۵۵۷۸۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امام جمعه موقت مشهد:

انتخابات ایران، تجسم کامل اسلامیت است

امام جمعه موقت مشهد گفت: انتخابات ما تجسم کامل جمهوریت و اسلامیت است.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام «محمدباقر فرزانه» در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، بیان کرد: این ملت مثل یک دریای متلاطم و مواج و بیکران است که با موجی کوبنده ناخالصی‌ها را کنار می‌گذارد.

وی تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی زیباترین نمایش از دموکراسی اصیل است و از این زیباتر در دنیا نداریم، انتخابات ما تجسم کامل جمهوریت و اسلامیت است، انتخابات ایران اعلام پشتیبانی و میثاق از نظام و دین است.

فرزانه افزود: رای ملت ولایتمدار به اینگونه است که اگر احساس کنند کسی که رای آورده با ولایت زاویه پیدا کرده است، یازده روز که نه، اگر یازده ماه هم در خانه بنشیند به تعداد انگشتان یک دست هم کسی عکس العمل نشان نمی دهد.

وی عنوان کرد: این حضور نشانه علاقه مندی مردم به حکومت اسلامی است و نشان می دهد سرنوشت کشور برای مردم به چه اندازه مهم است و منتخب مردم باید از امانتی که در اختیار وی قرار گرفته سوء استفاده نکند و تمام دغدغه اش رفع مشکلات مردم باشد.

فرزانه با اشاره به سند ۲۰۳۰ افزود: ما سبک زندگی مستقل و دین و سیاست مستقل داریم و نیازی نداریم چیزی از دست دیگران بگیریم، اینها را داریم هر کس که در هر دوره‌ای با هر مقامی و عنوانی پیروز انتخابات شد باید بداند این آراء، آرای یک ملت ولایتمدار است و نه آراء یک حزب.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات موجود در جامعه به خاطر فاصله گرفتن از آرمان های امام خمینی (ره) است و با تحقق این آرمان ها رسیدن به اهداف حکومت اسلامی امکان پذیر می شود.

فرزانه ادامه داد: استکبار جهانی هیچگاه قابل اعتماد نبوده است و در طول تاریخ هرگاه اعتماد، امیدواری و تعامل با آن صورت گرفته، ضربه ای به حکومت و ملت اسلامی وارد شده است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام راحل جاودانه و ماندنی هستند و استکبارستیزی یک آرمان و هدف است و نمی توان آن را از این حرکت گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج