۵۵۱۳۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تحلیل وضعیت بایرن مونیخ

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

بایرن مونیخ تاکنون حضور فعالی را در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۷ داشته است. نگاهی تحلیلی خواهیم داشت به خریدهای جدید کارلو آنچلوتی

وبسایت نود: بایرن مونیخ تاکنون حضور فعالی را در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۷ داشته است. نگاهی تحلیلی خواهیم داشت به خریدهای جدید کارلو آنچلوتی

بایرن مونیخ در فصل گذشته بوندس لیگا با اختلاف ۱۵ امتیازی نسبت به تیم دوم، به کرسی قهرمانی تکیه زد. شاید کارلو آنچلوتی با تکیه بر ضرب المثل «سری که درد نمی کند را دستمال نبندید»، سراغ تغییرات اساسی و گسترده چه در ترکیب اصلی و چه در انتخاب سیستم و چیدمان تاکتیکی نرود. البته این بدان معنا نیست که کارلتو در پنجره تابستانی بیکار بوده و دست روی دست گذاشته است.

خاطر جمع کارلتو از خط دفاعی؛ زوج رؤیایی زوله- هوملس، پس بواتنگ چه می شود؟

بایرن مونیخ با خرید نیکلاس زوله مدافع وسط مستحکم هوفنهایم و همچنین حضور متس هولمس و جروم بواتنگ، کمترین دغدغه را در قلب خط میانی دارد. فلیکس گوتسه ۱۹ ساله و برادر کوچک تر ماریو گوتسه نیز به تازگی نخستین قرارداد حرفه ای خود را با بایرن مونیخ امضاء کرد تا یکی دیگر از گزینه های خط دفاعی این تیم باشد. وبسایت رسمی بوندس لیگا از چند استعداد جوان آکادمی باشگاه بایرن مونیخ همچون فابین بنکو، نیکلاس دورش، تیموتی تیلمن و مارکو فریدل به عنوان اسلحه پنهان آنچلوتی یاد می کند.

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

سرژ نابری؛ شاگرد مکتب آرسنال، خریدی با ریسک زیاد

دو خرید اخیر بایرن مونیخ سرژ نابری و کورنتین تولیسو نیز برای افزایش قوای هجومی این تیم است. نابری یک مهاجم جوان، دونده، سرعتی، دینامیک، موقعیت ساز و چارچوب شناس محسوب می شود که سال ها تحت نظر آرسن ونگر پرورش یافت و نقش مهمی را برای تیم المپیک آلمان و وردربرمن طی یک سال گذشته ایفا کرد. وبسایت رسمی بوندس لیگا، ۴ آلترناتیو محتمل تاکتیکی را برای نابری در نظر گرفته است:

یک- هافبک هجومی در سیستم ۱-۳-۲-۴ که به معنای حضور وی پشت سر روبرت لواندوفسکی است. در این صورت تیاگو نقش عمقی تر پیدا کرده و رابط بین دفاع و حمله خواهد شد.

دو- هافبک در سیستم ۳-۳-۴ که به معنای بازی در نقش هافبک کلاسیک و درگیر شونده است. او در این پُست، به صورت box-to-box عقب و جلو رفته و قادر به مالکیت و پخش توپ خواهد شد.

سه- بازی در کناره های زمین که مد نظر یواخیم لوو نیز قرار دارد هر چند که بایرن از گزینه های زیادی در کناره های زمین برخوردار است.

چهار- مهاجم در سیستم ۳-۳-۴ که در مواقع غیبت لواندوفسکی قابل استفاده خواهد بود. نابری آمار گلزنی خوبی در نیم فصل دوم بوندس لیگا ۱۷-۲۰۱۶ نداشت و هرگز یک «یار ۹ کاذب» تمام عیار در حد لواندوفسکی نیست ولی در مواقع اضطرار، گزینه خوبی محسوب می شود.

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

تولیسو؛ جمع فرانسوی های بایرن جمع شد

کورنتین تولیسو سال ها در خط هافبک لیون به میدان رفت و در ۲۲ سالگی، تجربه بالایی دارد. تولیسو یک هافبک تکنیکی، خوش فکر و دارای قدرت بالای بازی خوانی است که به هم وطن های خود یعنی عثمان دمبله و کینگزلی کومان در بوندس لیگا اضافه می شود. او را جانشین مستقیم ژابی آلونسو در خط هافبک بایرن می دانند زیرا تولیسو یک هافبک box-to-box تمام و کمال می باشد. این ستاره فرانسوی سابقه بازی در کلیه پُست ها به جز دروازه بان را داشته و یک هافبک گلزن است. آنچلوتی در مواقع لزوم، قادر به استفاده از تولیسو در خط حمله نیز خواهد بود.

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

بازگشت ویلی سانیول به خانه؛ دستیار جدید کارلتو

البته کورنتین تولیسو تنها فرانسوی تازه وارد بایرن مونیخ نیست بلکه کارلو آنچلوتی پس از جدایی پل کلمنت دستیار خود در فصل گذشته، اکنون یک دستیار جدید را به کادر فنی اضافه کرده است. ویلی سانیول چهره نام آشنای هواداران بایرن که ۹ سال پیراهن این تیم را می پوشید، دستیار جدید کارلتو خواهد بود. او به زبان آلمانی و همچنین جو باشگاه بایرن کاملاً مسلط است و هواداران بایرن هنوز هم از سانیول با لقب (خدای سانتر) یاد می کنند. سانیول که به عنوان مدافع کناری، در سال ۲۰۰۰ از موناکو به بایرن پیوست، سابقه مربیگری تیم ملی جوانان فرانسه و باشگاه بوردو را دارد. درگیری لفظی وی با اوتمار هیتسفلد جنجال های زیادی را چند سال پیش به وجود آورد هر چند که سانیول بعدها ابراز پشیمانی کرد. او به عنوان بازیکن بایرن، به ۵ قهرمانی بوندس لیگا و همچنین قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

سباستین رودی؛ خط دفاع یا خط هافبک؟ مسئله این است!

سباستین رودی نیز قابلیت بازی در خطوط دفاع و هافبک را دارد ولی از دیدگاه یواخیم لوو، این بازیکن باید در خط هافبک بازی کند. حال باید دید که آیا آنچلوتی از رودی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد یا خط هافبک؟ بسیاری از کارشناس های فوتبال آلمان معتقدند که سباستین رودی با توجه به قابلیت های شوتزنی و پاسوری فوق العاده، فقط باید در خط هافبک به میدان رفته تا استعدادش هدر نرود.

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)

وبسایت رسمی بوندس لیگا، ترکیب اصلی و ایده آل بایرن مونیخ در فصل آینده را چنین پیش بینی کرده است:

چالش‌های آنچلوتی در فصل آینده (بخش دوم)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج