۵۵۰۲۵۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اسپایدرمن، بهترین بازی کنفرانس سونی بود

بدون شک، بهترین نمایش سونی در کنفرانس E۳ ۲۰۱۷ این شرکت، مربوط به بازی «اسپایدرمن» (Spider-Man) بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» بازی اسپایدرمن را می‌سازد؛ این استودیوی بازی‌سازی سال‌هاست که با سونی برای ساخت مجموعه بازی‌های «رتچت و کلنک» همکاری می‌کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بدون شک، بهترین نمایش سونی در کنفرانس E۳ ۲۰۱۷ این شرکت، مربوط به بازی «اسپایدرمن» (Spider-Man) بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» بازی اسپایدرمن را می‌سازد؛ این استودیوی بازی‌سازی سال‌هاست که با سونی برای ساخت مجموعه بازی‌های «رتچت و کلنک» همکاری می‌کند.
اسپایدرمن، بهترین بازی کنفرانس سونی بود

برای اولین بار بود که در کنفرانس دو شب پیش سونی، روند بازی اسپایدرمن را می‌دیدیم. این بازی که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. این روند بازی، اسپایدرمن را نشان می‌دهد که وارد یکی از ساختمان‌های ویلسون فیسک می‌شود. آدم‌های ویلسون فیسک توسط هیولاهایی مورد حمله قرار گرفته‌اند و فیسک از اسپایدرمن کمک خواسته است.

می‌توانیم در تریلر جدید اسپایدرمن، سیستم مبارزه‌ی این شخصیت را ببینیم که کاملا بداهه و آکروباتیک است. اسپایدرمن به خوبی جاخالی می‌دهد، از تارهای خود استفاده می‌کند و از آسمان و زمین به دشمنان حمله می‌برد. این شخصیت هم‌چنین می‌تواند از عناصر محیطی استفاده کند.

بازی اسپایدرمن، اوایل کار این قهرمان را هم روایت نمی‌کند. اسپایدرمن هشت سالی است که در شهر به نجات مردم و مبارزه با ضدقهرمان‌ها مشغول است و در این مدت، برای خودش یک لابراتوار ساخته است و گجت‌های عجیب و غریب می‌سازد.

قرار است بازی اسپایدرمن هم‌چنین پر از صحنه‌های اکشن و بزرگ باشد که یکی از آن‌ها را در روند بازی نمایش داده شده می‌توانیم ببینیم.

تریلر و تصاویر اسپایدرمن پلی‌استیشن۴ را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اسپایدرمن، بهترین بازی کنفرانس سونی بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج