جاباما
۵۶۳۵۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیفون ۸ در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد

آیفون ۸ در دهمین سال تولید آیفون های اپل وارد بازار خواهد شد و ویژگی هایی دارا خواهد بود که تا پیش از این در هیچ یک از آیفون ها وجود نداشته است.

سخت افزار: هر روز به زمان معرفی آیفون ۸، نسل بعدی گوشی های هوشمند اپل نزدیک و نزدیک تر میشویم و در همین بین اطلاعات بیشتری از این دستگاه مورد انتظار منتشر میشود که البته هیچ یک به تائید رسمی کمپانی نرسیده اند. آیفون ۸ در دهمین سال تولید آیفون های اپل وارد بازار خواهد شد و ویژگی هایی دارا خواهد بود که تا پیش از این در هیچ یک از آیفون ها وجود نداشته است.
آیفون 8 در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد
از جمله مشخصات این دستگاه باید به نمایشگر بدون حاشیه با پنل OLED و حذف Touch ID اشاره کرد. در عوض اپل به جای سیستم امنیتی سابق آیفون ها از اسکنر های تشخیص چهره در آیفون 8 استفاده خواهد کرد که با دوربین جلوی دستگاه یکپارچه شده است. این قابلیت به عقیده ی تحلیلگران بزرگی همچون Ming Chi Kou، از قابلیت های انقلابی آیفون 8 اپل خواهد بود.

در شایعه ی جدید منتشر شده در مورد آیفون 8، اطلاعاتی از رنگ های مختلف این دستگاه به دست آمده است. این اطلاعات توسط Benjamin Geskin در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است و وی مدعی شده که آیفون 8 در 4 رنگ به بازار عرضه خواهد شد که یک رنگ جدید نیز شامل حال آیفون جدید اپل خواهد شد. این رنگ جدید حالتی آینه مانند دارد و بسیار براق خواهد بود. Geskin برای اینکه منظور خود را بهتر برساند، تصاویری از قاب آیفون هایی منتشر کرده که حالت آینه دارند.
در صورتی که این اطلاعات صحیح باشد، آیفون 8 در حالی در 4 رنگ تولید خواهد شد که آیفون 7 فعلی در شش رنگ جت بلک ( مشکی براق )، مشکی مات، نقره ای، طلایی، رز گلد و قرمز در بازار به فروش میرسد. البته موضوعی که همیشه وجود داشته، اضافه کردن رنگ های جدید کمی بعد از عرضه ی دستگاه ها است و احتمالا این اتفاق شامل حال آیفون 8 نیز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج