۵۴۲۹۳۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

همه‌ی۴۱ میلیون رأی، حلال بوده است

نماینده تهران در مجلس گفت: باید همه به رای شورای نگهبان تمکین کنیم همان‌گونه که ما احراز صلاحیت نشدیم تمکین کردیم و رای مردم را به حلال و حرام تقسیم نکنیم و بدانیم همه ۴۱ میلیون رای مورد تایید شورای نگهبان حلال بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی کواکبیان در جمع نمازگزاران قیامدشت، گفت: "میزان رای ملت است"، شعار سیاسی امام خمینی(ره) نبود بلکه فتوای فقهی ایشان بود.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس که در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز(۱۲ خرداد) قیامدشت سخت می‌گفت، حماسه ۲۹ اردیبهشت را سرافرازی و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: همان‌گونه که در ملاقات سفیر انگلیس گفتم، انتخابات ما می‌تواند درس مردم‌سالاری و دموکراسی را به بسیاری از کشور های دنیا یاد بدهد.

وی تاکید کرد که باید بد اخلاقی ایام رقابت انتخاباتی را پایان یافته تلقی کرده و همه دست به دست هم دوران رفاقت را برای حل مشکلات مردم به‌ویژه رفع موانع تولید و حل موضوع بیکاری شروع کنیم.

نماینده تهران در مجلس گفت: باید همه به رای شورای نگهبان تمکین کنیم همان‌گونه که ما احراز صلاحیت نشدیم تمکین کردیم و رای مردم را به حلال و حرام تقسیم نکنیم و بدانیم همه ۴۱ میلیون رای مورد تایید شورای نگهبان حلال بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد که با وجود مقام معظم رهبری قطعاً هیچ‌کس نمی‌تواند خلاف ارزش‌های دینی و معنوی پیگیر اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش پرورش باشد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس با اشاره به برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر قیامدشت و پیگیری قبلی نمایندگان مجلس، فرماندار، بخشدار و امام جمعه این شهرستان برای ارتقای قیامدشت به شهر که بالای پنجاه هزار نفر جمعیت دارد، از وزیر کشور خواست هرچه سریع‌تر این مصوبه را ابلاغ نماید.

وی با تبریک انتخاب پنج نفر از اعضای شورای شهر قیامدشت، از آنان خواست جهت احداث پل ارتباطی جاده اصلی به این شهر، پیگیری‌های لازم به عمل آید.

کواکبیان در ابتدای سخنان خود در جمع نمازگزاران قیامدشت به تفصیل در مورد انواع روزه سخن گفت و ذکر و یاد خدا را که موجب آرامش قلب‌هاست، دستاوردهای مهم ماه مبارک رمضان و دوری و اعراض از ذکر الهی را موجب سردرگمی و تنگی و سختی معشیت دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک معلم

      شما کجا بودی ببینی؟

    • بدون نام

      اون دنیا باید به چند ده میلیون جواب پس بدی

    • بدون نام

      رای حلال یا حرام را ما نمیفهمیم ما یک رای داشتیم و به صندق انداختیم.
      بس کنید استفاده از این واژگان فقط حرمت و قداست را از بین میبرد.

    • بدون نام

      شما از کجا خبر دار شدی؟

    • بدون نام

      کاش هر وقت خودشون رای نمیارن هم ،همینطور به نظر شورای نگهبان تمکین کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج