۵۵۲۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پوشش انتخابات توسط ۴۵۰ خبرنگار خارجی

برای پوشش خبری انتخابات، ۲۰۵ خبرنگار و تصویربردار از خارج به ایران آمده‌اند و بیش از ۲۵۰ نفر نیز خبرنگاران خارجی مقیم ایران هستند.

خبرگزاری مهر: سیدمحمد حسینی امروز جمعه با حضور در دانشگاه امام صادق (ع) و پس از انداختن آرای خود در صندوق یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کرد: برای پوشش خبری انتخابات، ۲۰۵ خبرنگار و تصویربردار از خارج به ایران آمده‌اند و بیش از ۲۵۰ نفر نیز خبرنگاران خارجی مقیم ایران هستند.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۲۰۰۰ خبرنگار و تصویربردار داخلی از خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری، انتخابات را پوشش می‌دهند.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگارانی از کشورهای آذربایجان، اتریش، اسپانیا، استرالیا، آمریکا، انگلیس، اوکراین، ایتالیا، بلاروس، بلژیک، ترکیه، دانمارک، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، فنلاند، نروژ، ونزوئلا، هلند، هند و یونان برای پوشش انتخابات در ایران حضور دارند.

حسینی افزود: از آنجا که در جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان وجود دارد، برای رسانه‌های خارجی، فرصتی مهیا کرده‌ایم که از نزدیک و به طور عینی و ملموس حضور گسترده ملت با بصیرت ایران پای صندوق‌های اخذ رای را به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها پیش از انتخابات، رسانه‌های بیگانه و غربی تبلیغات منفی خود را در جهت کمرنگ جلوه دادن حضور ملت ایران در انتخابات آغاز کرده‌اند، گفت: حضور نمایندگان رسانه‌های خارجی در ایران و مشاهده واقعی حضور گسترده مردم در انتخابات، باعث خنثی شدن تبلیغات منفی دشمنان خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز انتخابات را روز شکوه و عظمت و یکپارچگی ملت ایران دانست که «برای مشارکت در سرنوشت و انتخاب رییس جمهوری در آن شرکت می‌کنند».

به گفته حسینی، حضور گسترده مردم از ساعت‌های اولیه اخذ رای، بیانگر احساس، تعهد و مسئولیت آنها نسبت به کشور و پیشرفت آن است، به ویژه حضور رای اولی‌ها که با شور و شوقی فراوان در این انتخابات شرکت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد نتیجه انتخابات با انتخاب فرد اصلح برای مردم پر خیر و برکت باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد که حضور گسترده مردم با بصیرت ایران در انتخابات، شعار نیست بلکه تجربه‌ای است که طی ۳۴ سال در ۳۴ انتخاب و ۳۴ حماسه سیاسی انجام شده و به دست آمده است.

به گفته حسینی، عزم و اراده ملت شریف ایران در خلق حماسه سیاسی انتخابات، بی‌بدیل است بطوری که هیچ قلم، رسانه و زبانی قادر به توصیف این حضور نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ملت بزرگ ایران در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مناسبت‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها ثابت کرده‌اند که همواره به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پشتیبان این نظام بوده و از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، صیانت کرده‌اند.

وی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد که با حضور در پای صندوق رای، علاوه بر مشارکت در خلق حماسه سیاسی، باعث ترغیب و تشویق حضور مردم در انتخابات شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج