جاباما
۵۵۶۵۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت طلا افزایش یافت

با کاهش ارزش دلار و با توجه به اینکه سرمایه گذاران در انتظار سخنرانی جانت یلن، رئیس فدرال رزرو هستند تا سرنخ هایی در مورد چشم انداز سیاست پولی آمریکا به دست بیاورند، قیمت طلا در معاملات امروز به ۱۲۵۰.۵۹ دلار رسید.

خبرگزاری فارس: با کاهش ارزش دلار و با توجه به اینکه سرمایه گذاران در انتظار سخنرانی جانت یلن، رئیس فدرال رزرو هستند تا سرنخ هایی در مورد چشم انداز سیاست پولی آمریکا به دست بیاورند، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.

یلن قرار است تا در گفتگویی در مورد موضوعات اقتصادی جهان در آکادمی رویال لندن شرکت کند.

بارناباس گان، تحلیلگر اُسی بی سی گفت وی احتمالا دیدگاه مثبت بانک مرکزی آمریکا در مورد یک افزایش دیگر نرخ بهره در سال جاری را تکرار خواهد کرد.

هر اونس طلا با ۵.۸۷ دلار افزایش ۱۲۵۰.۵۹ دلار فروخته شد. طلا روز گذشته به ۱۲۳۶.۴۶ دلار،کمترین قیمت ۶ هفته گذشته رسیده بود.

قیمت طلا روز دوشنبه با افزایش سفارشات، به کمترین میزان در نزدیک به ۶ هفته گذشته رسید هرچند خسارت ها به علت بی ثباتی های سیاسی در اطراف جهان محدود بود.

گان ادامه داد: «ما هنوز حواسمان به تنش های ژئوپلتیکی هست، طلا در بی ثباتی رونق می گیرد و افزایش بی ثباتی در کوتاه مدت حقیقتا قیمت طلا را بالا می برد.»

اتهام روابط با روسیه، سایه ای بر سر حضور ۵ ماهه ترامپ در کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور انداخته و این درحالی است که مذاکرات برگزیت لندن نیز نگرانی در مورد ثبات جهانی را تشدید کرده است.

در عین حال، دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه بخش هایی از دستور مهاجرتی ترامپ را احیا کرد و این اقدام تنش ها را شدت بخشیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج