جاباما
۵۴۶۱۷۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

هدف داعش، ایجاد رعب و وحشت بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و بعد از بروز حادثه تروریستی تهران وحدت حرف اول را می‌زند، گفت: خیانت است که اگر به موضوع امنیت ملی طور دیگری نگاه شود و امنیت ملی جناحی شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و بعد از بروز حادثه تروریستی تهران وحدت حرف اول را می‌زند، گفت: خیانت است که اگر به موضوع امنیت ملی طور دیگری نگاه شود و امنیت ملی جناحی شود.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: تروریست‌ها با کمک و برخورداری از چتر حمایتی آمریکا و اسرائیل همه راهبردها را در خدمت گرفته تا به ادامه حیاتشان بپردازند. به طور طبیعی ایران یکی از اهداف آنهاست چون ایران اولین کشوری بود که بزرگ‌ترین منع را به روی آنها در دنیا ایجاد کرد و آنها اولین شکست را از ایران خوردند، چون این کمک‌های مستشاری ایران بود که باعث شکست آنها شد. آنها با این شکست ها وارد کارهای انتحاری شدند که اکنون نیز در حوزه انتحاری در سراشیبی هستند.

وی ادامه داد: حال اینکه چرا این اقدام تروریستی را در مجلس انجام دادند، این بود که هدف آنها کار عملیاتی نبود و کار تبلیغاتی بود تا به باور خودشان نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران امن نیست. به همین دلیل این اقدام مذبوحانه را انجام دادند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روند ورود تروریست‌ها به مجلس گفت: آنها از درب ملاقات مردمی مجلس وارد شدند که عملا سهل‌ترین راه ورود است چون عملا مردم برای ورود به دفاتر نمایندگان تنها بازبینی سجلی می‌شوند تا به راحتی بتوانند با نمایندگانشان ملاقات کنند.

ما در مواجهه با مولفه‌های امنیت ملی با دید وحدت گرایانه جلو می‌رویم، البته که اگر کسی به موضوعات مربوط به امنیت ملی طور دیگری نگاه کند، خیانت کرده است. نباید امنیت ملی جناحی شود.
فلاحت پیشه ادامه داد: در این شرایط تروریست‌ها با سلاح مردم را مورد هجوم قرار داده و به زن و مرد، پیر و جوان و کودک حمله کردند تا در بین مردم رعب ایجاد کنند که متاسفانه در نتیجه این حادثه تلخ تعدادی از مردم به شهادت رسیدند. آنها با هدف تبلیغاتی همین شیوه را در حرم مطهر امام (ره) در پیش گرفتند.

وی افزود: حرم مطهر امام (ره) از اماکنی است که برای مردم مقدس است. آنها با اقدام تروریستی می خواستند نشان دهند که داعش زنده است و می‌تواند ایران را مورد هدف قرار دهد، ولی نمی‌دانند که این اقدام در درجه اول باعث وحدت بیشتر ایرانی‌ها شد، چون ما در مواجهه با مولفه‌های امنیت ملی با دید وحدت گرایانه جلو می‌رویم، البته که اگر کسی به موضوعات مربوط به امنیت ملی طور دیگری نگاه کند، خیانت کرده است. نباید امنیت ملی جناحی شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی وحدت حرف اول را می زند گفت: مردم قدر امنیت ملی را می‌دانند و می‌دانند که تروریست‌ها برایشان فرقی نمی کند که زن و مرد، پیر و جوان و کودک را مورد هدف قرار دهند.

فلاحت پیشه گفت که تروریست‌ها به مردمانی حمله کردند که به سختی پول اتوبوس خود را برای ملاقات با نمایندگانشان در تهران تامین می‌کنند. قطعا این اقدام تروریستی کور در نهایت باعث وحدت شده؛ کما اینکه باید بیداری‌های لازم نیز وجود داشته باشد و با استفاده از ابزارها و امکانات امنیتی بیشتر شاهد چنین اتفاقی نباشیم، البته که این افزایش امکانات امنیتی نباید مزاحمتی برای مردم ایجاد کند که به دنبال ارتباط با نمایندگانشان و دیگر دستگاه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه باید با افزایش اعتبارات و بودجه مرزهای کشور را تقویت کرد، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ایران به میزان چند 10 برابر کشورهای منطقه در معرض تهدید بوده که توانسته از حدود 98 درصد از وقایع جلوگیری کند که به دلیل مسائل امنیتی توسط مسئولان مطرح نشده است. در مورد اتفاق مجلس و حرم مطهر امام (ره) داعشی‌ها به دنبال بهره تبلیغاتی بودند؛ اما مردم بدانند که از رئیس جمهور تا سایر مسئولان همه اوضاع را رصد کرده و هیچ نگرانی وجود ندارد.

فلاحت پیشه با اشاره به مصاحبه وزیر خارجه عربستان قبل از حادثه تروریستی تهران گفت: وزیر خارجه عربستان نیم ساعت قبل از این حادثه گفت که ایران باید تاوان حضور در منطقه را بدهد که این نوع صحبت آن هم قبل از حادثه خود جای تامل دارد.

وی افزود: از طرف دیگر همزمان با حادثه تروریستی، در سنا به دنبال طرح تحریم های تازه علیه ایران هستند تا ایران از شرایط پسابرجام استفاده نکرده و تحریم ها شکسته نشود. دستگاه های اطلاعاتی دنیا برای ناامن سازی ایران نقشه می کشند. هیچ کشور به اندازه ایران از طرف دشمن با مولفه‌های بی‌ثبات ساز مواجه نبوده است. آنها می خواهند ما را از حقوق اساسی‌مان یعنی داشتن حتی موشک محروم کنند، اما نمی‌دانند ما خیلی قوی از مرزهایمان به صورت عاقلانه و هوشمندانه دفاع می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان انقلابی

      جمعیت مردمی که در صحنه حادثه جمع شده بودند نشون دادن چقدر ترسیده بودند! انگاری اومده بودند سینما و منتظر راند بعد بودند

    • شایان

      موشکم نداشته باشیم باز نمیتونم در مقابل ما بایستن ما ایرانی ها با گوشت و پوست و جان ایستادیم..هم پای اعتقاداتمون هم پای رهبری هم پای وطنمون ایران
      زنده باد وطن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج