جاباما
۵۵۱۲۵۲
۵۲ نظر
۵۰۲۸
۵۲ نظر
۵۰۲۸
پ

محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

مهناز افشار در شبکه اجتماعی اینستاگرام ۶ میلیون فالوئر دارد و از سحر قریشی و بهنوش بختیاری هم جلو زده، علی دایی در اینستاگرام هم یکه تاز است و در حوزه موسیقی، خوانندگان رپ حتی از چهره های پاپ هم جلو زده اند.

روزنامه هفت صبح: مهناز افشار در شبکه اجتماعی اینستاگرام ۶ میلیون فالوئر دارد و از سحر قریشی و بهنوش بختیاری هم جلو زده، علی دایی در اینستاگرام هم یکه تاز است و در حوزه موسیقی، خوانندگان رپ حتی از چهره های پاپ هم جلو زده اند.

این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که بخصوص بخاطر فیلتر نبودن به صورت گسترده توسط بازیگران و خوانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. سایت سینماتیکت جدولی از بازیگرانی تهیه کرده که بیشترین تعداد فالوئر را در اینستاگرام دارند و می توان این را معیاری بر محبوب بودن شان حداقل در میان مخاطبان شبکه های مجازی دانست.

خوانندگان و چهره های ورزشی هم مثل بازیگران در اینستاگرام حضور پررنگی دارند. البته تعداد فالوئرهای بازیگران با تفاوت معناداری بیشتر از خوانندگان و ورزشکاران است و رتبه بعدی در اختیار 2- 3 چهره آیکون شده ورزشی قرار دارد و خوانندگان در رتبه پایین تر قرار می گیرند.

مهناز افشار: تا چندی پیش بهنوش بختیاری پرمخاطب ترین صفحه اینستاگرامی را داشت اما حالا فالوئرهای مهناز افشار به 6 میلیون رسیده و با فاصله اندکی توانسته بختیاری را پشت سر بگذارد. افشار با فاصله های کم چند روزه صفحه اینستاگرامش را به روز می کند و آخرین پستش هم عکس از توییتی است که در توییتر گذاشته و از کی روش و تیم ایران برای راه یافتن به جام جهانی تشکر کرده است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

سحر قریشی: بازیگران زن همه رتبه های اول را در جمع دارندگان بیشترین فالوئرها به خودشان اختصاص داده اند. موقع نوشتن این مطلب تعداد فالوئرهای قریشی صدهزار نفر بیشتر از بختیاری شد و با ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب در رتبه دوم قرار گرفت. بیشتر عکس هایش از خودش یا بچه هاست و آخرین پستش هم درباره شب های قدر است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

بهنوش بختیاری: ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار فالوئر دارد. تقریبا زیر همه پست هایش تا جایی که بتواند با مخاطبانش حرف می زند. فاصله زمانی میان عکس هایی که او در اینستاگرام می گذارد کمتر از افشار است و آخرین پستش هم تبلیغ تئاتری است که یکی از دوستانش آن را کارگردانی کرده.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

الناز شاکردوست: با ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مخاطب در رتبه بعدی قرار دارد. فاصله گذاشتن عکس هایش گاهی به دو سه هفته هم رسیده و آخرین عکس از خودش است که بیتی از مولانا گذاشته و از دوستانش خواسته در شب های ماه رمضان برایش دعا کنند.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

رامبد جوان: بالاخره پنجمین جایگاه در اختیار یک بازیگر مرد قرار گرفته که البته بیشتر به خاطر برنامه تلویزیونی اش یعنی «خندوانه» در اینستاگرام مطرح شده است. رامبد جوان ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر فالوئر دارد و بیشتر عکس هایش تبلیغ برنامه «خندوانه» است و آخرین عکس اش هم مربوط به شب های قدر.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

ترانه علیدوستی با ۵.۱ میلیون فالوئر، بهنوش طباطبایی با ۴.۹ میلیون، محمدرضا گلزار با ۴.۸ میلیون، رضا عطاران با ۳ میلیون و بهرام رادان با ۲.۹ میلیون فالوئر رتبه های پنجم تا دهم را به خودشان اختصاص داده اند. از میان این بازیگران پرطرفدار عکس ها و مطالب صفحه های مهناز افشار، بهنوش بختیاری و بهرام رادان متنوع تر از بقیه است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

در میان فوتبالیست های حاضر در شبکه مجازی اینستاگرام پرسپولیسی ها با اختلاف طرفداران بیشتری دارد.

علی دایی: با دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر فالوئر پرمخاطب ترین چهره ورزشی در اینستاگرام است. یکی از محبوب ترین ملی پوش های همه ادوار فوتبال با فاصله یکی دو هفته عکس می گذارد و بیشتر عکس هایش هم ورزشی هستند. طبعا آخرین عکسی که گذاشته از کارلوس کی روش است با تبریک به بازیکنان تیم ملی.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

علی کریمی: چندین صفحه با نام علی کریمی در اینستاگرام وجود دارد اما صفحه تایید شده این بازیکن دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مخاطب دارد. با فاصله های نسبتا منظم از جملات قصار و خودش عکس گذاشته و آخرین عکس اش هم جمله ای به این مضمون است که: «دعا می کنم دنیا پر شود از آدم هایی که نه زمان آنها را عوض می کند نه زمین».
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

مهدی طارمی: با فاصله زیاد از این دو نفر مهدی طارمی با ۱.۷ میلیون فالوئر قرار دارد که تعداد فالوئرهایش بعد از گل هایی که برای تیم ملی به ثمر رساند و منجر به صعود تیم شد، افزایش قابل توجهی داشته است. آخرین عکس اش از خودش در لباس مشکی و مربوط به شب های قدر است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

فرهاد مجیدی با ۱.۱ میلیون فالوئر، سروش رفیعی با ۸۲۹ هزار نفر و جواد نکونام با ۲۸۸ هزار نفر بین فوتبالیست ها چهره های محبوب اینستاگرامی هستند.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

خوانندگان موسیقی رپ در اینستاگرام طرفداران بیشتری نسبت به بقیه دارند. بعد از آنها طبعا نوبت به خوانندگان پاپ می رسد و با اختلاف بیشتر نسبت به آنها، همایون شجریان به عنوان پرطرفدارترین خواننده موسیقی سنتی در اینستاگرام با ۸۳۴ هزار فالوئر شناخته می شود.

امیر تتلو: این خواننده رپ که اظهارنظرهای جنجالی اش را در اینستاگرام زیر عکس هایش می گذارد چهار میلیون نفر فالوئر دارد.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

یاس: خواننده رپی که سوژه آهنگ هایش مسائل اجتماعی است و آخرین عکس اش هم مربوط به کنسرت دوبی اش در سال ۹۳ است، دو میلیون و ۹۰۰ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام
بابک جهانبخش: خواننده پرطرفدار و جوان موسیقی پاپ، بعد از دو رپر معروف با ۲ میلیون فالوئر در رتبه سوم قرار می گیرد.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

سیروان خسروی: خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده پرطرفدار موسیقی پاپ با 1.6 میلیون فالوئر در رتبه چهارم قرار گرفته است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

احسان خواجه امیری، محسن یگانه و بنیامین بهادری: احسان خواجه امیری ۱.۵ میلیون نفر فالوئر دارد. محسن یگانه و بنیامین هر دو یک میلیون و ۳۰۰ هزار فالوئر دارند و خیلی هم در اینستاگرام پرکار نیستند. آخرین عکس یگانه یک پست موقت است برای خبررسانی در مورد پیش فروش بلیت های کنسرتش و بنیامین هم بیشتر از خودش و دخترش بارانا عکس و ویدئو می گذارد. آخرین عکس بنیامین مربوط به قطعه «کبیر» و لینک دانلود آن در تلگرامش است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام

همایون شجریان: ۸۳۴ هزار فالوئر دارد و بخشی از آنها طبعا کسانی هستند که پیگیر کارها و احوال محمدرضا شجریان هستند و به صفحه پسرش سر می زنند. فاصله زمانی میان عکس هایش خیلی زیاد است و از خودش، پدر و طبیعت عکس می گذارد. آخرین عکس منظره ای زیبا از یکی از مناطق ایران است و زیر آن همایون گفته که خودش و پدرش نظرشان را در مورد نامزد مورد نظرشان علنی نمی کنند و شایعات در این باره دروغ است.
محبوب ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام
بروز رسانی این مطلب: 26 خرداد ماه 1396
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهناز افشار خانم خوبیست

    • على

      اين نشون ميده مردم فقط به ظاهر توجه ميکنن و نه هنر.وگرنه سحر قريشى که اصلا هنرمند نيست
      درضمن اينا اکثرشون فالور خريدن

    • امیر

      فرهاد مجیدی 1.1 میلیون داره اونوقت شما سروش و نکونامو گفتی؟

    • شیما

      چرا،سحر قریشی بازیش خوبه.......با حرف دومت موافقم

    • روناک

      واقعا برای مردم خودم متاسفم که یکی مثل همایون شجریان رو ول کردن وپیگیر تتلو که آدم واقعا شرمش میاد بگه که یک ایرانیه

    • اوا

      گلزار بااین همه طرفدار وبازیهای خوبش دوم نیست باور کردنی نیست بهنوش بختیاری دوم باشه راست میگن شایدفالوورخریدن اخه شش میلیون باورنکردنیه یاحتی همون پنج میلیون

    • بدون نام

      محسن مسلمانم یک میلیون فالوور داره

    • الهه سادات

      با نظر علی کاملا موافقم.

    • فرشته18

      سحرقریشی خیلی زیباست و هم توی کارش توانمنده اینو از تنوع نقشاش میشه فهمید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباها مثبت دادم
        تنوع نقش ؟؟؟؟؟؟
        عجب

    • هانا

      برای همین فالوﺋرهای فیکشونه که خود خاص پنداری بهشون دست داده،شما بازیگرای هالیوود و ببینید کمتر کسیشون میلیونی شدن با اینکه توی کل دنیا طرفدار دارن.
      دوستان عزیزم بیخود از ادمهایی که جنبه ندارن بت نسازیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جامعه بسته ایران خیلی فرق داره.مدتها طول میکشه مردم به زرق و برق بی اعتنا بشن

    • شیما

      روناک باهات موافقم....بابا مگه ندیدین تتلو تو اینستاش در مو رد دخترا چی گفته...اگه ندیدین برین سرچ کنین تو اینترنت میاد،کلی بی احترامی کرده به دخترخانوما.....ولش کنین بابا

      پاسخ ها

      • روناک

        ما ایرانیا از سنت وفرهنگمون دورشدیم ژاپن با این همه پیشرفتش هیچوقت ازفرهنگ وهنرش دورنشده

      • زن نسل قدیم

        مدام داره به زنها توهین میکنه و دخترها براش غش می کنند. بعد میگن نسل جدید خیلی پیشرفت کردند!!!

    • Vapor

      آقا بابک جهانبخش با 2 میلیون فالوئر از سیروان جلوتره ها!

    • سمیه

      من حتی به صفحه شون هم سر نمیزنم چه برسه فالوشون کنم ؛ که چی بشه ؟ اصولا باید اونا طرفدارانشون رو فالو کنند خ خ خ

    • golbahar

      به جز دو سه نفرشون بقیه سرنتی پیتی هستن نه سلبریتی :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلبریتی اساسا به افرادی میگن که مشهورند. فرق نداره کیفیت کارشون چطور باشه

    • بدون نام

      فقط مهدی طارمی

    • بدون نام

      مهراوه شریفی نیا 2.7m فالوور داره اونموقع نذاشتیش؟؟

    • بدون نام

      روناک خانم من خودم طرفدار شجریانم ولی لطفا شما متاسف نباش هر کس یه سلیقه ای داره دلیل نمیشه اگه کسی طرفدار تتلو باید براش متاسف بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موسیقی تتلو مشکلی نداره و به درد نوجوونها می خوره.ولی شخصیت روان نژندی داره و مدام اظهارات توهین آمیز میکنه بخصوص بر علیه زنان

    • sophist

      ارمین 2afm چهارونیم میلیون فالور داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای جااااان.آرمین عششششقم

    • بدون نام

      منم با علی موافقم

    • ایرانیم

      اینا کین که ما بریم فالوشون کنیم ؟باید اون کارگر شهرداری رو فالو کرد که واسه جامعه زحمت میکشه.باید اون کشاورز زحمت کشو فالو کرد که عرق میریزه تا نون حلال ببره سر سفره زن وبچش .باید اون مرزبانو فالو کرد که جونشو گرفته کف دستش تا ما امنیت داشته باشیم نه اینایی که همه زندگیشون با تفریح وسفرهای خارجی و عمل های زیبایی میگذره .یه فیلم با یه موضوع آبکی تکراری بازی میکنن تا یه سال با پولش خوش میگذرونن .من از هر چی بازیگره متنفرم چون به ناحق حقوق میگیرن.چرا حقوق یه بازیگر باید به اندازه یک عمر یه کشاورز باشه ؟؟ مگه چیکار کردن واسه این جامعه ؟؟چون تو جامعه ما عدالت وجود نددددددااااررررره.

    • بدون نام

      فرزاد فرزین وشادمهر رو چرا نذاشتید

    • بدون نام

      بين فوتباليستها، سردار آزمون ١,٩ ميليون فالوئر داره، عليرضا حقيقى ٨٣٠ هزار

    • Phoenix

      احسان خواجه امیری 1.5 میلیون فالوور داره ولی تو لیست شما نیست . چرا شو هم خدا میدونه

    • بدون نام

      سردار چی پس؟

    • بدون نام

      همین روزا اگه بهنوش بختیاری شد هفت میلیون اصلا تعجب نکنید خخخ

    • بنیامینی

      چرا بنیااامینو نذاشتید چرا انقدر باهاش دشمنید واقعا؟

    • امین

      بعضی آهنگای یاس واقعا عالی هستن
      چون از درد مردم میگه♥

    • علی حسینی

      محسن مسلمان 1میلیون و200 داره یادتون رفته

      پاسخ ها

      • حسین

        چرا سراغ زحمتکشان جامعه نمیرید

    • صحرا

      من با نظر سميه موافقم

    • صبا

      امین جان باهات موافقم به نظر من یاس از همشون بهتره و تونسته از دل مردم حرف بزنه و تموم آهنگاش در باره خود مردمه و تعداد دنبال کننده هاش هیچ ربطی به میزان شهرت و سطح سوادش نداره مثلا سحر قریشی که 5میلیون دنبال کننده داره چقد میفهمه اینو من نمی گم تمام منتقد های سینما میگن و اگه مصاحبه هاش رو بشنوید از نوع حرف زدنش سطح سوادش رو میفهمید در صورتی که یه هنر مند واقعی نباید اینجوری باشه و فقط کافیه پست های سحر قریشی و تتلو رو با یاس مقایسه کنید اصلا وقتی پست های تتلو رو بخونید خندتون میگیره بعد میگه من فرهنگ سازی کردم پس معیار صفحه های اجتماعی نیست

    • aliazimi6

      چرا منو ننوشتين . من 190نفر فقط 190نفر يعني ده تا مونده تا 200نفر فالوئر دارم .

    • بدون نام

      دقت کنید خودشون خیلی کم کسی رو فالو کرده مثلا سحر قریشی ...ادم باید چه بیکار باشه بره اینارو فالو کنه

    • صوری

      لطفا منو نزنین که اینو میگم٬ولی تتلو از همشون دست و دلبازتره. نگاه کنین هم تعداد پستاش خیلی بیشتره هم فالوینگش و البته پستای جنجالیش فوق العاده زیاده. هیچکسی به گرد پاش نمیرسه. پس فالو کردنش به معنی حتما طرفدار بودنش نیست.
      ضمنا هر کی ی سلیقه ای داره. در عین حال که هیچکس مجبور نیست فقط ی سبک بازی یا موسیقی یا فیلمی رو بپسنده. پس طرفداری از هر بازیگر یا خواننده ای مایه تاسف نیست. رفتار غلط مایه تاسفه.

    • بدون نام

      سردار آزمون ۱.۹ میلیون فالوور داره ها!

    • سعید

      1-چرا ترانه رو پاین تر از الناز شاکردوست گذاشتی؟
      2-فالور امثال الناز شاکردوست و سحر قریشی و بهنوش بختیاری مشکوکه؟
      3-فالور سردار از طارمی بیشتره چرا نذاشتی؟

    • فاطمه

      شادمهر که سه میلیون طرفدار داره چون خارجه حساب نمیکنید ؟؟؟؟؟ مسخره ها!!!!

    • مهدی

      ایرانیم با نظرت مافقم عالی بود

    • بدون نام

      به نظر من این اعداد و ارقام کلا اشتباهه با اطمینان میگم بعد از استاد شجریان ،احسان خواجه امیری بیشترین طرفدار داره تتلو چیه بق بقو بگو

    • miss.raouf

      امیر مقاره چی؟؟؟؟؟

    • سامان

      ارمین تو ای اف ام پنج میلیون فالوور داره اونوقت تتلو رو گذاشتین

    • فیلسوف

      یک مشت الکی خوش افتادن پشت سر یک مشت الکی خوش دیگر که چی بشه ؟ اینها برای ایران چکار کردند؟ چه مقدار معرفت و آگاهی به جامعه بخشیده اند؟ طوری می گویند سلبریت ایرانی انگار در باب معرفت و دانش بشری رو دست ابن سینا و فارابی و صدرای شیرازی و.... بلند شده اند، همه برن گمشن ، مرده شور ریخت وقیافه شان را ببرد. با آن مغزهای کپک ز ده ی جاهل و دنبال کنندگان از خودشان نادان ترفی

    • بدون نام

      فقط یاس

    • استاد دانشكده ي هنرهاي زيباي دانشكاه تهران 001050@gmail.com

      با سلام به همه ي دوستان ، از نظر همه استفاده كردم ، فكر مي كنم تركيبي از نظرات درست هست ، به نظرم تعداد فالور عمدتا معيار توجه برانكيز بودن هستش و اين به هيج وجه به معني برتري خاصي نيست .

    • ماكانيم

      نمى فهمم چرا امير مقاره و رهام هاديان را تو اين سايت نيست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج