جاباما
۵۶۲۵۲۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

افشای جزئیات فروش گوشت الاغ در فارس

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کازرون جزییات فروش گوشت الاغ در بخش چنارشاهیجان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: میلاد کاظمیان امروز در گفت‌وگویی در قائمیه به تشریح ماجرای فروش گوشت الاغ توسط قصّاب خاطی پرداخت و اظهار داشت: اداره دامپزشکی کازرون بر اساس تحقیقات و گزارشات واصله به فعالیت قصابی تازه‌کار مشکوک شد و بر همین اساس بازرس نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی این شهرستان طبق هماهنگی و دستور ریاست دادگستری مبنی بر همکاری نیروی انتظامی، در محل حاضر و نسبت به تعقیب قصّاب خاطی اقدام کرد.

رئیس دامپزشکی شهرستان کازرون با بیان اینکه بازرس این اداره از ساعت یک بامداد روز ۱۷ تیر چند نفر را به همراه قصّاب خاطی با دو دستگاه خودرو مشاهده کرد، افزود: افرادی در محل حاضر و ضمن رفت‌وآمد مشکوک، اقدام به خالی کردن لاشه‌های گوشت غیرمجاز داخل گونی کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه گونی حاوی گوشت الاغ به داخل مغازه پرتاب می‌شد، ادامه داد: بلافاصله تماس تلفنی بازرس دامپزشکی با مأمورین انتظامی حاصل شد، اما تا آمدن مأمورین اشخاص خاطی محل قصابی را بسته و متواری شدند.

رئیس اداره دامپزشکی کازرون افزود: با این حال بازرس دامپزشکی با توجه به وجود گوشت غیرمجاز داخل قصابی و تعطیلی روز جمعه، محل را ترک نکرده و تا صبح به مراقبت از قصّابی مورد نظر ادامه داد.

کاظمیان در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرگزاری فارس افزود: ساعت ۶‌ونیم صبح جمعه ۱۷ تیرماه شخص خاطی مجددا در محل قصابی حضور یافت که بلافاصله با تماس تلفنی با ۱۱۰ و حضور مامورین انتظامی در محل، بازرس دامپزشکی به محل قصابی ورود و ۴۵۰ کیلوگرم گوشت کشف و ضبط کرد که از این میان تنها ۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی و مابقی گوشت الاغ بود.

وی با بیان اینکه فرد خاطی پیرو دستور مقام قضایی چنارشاهیجان توسط مامورین ۱۱۰ دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد، گفت: گوشت‌های غیرمجاز جهت اقدام قانونی ضبط و به اداره دامپزشکی منتقل گردید.

کاظمیان خاطرنشان کرد: تمام مستندات از زمان پیگیری تا اتمام کار در اداره دامپزشکی به صورت محرمانه موجود است.

رئیس دامپزشکی کازرون تاکید کرد: مردم گوشت مصرفی خود را تنها از مراکز مجاز که دارای مهر تاییدیه و برچسب دامپزشکی است تهیه کنند و از قصابی‌ها و کشتارگاه‌های بین‌راهی به هیچ وجه گوشت خریداری نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید در ملا عام اعدامش کنند این کثافت رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج