جاباما
۵۴۶۷۵۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

حمایت نماینده کنگره از حملات داعش در تهران

«دینا روراباکر»، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی روز جمعه از حملات تروریستی گروه داعش در تهران حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: «دینا روراباکر»، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی روز پنجشنبه از حملات تروریستی گروه داعش در تهران حمایت کرد.

وی گفت: «اخیراً شاهد حمله به ایران بوده‌ایم و حاکمیت ایران معتقد است که نیروهای سنی آنها را هدف حمله قرار داده‌اند. من می‌خواهم این نکته را مطرح کنم و ببینم شما چه فکر می‌کنید. آیا این خوب نیست که در نهایت کاری کنیم که آمریکا از سنی‌هایی حمایت کند که به حزب‌الله و شیعه‌هایی که برای ما تهدید هستند، حمله می‌کند؟ آیا این اقدام خوبی نیست؟»

نماینده کنگره آمریکا اضافه کرد: «اگر خوب است، شاید ترامپ بتواند این را راهبردش قرار دهد که با توجه به اینکه دو سازمان تروریستی در کار هستند، از یک گروه علیه گروه دیگر حمایت بکند.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «شاید این ایده مناسبی باشد که ما کاری کنیم که تروریست‌های رادیکال مسلمان با یکدیگر درگیر باشند.»

«دینا روراباکر» که بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۸ خطابه‌نویس رونالد ریگان، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا بوده این اظهارات را در نشست روز پنجشنبه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح کرد.

این کمیته با موضوع «حمله به شبکه مالی حزب‌الله» تشکیل جلسه داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا تو دیگه خیلی ساده ای. تو باغ نیستی. ظاهرا تازه وارد سیاست شده ای. مگر تا حالا چکار می کردید؟ همین کارها میکردید دیگر.

    • بدون نام

      اونهایی که دنبال رو آمریکا هستید گوش کنید شماهایی که به آمریکا اعتماد کردید بشنوید دلیل از این بهتر

    • بدون نام

      این شخص را باید ایرانیان مقیم امریکا با نوشتن نامه های متعدد ادب کنند. و بهش بفهمانند که دفعه بعد با تبلیغات بسیار جدی و گسترده بر علیه او نمی گذارنددوباره انتخاب شود در ضمن به رقیب انتخاباتی او کمک کنند.

    • ایمان

      با سلام
      این آمریکائیها خود اصل جنس هستند(داعش) خودشون درست میکنند وخودشون بزرگش میکنند ونهایتا با مثلا حمله به آن خود راناجی جهان میدونن مگر همینها نیستند که جلوی یکسره شدن داعش در سوریه وعراق رو گرفتن وسنگ اندازی می کنند .ما دهه شصتیها دقیقا درک میکنیم که همان داعش نهفته فتنه گر منافقین رو همینها بهشون جولان دادن وبا مهاجرت به آمریکا وفرانسه وانگلیس واسرائیل آموزش آدم کشی دیدند ومردم کوچه بازار رو به خاک وخون کشیدن .

    • حسن

      واقعا مشمئزه کننده است. نماینده مردم آمریکا بطرز علنی و رسماً سیاست های تولید نفرت و جنگ بین عقاید مختلف را اعلام میکنند. امروز باید مردم آمریکا از این نمایندگان سئوال بکنند که آیا شما نماینده ما هستید،یا نماینده و تاجر کارترهای تولید و فروش اسلحه؟! حتی از رئیس جمهورتان هم بپرسید که ایشان برای فراهم ساختن میزانی از رفاه بیشتر برای شما، مشغول به چکاری می باشد؟ با فروختن صدها میلیارد دلار اسلحه و تمهید جنگ های عقیدتی و کشتارهای جمعی میان انسان های بیگناه؟ واقعا شما مردم آمریکا کار و رفاهی بیشتر خودتان را از طریق کشتار دیگران میخواهید؟؟

    • خاسر

      عامل اصلی درایجاد داعش خودشما امریکائیها بودیدوحامیان اصلی درکنار شما انگلیس وعربستان می باشدوهرروز باحمایت های مستمرخود درصددتقویت ان بوده وهستیدوروش اساسی شماها هم ایجاداختلاف بین مذاهب بوده که دراین بخش تا حدودی هم موفق بودیدوازان طرف هم شعارمبارزه باداعش را سرمی دهیدامادرعمل تمام امکانات را دراختیارشان قرارمیدهید شماها ظرف یک هفته عراق راازدست صدام خارج کردید انوقت ظرف چندین سال نمی توانیدداعش راازعراق خارج کنید لعنت خدا برشما وعربستان ملعون که تمام فکروذکر شما ایجاداختلاف ودرگیری بین مردم ومسلمانها هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج