۵۴۳۴۲۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آصفری: دولت از اعلام آمار تفکیکی آرا واهمه دارد

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت با ارائه نکردن آمار تفکیکی می‌خواهد برای بودجه شهرستان‌ها نیز گروکشی کند و میزان بودجه را به میزان رأی شهرستان‌ها و بخش‌ها به روحانی موکول کند.

خبرگزاری فارس: محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم اعلام آمار تفکیکی صندوق‌های رای توسط وزارت کشور ، گفت: شعاری که دولت همواره مطرح می‌کند شفافیت است و همیشه بر این تاکید دارد که چیز محرمانه‌ای برای مردم وجود ندارد ولی این گفتمانی که بر دولت حاکم است با شعارهایش تناقض دارد.

وی با طرح این پرسش که دولت از چه چیز می‌ترسد و واهمه چه چیزی دارد که امروز به صورت تفصیلی و بخشی و شهرستانی و استانی آراء تفکیکی نامزدها را اعلام نمی‌کند، اظهار داشت: دولت دنبال این است که آماری در اختیار جریانات سیاسی قرار نگیرد تا هم مردم و هم جریانات سیاسی نتوانند ارزیابی درستی از بودجه تخصیصی برای استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها داشته باشد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین راستا ادامه داد: دولت با ارائه نکردن آمار تفکیکی می‌خواهد برای بودجه شهرستان‌ها نیز گروکشی کند و میزان بودجه را به میزان رای شهرستان‌ها و بخش‌ها به روحانی موکول کند تا جاهایی که رای کمتری به روحانی داده‌اند بودجه کمتری بگیرند.

آصفری در پایان با اشاره به دلیل دیگر عدم اعلام آمار تفکیکی آراء نامزدها تصریح کرد: دلیل دیگر این است که دولت می‌ترسد در مناطقی که ادعا می‌کرد وضع اقبال عمومی‌ خوب دارد، وضعیت خوبی در نتایج نداشته باشد و از این رو است که آمار تفکیکی را اعلام نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چرا!

    • بدون نام

      تحمل شکست این همه سخته،بسه دیگه انتخابات تمام شد ،همش مثل خون سیاوش جوش میارید ،هزار تهمت میزنید،خدا همش رو جواب خواهد داد

    • بدون نام

      تواینقدر بی عقل هستی اینطوری حرف می زنید از بقیتان چه انتظاری باید داشت باعث تعصب هست که یک موقع مردم به تو رای داده اند که رفتی مجلس

    • بدون نام

      این دیگه کیه ؟

    • بدون نام

      جناب. آ صفری. اگر تو حرف نزنی مردم فکر میکنند تو مردهای؟اقای عزیز این چه حرف بیربط و مزخرفیست که تو میگویی ؟مگر مردم ایران خدای ناکرده آ لزایمر گرفته اند که به چرندیات تو باورکنند؟

    • بدون نام

      واقعا این شخص عضو کمیسیون امنیت ملی بود مگه این دولت مثل شما عقده ای است اتفاقا دولت باید آسیب شناسی بکنه که چرا بعضی مناطق بهش کم رای دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج