۵۴۳۴۴۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان انفجار شیراز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: پس از وقوع حادثه انفجار در بلوار نصر شیراز، ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان از نیمه شب گذشته آغاز شده و ادامه دارد

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: پس از وقوع حادثه انفجار در بلوار نصر شیراز، ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان از نیمه شب گذشته آغاز شده و ادامه دارد
محمدرضا عالی‌منش سه‌شنبه 13 خرداد به خبرنگاران گفت: با اعلام وقوع این حادثه در ساعت 43 دقیقه نیمه شب گذشته، گفت: نخستین آمبولانس اورژانس، چهار دقیقه پس از اعلام به مرکز اورژانس، به محل حادثه اعزام شده است .

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: در مجموع این سانحه ۳۶ مصدوم داشت که ۲۰ نفر به شکل سرپایی مداوا شده و شش مصدوم به بیمارستان نمازی و ۱۰ مصدوم نیز به مرکز فوریت پزشکی شهید رجایی اعزام شدند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی نیز گفت: به محض اعزام سانحه دیدگان، کار ارایه خدمات درمانی شامل رادیولوژی قفسه سینه، سیتی اسکن مغز و صورت، سونوگرافی شکم، سرم درمانی و انجام آزمایش‌های تشخیصی لازم، آغاز شد .

دکتر "محمدرضا ادراکی" افزود: در پی اطمینان از سلامت سانحه دیدگان، پنج مصدوم در حال حاضر ترخیص شده و تنها یک مصدوم، به دلیل نیاز به ارایه مشاوره های پزشکی در زمینه فک و صورت، در بیمارستان بستری است .

مدیر بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت پزشکی شهید رجایی نیز گفت: در پی انفجار یکی از هایپر مارکت‌های شیراز، ۱۰ مصدوم شامل ۶ مرد و چهار زن از ۳۶ مصدوم سانحه به بیمارستان شهید رجایی، منتقل شدند .

او با بیان اینکه تاکنون چهار مصدوم حادثه ترخیص شده‌اند، افزود: یک مصدوم با ۸۰ درصد سوختگی در ICU بیمارستان بستری است و پنج مصدوم دیگر نیز در بخش‌های فوریت‌ها و اتفاقات بیمارستان، بستری هستند .

خدیوی با تصریح اینکه مصدومان بستری دچار شکستگی‌های لگن، شانه، فک، ستون فقرات و پارگی دست و زانو، هستند،‌ از ارایه خدماتی شامل معاینه، رادیولوژی، سونوگرافی و سیتی اسکن، با حضور متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، فک و صورت و چشم، به سانحه دیدگان این حادثه، از نیمه شب گذشته تاکنون خبر داد .

ساعت ۴۵ دقیقه بامداد شنبه ۱۳ خرداد، در پارکینگ یک هایپرمارکت در شمال شرق شیراز، حادثه انفجاری رخ داد که علاوه بر مصدومیت ۳۶ نفر، موجب تخریب شدید ساختمان‌ یاد شده و همچنین ساختمان‌های اطراف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب مگه قرار بوده خدمات درمانی ارائه نشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج