۵۴۳۲۵۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

علت شکست‌های پی‌ در پی اصولگرایان

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است که روشهای کلاسیک و سنتی برای مباحث سیاسی و انتخاباتی جواب نمی دهد.

نامه نیوز نوشت: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است که روشهای کلاسیک و سنتی برای مباحث سیاسی و انتخاباتی جواب نمی دهد.

محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره شکست های پی در پی اصولگرایان در دهه نود و ضرورت بازسازی این جریان گفت: جریان انقلابی و ولایت مدار کشور که ادعای زیاد در حوزه سیاست دارند باید بدانند که روشهای کلاسیک و سنتی برای مباحث سیاسی و انتخاباتی جواب نمی دهد بایستی رویکردهای جدید علمی و منطقی و با بهره‌گیری از جریان نخبه گری کشور را به میدان بیاورند.

وی اظهار داشت: علت شکست اصولگرایان در یکی دو انتخابات گذشته به این علت است که هنوز اصرار دارند با روشهای سی سال پیش وارد انتخابات شوند، این تفکر و نگاه اصولگرایان باید نسبت به گزینه انتخابات عوض شود.

زاهدی با بیان اینکه مشکل اصولگرایان را تندروی ها و فقدان رهبر نمی دانم بیان کرد: طرف مقابل اصولگرایان چون نیرو کم دارند لذا با یک نفر و دونفر به راحتی می توانند مسائل را هدایت کنند در جریان اصولگرا نیرو زیاد است و ما فقدانی از این بابت نداریم.

محمدعلی پورمختار نیز در مورد ضربه های که اصولگرایان در یکی دو انتخابات گذشته از تندروهای اصولگرا خورده اند ب گفت: همیشه تندروها در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا وجود داشته است و باعث ضربه های جدی شده اند .

وی ادامه داد: تندروی به عنوان اقدام غیر منطقی، نادرست و ناصحیح از نظر ما محکوم است و دیدیم در مجلس ششم تندرو هاچه ضربه ای به جریان اصلاح طلب زدند و در جریان اصولگرایی نیز این تندروها ضربه ها و زیانهای داشته اند که باعث برخی ناکامی های این جریان در عرصه های سیاسی و بویژه انتخابات شده اند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدم صداقت بزرگترین عامل شکست اصولگرایان است ، بقیه استدلالات اراجیفی بیش نیست

    • بدون نام

      اگه با مردم روراست باشند ,مشکلشون خل میشه . آخه وقتی جناب خاتمی را توی حاشیه میرانند و از او حلوه ای غیر واقی میسازند ,وقتی کسانی را بدون دلیل توی حصر نگهداری میکنند ,وقتی هنیشه از بالا به مردم نگاه میکنند و .. الا ماشاالله ... چگونه انتظار دارند مورد اقبال عنومی واقع بشند .. یادم رفت ,دروغ هم زیاد میگن

    • بدون نام

      اصولگرایان با منطق و عقلانیت مخالف اند وهمیشه احساسی عمل کرده اند و ایضأ نگاه سنتی و تبلیغات سنتی و تغییر نگرش جامعه امروز ایرانی با نظر اصولگرایان باعث تداوم شکست آنها شده و خواهد شد

    • بدون نام

      اینان فکر میکنند میتوانند مردم را به قهقرا برانند و نمی خواهند بفهمند و قبول کنند دنیا دارد به جلو میرود نه به عقب.

    • مرد آسمانی

      به نظر من علت شکست اصولگرایان در وهله اول وجود همچنین تحلیل گرانی است که سر خود را زیر برف کرده اند. "زاهدی با بیان اینکه مشکل اصولگرایان را تندروی ها و فقدان رهبر نمی دانم بیان کرد: طرف مقابل اصولگرایان چون نیرو کم دارند لذا با یک نفر و دونفر به راحتی می توانند مسائل را هدایت کنند در جریان اصولگرا نیرو زیاد است و ما فقدانی از این بابت نداریم." واقعا به این تحلیل باید خندید. نیروهای زیادی که شما از آن نام میبرید کیستند؟؟ آقایان عباس جدیدی، علیرضا دبیر، هادی ساعی یا پروفسور(!!!!؟؟؟؟) حسن عباسی؟؟ شما اگر نیرو داشتید که اینقدر به در و دیوار نمیزدید. شما اینقدر در درون پوچ شده اید که کاندیدای مقدس شما تمام اصول اخلاقی را که حداقل به طور ظاهری به آن پایبند هستید را برای چهار رای حلال(!!!؟؟؟)زیر پا گذاشت و با افرادی که معلوم الحال هسنتد همنشین شد. شاید منظورتان از اینکه اصلاح طلبها تعدادشان کم هست این بوده که آنها در زمینه بسیج کردن سیاهی لشکر قدرت مانور ندارند. البته که اینگونه هست. به دو دلیل: اول اینکه اصلاح طلبها از امکانات بیت المال برای تجمیع استقبال کنندگان اتوبوسی استفاده نمیکنند و اینکه اصولا طرفداران اصلاح طلبی رای خود را به یک دست ساندیس و چلوکباب نمیفروشند. اصلاح طلبها یک برنامه اقتصادی مشخص دارند و آن مدلی از نظام سرمایه داری است. اما اصولگراها از بام تا شام جیغ و فریاد میزنند و آخر سر هم برنامه اقتصادی آنها یک مدل دلقک گونه ای از اقتصاد سرمایه داری است که آخر المر به رانت و اختلاس منتهی میشود. عزیزان اصولگرا ! مردم با چه زبانی به شما بگویند که از شما متنفر هستند. حتی اگر سنگ هم بود متوجه میشد و راهشو میگرفت میرفت. شما جنستون از چیه؟

    • بدون نام

      چون مومن دروغی هستن ومردم فهمیدن وهر جایی به ضررشان باشد دروغ میگویند وفقط به فکر خودشان هستن .

    • dimo

      با اخلاق تهاجمی نمی شه خوب بودن خودتو نشون بدی

    • بدون نام

      اینکه مثل روز روشن معلومه نیازی به علت نبود

    • ايرانى

      شما ميگيد كه به عقب باز نمى گرديم منظورتون ٤سالى هست كه استاااااااااااااادددددد روحانى قبل از انتخابات رئيس جمهور بودن ..................................آرههههههههههه يا نهههههههههه؟پاسختان چيست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج