جاباما
۵۵۶۶۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تدابیر امنیتی در فرودگاه کویت تشدید شد

همزمان با آغاز تعطیلات عید سعید فطر ، وزارت کشور کویت تدابیر گسترده امنیتی را برای جلوگیری از وقوع حملات احتمالی تروریستی اتخاذ کرده است.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با آغاز تعطیلات عید سعید فطر ، وزارت کشور کویت تدابیر گسترده امنیتی را برای جلوگیری از وقوع حملات احتمالی تروریستی اتخاذ کرده است.

همزمان با موج گسترده خروج مسافران از کویت که به بیش از ۴۰ هزار نفر رسیده است تدابیر امنیتی و بازرسی های بدنی در فرودگاه کویت تشدید شده و از نیروهای گارد ویژه برای حفاظت از امنیت فرودگاه استفاده می شود.

براین اساس، مسئولان بخش امنیتی فرودگاه کویت با امضای قراردادی تجهیزات بازرسی نوینی را با هدف بازرسی دقیق چمدان مسافران تهیه می کند که قادر خواهند بود در مدت هرساعت 3 هزار ساک و چمدان را به طور دقیق بازرسی کنند.

سازمان ملی هواپیمایی کویت یادآور شد که این دستگاه ها دارای امتیاز بالای کیفیت از اتحادیه اروپا است.

مسئولان وزارت کشور کویت پیش تر به صورت رسمی فعالیت و همکاری خود را با یک شرکت امنیتی انگلیسی جهت تأمین امنیت فرودگاه کویت آغاز کرده بودند.

این اقدام ازسوی وزارت کشور کویت پس از آن انجام شد که فرودگاه کویت طی ماه های اخیر از نظر ضریب امنیتی مورد انتقاد شدید تعدادی از کشورهای غربی قرار داشت و دولت آمریکا از توقف پروازهای مستقیم خود به کویت سخن گفته بود.

ازسوی دیگر شرایط امنیتی خاص حکمفرما بر کویت و حضور تعداد زیادی از عناصر تروریستی داعش و النصره که تابعیت کویتی داشته و پس ازحضور درعراق و سوریه اکنون به کشورشان بازگشته اند و در سطح شهر زیرنظر نیروهای امنیتی تردد می کنند٬ شرایط را برای نیروهای امنیتی دشوار کرد.

یکی از مسائل مهم درخصوص این شرکت در کویت٬ دسترسی آن به تمامی اطلاعات محرمانه فرودگاهی و ورود و خروج مسافران است که خود یک امر مرتبط با امنیت ملی کویت بوده و انتقاداتی نیز در این کشور برای نوع فعالیت شرکت 'فور اس' بریتانیا به وجود آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج