۵۴۸۸۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بی بی سی سریال محبوبش را تمدید کرد

ادریس البا با فصل پنجم «لوتر» بر می‌گردد

ادریس البا که برای بازی در نقش کارآگاه لندنی «جان لوتر»، تاکنون چند بار موفق به دریافت نامزدی جایزه امی و برد یک جایزه گلدن گلوب در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد تلویزیون شده است، با فصل پنجم «لوتر» به شبکه «بی بی سی» بر می‌گردد.

وب سایت آی ‌سینما: ادریس البا که برای بازی در نقش کارآگاه لندنی «جان لوتر»، تاکنون چند بار موفق به دریافت نامزدی جایزه امی و برد یک جایزه گلدن گلوب در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد تلویزیون شده است، با فصل پنجم «لوتر» به شبکه «بی بی سی» بر می‌گردد.
ادریس البا با فصل پنجم «لوتر» بر می‌گردد

نیل کراس خالق اصلی و سازنده این درام جنایی معروف که پخش آن از مه ۲۰۱۰ آغاز شده است، تولید فصل بعدی سریال را نیز به عهده خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازندگان، تهیه و تولید فصل پنجم «لوتر» از اوایل سال ۲۰۱۸ برای پخش از شبکه «بی بی سی» و «بی بی سی امریکا» آغاز می‌شود.

وبسایت رسمی این شبکه تلویزیونی به نقل از کراس اعلام کرده، او و البا طی تصمیمی مشترک به این نتیجه رسیده‌اند که شخصیت لوتر همچنان از ظرفیت لازم برای قصه‌پردازی بیش‌تر برخوردار است. کراس می‌گوید: «چون ما عاشق جان هستیم و کنجکاویم بدانیم قرار است با چه اتفاقات تازه‌ای روبه‌رو شود. در نهایت، گوشی را برداشتیم و با بعضی رفقای قدیمی تماس گرفتیم و پرسیدیم آیا مایلند بدانند قرار است چه اتفاقاتی در آینده رخ بدهد. معلوم شد که چنین تمایلی وجود دارد. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم فصل بعدی را بسازیم.»

البا بازیگر ۴۴ ساله انگلیسی هم در این‌باره می‌گوید: «از این که موفق شده‌ایم این کار را به سرانجام برسانیم هیجان‌زده‌ام و مشتاقانه منتظرم دوباره آن کت معروف را به تن کنم.»

سریال «لوتر» تا امروز موفق به دریافت هفت نامزدی در جوایز تلویزیونی امی شده است. البا از میان ۴ نامزدی گلدن گلوب برای بازی در نقش «جان لوتر»، یک بار در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی سریال کوتاه شد. بازیگر فیلم‌های مطرحی همچون «هیولاهای بی‌ریشه» ساخته کری فوکوناگا و «تبهکار امریکایی»ِ ریدلی اسکات، در مقام تهیه‌کننده اجرایی «لوتر» هم فعالیت دارد.

سارا بارنت رییس «بی بی سی امریکا» هم با استقبال از ادامه این درام جنایی گفته است: «نیل کراس، ادریس البا و کل تیم سازنده نابغه هستند و همگی از همین حالا نفس‌مان در سینه حبس شده تا ببینیم در فصل بعدی سریال که ندیده می‌شود گفت درخشان است، چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج