جاباما
۵۵۱۰۱۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

میرسلیم دبیرکل حزب موتلفه می‌شود؟

عضو ارشد حزب موتلفه تاکید دارد: موتلفه از این انتخابات یارگیری بسیار خوبی کرد و عناصر بسیار نخبه در سطوح بالای علمی به حزب گرایش پیدا کردند. باید با برنامه ریزی بتواند این حجم جدید طرفدار را بتواند جذب و سازماندهی کند.

نامه نیوز: عضو ارشد حزب موتلفه تاکید دارد: موتلفه از این انتخابات یارگیری بسیار خوبی کرد و عناصر بسیار نخبه در سطوح بالای علمی به حزب گرایش پیدا کردند. باید با برنامه ریزی بتواند این حجم جدید طرفدار را بتواند جذب و سازماندهی کند.

بخشی از گفتگو با حمیدرضا ترقی را در ادامه بخوانید؛

به نظر شما وزن اصولگرایان در کابینه دوازدهم نسبت به کابینه یازدهم کمتر می شود؟

قطعا کمتر می شود برخلاف وعده ای که آقای روحانی داد فکر نمی کنم اصلاح طلبان اجازه دهند به وزن اصولگرایان در حد ۱۶ میلیون رای که داشتند توجه شود.

البته الان تقابل کلامی آقای آشنا در توئیتر با اصلاح طلبان را سر همین سهم خواهی که می کنند شاهد هستیم، در واقع همین مسئله نشان نمی دهد که دولتی ها در مقابل زیاده خواهی های اصلاح طلبان دارند مقاومت می کنند؟

ممکن است مقاومتی انجام دهند اما باید دید این مقاومت چقدر دوام دارد. بالاخره دولتی ها خودشان را مدیون آرای پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان می دانند. حالا چقدر بتوانند مقاومت کنند بستگی به خودشان دارد اما در مجموع فکر نمی کنم وضعیت اصولگرایان در کابینه بهتر از دولت یازدهم باشد.

به نظر شما وزیر کشور در دولت آینده آقای رحمانی فضلی خواهد بود یا اصلاح طلبان فشار می آورند و یک نیروی همسوی سیاسی را بر مسند امور این وزارتخانه می گذارند؟

البته خدمتی که آقای رحمانی فضلی به اصلاح طلبان کرد فکر نمی کنم حتی خود اصلاح طلبان نیز می توانستند چنین خدمتی انجام دهند ولی نوعا اصلاح طلبان طوری هستند که اگر انگشت عسلی را هم در دهان شان بگذارند باز گاز می گیرند.

موضوع دیگر درباره سرنوشت حزب موتلفه است، این حزب چه آینده ای در عرصه سیاسی کشور خواهد داشت؟

موتلفه از این انتخابات یارگیری بسیار خوبی کرد و عناصر بسیار نخبه در سطوح بالای علمی به حزب گرایش پیدا کردند. باید با برنامه ریزی بتواند این حجم جدید طرفدار را بتواند جذب و سازماندهی کند بنابراین کارش خیلی بیشتر و گسترده تر از گذشته می شود.

از آنجا که آقای میرسلیم امروز یک نماد در حزب موتلفه است امکان دارد در کنگره آینده دبیرکل حزب موتلفه شود؟

طبیعتا انتخاب دبیرکل با شورای مرکزی است و آقای میرسلیم بالاترین رأی را در کنگره آورد ولی پذیرفتن مسئولیت دبیرکلی به حضور تمام وقت احتیاج دارد. به هر حال هر کسی بخواهد این مسئولیت را بپذیرد باید فارغ از مسئولیت های دیگر باشد. طبیعتا اگر آقای میرسلیم بخواهد چنین مسئولیتی را بپذیرد که تاکنون نپذیرفته به لحاظ درس و دانشگاه و مسئولیت های دیگری که دارد تمام وقت نمی تواند در حزب باشد، لذا این مسئله شاید در حال حاضر امکانپذیر نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر.ادعا دارید مگر کل شما چند نفر هستی ویا در انتخابات چقدر رای آوردی دربست کل انداره روستای ما هم نیستی بس کنید دکان بقالی باز کردی که فقط دنبال تخریب هستی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج