۵۴۹۵۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برترین چاپگرهای جوهرافشان ۲۰۱۷

چاپگرها یکی از مهمترین تجهیزات اداری محسوب می شوند که انواع و مدل های مختلف آنرا بارها در ادارات، سازان ها و دفاتر دیده ایم.

وب‌سایت پول نیوز - سمیه علی اصغری: چاپگرها یکی از مهمترین تجهیزات اداری محسوب می شوند که انواع و مدل های مختلف آنرا بارها در ادارات، سازان ها و دفاتر دیده ایم.
البته بخشی از بازار تولیدی آن نیز به کاربرهای خانگی اختصاص دارد و خیلی از افراد ترجیح می دهند بخشی از عملیات چاپ مورد نیاز خود را با یک چاپگر شخصی انجام دهند. به هر ترتیب کمپانی های تولیدکننده همواره بدنبال ارائه محصولات جدید با قابلیت های متفاوت هستند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

گروهی از چاپگرهای پرطرفدار که از اواسط دهه ۸۰ میلادی به سرعت متدوال شدند چاپگرهای جوهر افشان هستند. اینها به دو دسته خانگی یا اداری و صنعتی تقسیم میشوند که در مدل خانگی آنها کاغذ و هد چاپگر حرکت میکنند و در مدل صنعتی آنها هد ثابت و محصول از زیر هد حرکت میکند.
در این نوع چاپگرها از یک کارتریج بعنوان منبع رنگ استفاده می‌کنند. این کارتریج بر صفحه‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می‌کند و جوهر از نازل‌های بسیار ریز آن بر روی صفحه می‌ریزد و عمل چاپ انجام می‌شود. به عبارت دیگر چاپگرهای جوهرافشان همانگونه که از نام آنها مشخص است، دارای افشانک های بسیار کوچکی می باشند که برای ایجاد تصاویر، قطرات بسیار کوچکی از جوهر را روی کاغذ می‌پاشد.

قطعا قیمت مناسب و رقابتی مهمترین دلیل افزایش محبوبیت چاپگرهای جوهر افشان در مقایسه با سایر مدل ها است. لیستی از برترین چاپگرهای مدل روز برایتان آماده کرده ایم که در ادامه بدان می پردازیم:

Brother MFC-J۹۸۵DW XL

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

چاپگر قابل و خوش قیمتی است که عملکرد مناسبی برای دفاتر نه چندان بزرگ دارد. چاپ، اسکن، پشتیبانی از یو اس بی و کارت حافظه از جمله امکانات این دستگاه است. کیفیت چاپ عکس این چاپگر بالاتر از حد متوسط قرار دارد.

Epson PictureMate PM-۴۰۰

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

اولین چیزی که در این مدل از اپسون نظر شما را جلب می کند، اندازه و وزن کم آن است. هر ۳۶ ثانیه یک عکس بدون حاشیه را برایتان چاپ خواهد کرد. نهایت بزرگنمایی ۵۷۶۰ x ۱۴۴۰ و محفظه کاغذ خام ۵۰ تایی از دیگر ویژگی های آن است.

Brother Work Smart MFC J۸۸۵DW

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

این چاپگر قطعا بهترین دستیار خانگی شما در امر چاپ خواهد بود. با قیمت مناسبی که دارد گزینه های ارتباطی فراوانی را مقابل شما قرار می دهد. محفظه کاغذ خام ۱۰۰ تایی، کاربر را از شارژ مداوم کاغذ نجات می دهد! ارتباط وای فای و اترنت امکان مناسبی را فراهم می کند تا براحتی بتوانیم متن و تصاویر خود را برای چاپ به دستگاه انتقال دهیم.

HP Envy ۵۵۴۰ All in One

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

این چاپگر گزینه ای ایده آل برای چاپ انواع متن با کیفیت بالا است. علاوه بر این تصاویر چاپی آن نیز کیفیت خوبی دارند اما در رابطه با متن عملکرد بهتری دارد. امکان اتصال بی سیم از ویژگی های خوب این دستگاه اچ پی است. در هر دقیقه بسته به نوع تصاویر بالغ بر ۱.۳ تصویر را چاپ می کند. محفظه کاغذ خام ۱۲۵ تایی از ویژگی های متمایز آن محسوب می شود.

Brother DCP-J۴۱۲۰DW

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

با این چاپگر اندازه های مختلف کاغذ شامل A۴, A۵, A۶ را می توانید روی خروجی دستگاه داشته باشید. همچنین متن روی کاغذ با اندازه A۳ را نیز می توانید به قابلیت های دستگاه بیافزایید که در چاپگرهای جوهر افشان کمتر وجود دارد. محفظه کاغذ خام ۱۵۰ تایی نیز می تواند یک ویژگی مثبت برای آن محسوب شود. تمامی پرونده ها و تصاویر خود را برای کپی، چاپ و اسکن با وای فای به دستگاه همه فن حریف خود ارسال کنید. در هر دقیقه ۳۵ صفحه سیاه و سفید و ۲۷ صفحه رنگی را چاپ می کند.

Canon Pixma MG۷۱۵۰

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

نمایشگر کوچک لمسی، ارتباط وای فای در کنار سرعت چاپ بالا از جمله ویژگی های این مدل است. پشتیبانی از کاغذ با اندازه های A۵, A۴, B۵ و همچنین محفظه کاغذ خام ۱۴۵ تایی را نیز مدنظر داشته باشید. با این دستگاه چاپ تصاویر با نهایت بزرگنمایی۹۶۰۰ x ۲۴۰۰ را در اختیار خواهید داشت هر چند قیمت آن مقداری زیاد است ولی قطعا ارزشش را دارد.

Brother Business Smart Plus MFC-J۵۵۲۰DW

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

در هر دقیقه ۱۵ صفحه چاپ رنگی و ۱۷ صفحه چاپ سیاه و سفید را انجام می دهد. ارتباط با سیم و بی سیم، استقامت بالا در انجام عملیات چاپ، فکس، اسکن و کپی از دیگر ویژگی های آن است. در هر دقیقه ۱۷ صفحه سیاه و سفید و ۱۵ صفحه رنگی را چاپ می کند.

Epson WorkForce Pro WF-۴۶۳۰

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

دفتر کار شما با این دستگاه هوشمند مجهزتر از هر زمان خواهد بود. در هر دقیقه ۲۰ صفحه سیاه و سفید و همچنین رنگی را چاپ می کند. محفظه کاغذ خام ۳۳۰ تایی امکانی فوق العاده برای آن به نظر می رسد.

Epson Expression Premium XP-۸۳۰ Small in One

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

نماییشگر لمسی رنگی، کیفیت بالای چاپ، قابلیت چاپ لیبل دی وی دی و سی دی، کپی، اسکن و محفظه کاغذ خام ۱۰۰ تایی از قابلیت های مهم آن است.

HP OfficeJet Pro ۸۷۴۰ All in One

برترین چاپگرهای جوهرافشان 2017

در هر دقیقه ۱۶تا ۲۰ صفحه سیاه و سفید و رنگی را آماده می کند. امکان اتصال بی سیم، فکس، کپی، اسکن و و محفظه کاغذ خام ۲۵۰ تایی از جمله ویژگی های آن است. این دستگاه برای دفاتر کار یک انتخاب عالی محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج