۵۶۱۱۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم تحریمی حوزه هنری پرفروش ترین فیلم شد

قرار گرفتن «اکسیدان» در صدر جدول فروش هفتگی بار دیگر نشان داد که تحریم یک فیلم توسط حوزه هنری که سالن های سینمایی زیادی را در اختیار دارد در بعضی مواقع می تواند به نفع یک فیلم تمام شود!

روزنامه بانی فیلم - امین اعتمادی مجد: قرار گرفتن «اکسیدان» در صدر جدول فروش هفتگی بار دیگر نشان داد که تحریم یک فیلم توسط حوزه هنری که سالن های سینمایی زیادی را در اختیار دارد در بعضی مواقع می تواند به نفع یک فیلم تمام شود!

این فیلم از اولین روز اکران با تصمیم مدیران حوزه هنری از نمایش در سینماهای زیر مجموعه این نهاد منع شده است اما نکته جالب اینجاست که با وجود این تحریم، «اکسیدان» در هفته اول نمایش خود در رتبه دوم و حالا و در آستانه ورود به هفته سوم اکرانش با ۷۵۰ میلیون تومان فروش در صدر جدول قرار گرفته است.

«اکسیدان» در تهران ۲۷ سینما دارد و فروش کل خود را در این سالن ها به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسانده است. این فیلم به جز تهران در ۱۴ سینمای شهرهای مختلف نیز اکران شده و ۳۵۰ میلیون تومان نیز گیشه آن تاکنون بوده است.
فیلم تحریمی حوزه هنری پرفروش ترین فیلم شد

«نهنگ عنبر سلکشن رویا» دچار وضعیت مشابه فیلم هایی از این دست شد و نصف هفته قبل خود فروخت تا روند نزولی اش در گیشه همچنان ادامه داشته باشد. این فیلم که به احتمال فراوان از هفته آینده سینمای قدس را به عنوان سینمای سرگروه به فیلم «ساعت پنج عصر» خواهد داد، با ۳۲ سینما در تهران تاکنون ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم تمام سینماهای شهرستان هایش را نسبت به هفته گذشته حفظ کرده و فروش کل آن در مجموع شهرهای مختلف پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

«رگ خواب» همچنان در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در مجموع سینماهای تهران و با ۲۴ سالن یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروخته است. فروش ساخته حمید نعمت ا… در شهرستان ها نیز با ۲۲ سالن ۳۵۰ میلیون تومان است. «رگ خواب» نسبت به هفته قبل مقداری افت فروش داشت.

«زیر سقف دودی» چهارمین فیلم پرفروش هفته در حال حاضر ۲۲ سینما در تهران دارد. فروش تهران این فیلم به تازگی از مرز یک میلیارد تومان عبور کرده است. فروش ساخته پوران درخشنده در شهرستان ها نیز با ۳۷ سینما به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده. اکران های مردمی «زیر سقف دودی» همراه با بازیگران و عوامل در شهرهای مختلف با استقبال مخاطبان روبرو شده و این نمایش ها در شهرهای مختلف همچنان ادامه دارد.

«برادرم خسرو» از امروز و با آغاز نمایش یک فیلم جدید معدود سینماهای تهران خود را از دست می دهد. این فیلم تا قبل از اکران «کارگر ساده نیازمندیم» ۱۰ سینما در تهران داشت. ساخته احسان بیگلری در مجموع تهران یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان فروش داشته است. «برادرم خسرو» در شهرستان ها نیز یک سینمای خود را از دست داده و حالا تنها هفت سالن در اختیار دارد. فروش کل این فیلم در شهرهای مختلف حدود ۴۳۰ میلیون تومان است.

«مادر قلب اتمی» در تهران و شهرستان ها به ترتیب ۱۱ و ۱۳ سینما دارد و فروش کل آن به یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در مقایسه با یکی - دو هفته گذشته فروش کمتری داشته است. در واقع با توجه به اکران فیلم «مسلخ» در گروه ماندانا و اختصاص سالن های این گروه به این فیلم، بعید است در روزهای پیش رو اتفاق خاصی در گیشه فیلم علی احمدزاده رخ دهد.

«ویلایی ها» این روزها در تهران تنها هفت سینما دارد و در مجموع سالن های پایتخت ۸۹۰ میلیون تومان فروخته است. ساخته منیر قیدی به جز تهران در ۱۵ سینمای شهرهای مختلف در حال نمایش است و تاکنون ۳۲۰ میلیون تومان گیشه آن در این سالن ها بوده.

«مسلخ» پایین ترین میزان فروش را در میان سایر فیلم ها دارد و با توجه به محتوا و سر و شکل آن بعید است در گیشه حرفی برای گفتن داشته باشد. این فیلم تنها در هفت سینمای تهران اکران شده و فروش آن پس از شش روز تنها چهار میلیون تومان بوده.
هنوز از اکران شهرستان این فیلم نیز خبری نیست.

«مالیخولیا» در هفدهمین روز از اکرانش با سه سینمای اریکه ایرانیان، جوان و سپیده در تهران به نمایش خود ادامه می دهد. شهرهای مشهد، بوشهر، گرگان و کرج نیز از هفته گذشته نمایش فیلم مرتضی آتش زمزم را آغاز کرده اند. فروش کل تهران و شهرستان های این فیلم حدود ۱۶ میلیون تومان است.

ازدیروز نیز فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کورش و به جای «برادرم خسرو» روی پرده سینماهای سراسر کشور خواهد رفت.

آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی، همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج