۵۴۲۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«ای وطن، ایران من» ولایتی ممیزی نشد

محمدحسین لطیفی یکی از دست‌اندرکاران مستند انتخاباتی ولایتی، پخش این فیلم از رسانه ملی و بازخورد آن در اجتماع را مثبت ارزیابی کرد.

خبرگزاری مهر: محمدحسین لطیفی کارگردان سینمای ایران که یکی از دست‌اندرکاران ساخت فیلم انتخاباتی علی اکبر ولایتی نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری است گفت: گروه تولید از پخش این فیلم راضی بود و خوشبختانه مستند ما دچار هیچ اصلاحیه‌ای نشد.

به گفته وی، فیلم بازخوردهای مثبتی در طبقه مذهبیون و معتقدان به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته است.

وی افزود: دو فیلم مستند انتخاباتی ولایتی به صورت سریالی طراحی شده است و به نوعی به یکدیگر وابسته هستند به همین دلیل تاثیر نهایی در فیلم دوم است. به واسطه نظراتی که از شب گذشته دریافت کردم که البته قالب آنها مثبت بود، فکر می‌کنم به اهدافی که از پیش برای این فیلم طراحی کرده بودیم، رسیدیم.

لطیفی درباره دلایل اینکه نام وی به عنوان کارگردان این کار عنوان نشده است، گفت: مجموعه این فیلم‌ها به شکل گروهی ساخته شده است به همین دلیل اطلاق نام یک کارگردان برای آن درست نیست.

این کارگردان سینما ادامه داد: این مجموعه توسط حامد عنقا طراحی شده و "ای وطن، ایران من" با فیلم دوم یک تنه واحد است. به نوعی هر دو فیلم یک ساعت هستند که نیمه اول آن شب گذشته و نیمه دوم ۲۰ خرداد ماه پخش می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: در نیمه اول این فیلم هدف ما نشان دادن ریشه‌های عمیق و پیوند آقای ولایتی با تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و زحمات و تاثیرات او در عرصه دیپلماسی است. از طرف دیگر درباره ارتباط حسی، شخصی و بی‌واسطه با مخاطب نیز دقت شده است. این فیلم کاملا مستند با چند دوربین گرفته شده و به هیچ‌وجه هم دخل و تصرفی در پلان‌ها صورت نگرفته است.

حامد عنقا طراح این فیلم‌ها نیز طی تماس خبرنگار مهر با وی عنوان کرد که صحبت‌های خود را در این‌باره بعد از جمع‌بندی و بررسی همه نظرات بیان خواهد کرد.

اولین مستند انتخاباتی ولایتی سه‌شنبه ۱۴ خرداد از شبکه یک روی آنتن رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج