باید نماینده تمام افکار باشه، نه فقط تریبون یه عده یا جناح خاصی.یعنی اگر جناب مدیری از دولت انتقاد می کنه_که باید بکنه_ از مخالفین دولت هم یا سازمان ها و نهادهای دیگه هم انتقاد کنه.اگر این امکان براش مهیا نیست،نباید فقط به یه سمت حمله کنه.
      درباره کارهای جناب مدیری هم واقعا و بدون هیچ حب و بغضی،به نظرم واقعا افت کردن. اگه مردم هم میگن برنامه جناب مدیری خوبه،برای اینه که انتخاب دیگه ای ندارن. یعنی اگر ده تا،بیست تا برنامه شبیه برنامه دورهمی بود،ممکن بود تعداد تماشاگرای دورهمی خیلی کمتر باشه. توجه داشته باشین که در متن هم،گناب مدیری با خودش مقایسه شده و گفته شده که نسبت به کارهای قبلی، افت کرده.
      یکی از دوستان هم درباره رییس جمهور شدن جناب مدیری نوشته بودن که _با عرض معذرت_ اینقدر ساده انگارانه بود که فکر کردم شوخی کردن.
      اینکه بعضی دوستان فرمودن که کلمات یا جملات قابل درک نبودن و واقعا تعجب کردم.

      جناب عبدولی از شما ممنونم بابت مطالب هفتگی،سعه صدر و قلمتون.
      شما و همگی عزیزان پاینده باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیری تو همه دولت ها از جناح حاکم انتقاد کرده.ولی تو معلومه که به کجا وصلی.حداقل از لحاظ قلبیت معلومه

    • بدون نام

      اقای مدیری شخصیتش مثل اثرهنرمندی میمونه که درزمان حیاتش بهاشو نمیدونن بعدگذشت سالها میفهمیم چی بوده

    • رسوب

      علیخانی چه اعترافی کرده؟من در جریان نیستم اگه کسی می دونه توضیح بده

    • دنیا

      خیلی مزخرفید

    • دراكولا تا به تا

      تا زمانيكه يك اصولگرا و يك اصلاح طلب وجود داره، مردم تا ابد به اصلاح طلبها راي ميدهند.

    • مهد صالحی زاده

      حالا دلیل نمیشه چون طرفدار روحانی ای و مثل خود روحانی تحمل نقد نداری با این شدت مهران مدیری و بکوبی...مهران مدیری همیشه تو قلب همه مردمه

    • سارا

      اقای علیخانی فقط همین سایت و کم داشت که درموردش نظر بده اونم بسلامتی اکی شد..
      انقدر حسود نباشیم علیخانی با ماه عسل داره میدرخشه اگه عرضش و دارین بسم الله بسازین ی همچین برنامه ای حالا که عرضه نذارین پس لطفا انقدر سنگ نندازین با این پرت و پلاها.

    • بدون نام

      آقای عبدلی نقدهای شما اغلب به جا و بی طرفانه است
      این سری نقدتون در مورد لیست امید خیلی خوب بود
      درضمن شجریان نه ، برازنده شما نیست لفظ استاد را در کنار نام بزرگ جناب آقای شجریان به کار نبرید.با احترام

    • بدون نام

      درود بر مهران مدیری عزیز

    • بدون نام

      چقدر سطع سیاسی و بلوغ سیاسی بعضی از مردم پایین هست هنوز هم نمیتوند بفهمند که مدیری داره برای جناح اصولگرایان کار میکنه تخریب کن دولت رو روی آنتن بمان و پول پارو کن این کل قضیه هست والسلام

    • هانیه

      سلام،اقای عبدلی شما تفسیر های خوبی دارید. ولی فکر میکنم کمی توی بعضی چیزها بزرگ نمایی میکنید دورهمی نکات مثبت و اجتماعی بسیار خوبی داره ولی چیزی که من دوست دارم درموردش تامل کنید اینه که ما همیشه از خفقان و نبودی ازادی بیان صحبت میکنیم ولی چرا وقتی یکی میاد اینجور چیزهارو میگه بهش حمله میکنیم?درست نیست واقعا.

    • بی نام

      آقا بالاخره












      ما چه کار کنیم از دست شما یکی کارطنز می کنه باهاش کار دارید یکی جدی کار می کنه بازم یه چیزی بهش می گید میشه لطفا به کار خودتون برسید بذارید این بندگان خدا هم کارشونو بکنن مارو هم شما گیج می کنید همش می زنید تو خاکی

    • بدون نام

      مدیری عالیه
      متاسفم برای شما ها که فقط بلدید پز بیایید
      در حالی که افرادی مثل مدیری درد مردمو میدونن
      اینکه گفته به وعده هاتون عمل کنید چقدر براتون سخت اومده

    • علی

      مطالب مثل همیشه کاملا بی منطق
      یعنی تو ایران همه مشکلات بیکاری و تورم و رکود ... حل شده فقط مشکل ربنای شجریانه
      تو که زیاد دوست داری دانلود کن روزی هزار لار گوش کن
      اگه کسی چیزی گفت بیا بزن تو گوشم
      مدیری هم عالیه حرف راست زده دمش گرم

    • بدون نام

      نویسنده این قسمت همیشه دور از انصافه متاسفانه

    • بدون نام

      اقای عبدلی عزیز اقای شجریان خودشون گفتن ربنا پخش نشه فکر کردن ملت میریزن تو خیابونا که باید پخش بشه !احترامشون سر جاش ،اما اقایان شجریان و ناظری خیلی دیگه کلاس میذارن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واالللا

    • ف پ

      واقعا اونی که جناحی برخورد میکنه برترینهاس نه مدیری
      مطلبتون درباره مدیری بی انصافیه
      آگه مدیری از روحانی حمایت میکرد و اصولگرا ها رو نقد میکرد
      آیا شماهم نظرتان درباره مدیری همین بود؟ ؟؟؟؟

    • بدون نام

      هرکس نظری برخلاف شما داشته باشه نابودش میکنید بی توجه به کارنامش حتی بدون توجه به این که امسال برنامش به انتخاب مردم بهترین بود واقعا چه شجاعتی میخاد در این فضا سخن گفتن
      اگر مدیری یا هرکس دیگه ای تو این فضا از حرفش برگرده و به سمت روحانی و عزیزان اصلاح طلب متمایل بشه نباید انتقادی بهش وارد کرد واقعا کار هرکسی نیست تحمل این جو مسموم

    • آتوسا شعبانی

      به احسان جوووونم افتخار میکنم

    • فاطمه

      حالا دیگه تتلو بدبخت کم بود چسبیدن به مدیری...عامو برو بشین سرجات همین مردم مدیری رو خیلی بیشتر ازروحانی قبولش دارن ...انگار خیلی داری واسه دولت روحانی تلاش میکنی

    • بدون نام

      اینکه مجله شما کلا اصلاح طلبه حرفی نیست....چه دشمنی با مدیری داری...همیشه خرابش میکنی..اون از عکس سیاه سفیدی که گذاشتی واسه مدیری...ولی شجریان رنگی با گل وبلبل انگار خدای کاینات...خودت میگی چون در جناح بندی ارزش های طرف فراموش نکنیم...ولی مدیری چون با جناح راست بوده..که نبوده میکوبونیش .واقعا برات متاسفم...مدیری خاطرات ونوستالژی وعشق ماست ..هیچ وقت فراموش نمیشه..وهیچ وقت کفگیرش به ته دیگ نمیخوره ..هیچ وقت نبوغش ته نمیکشه.به کوری چشم شما روز بروز معروف تر ومحبوب قلب های ماست

    • بدون نام

      نظرت درباره استادطنزمدیری افتضاه ونشانگربی سوادی بودمتأسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج