جاباما
۵۶۷۱۵۳
۴۱ نظر
۱۲۳۰۹
۴۱ نظر
۱۲۳۰۹
پ

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (۱۶+)

شکنجه یک واقعیت وحشتناک و دردآور برای بسیاری از افراد بوده است و در کمال تاسف باید گفت که این روش غیرانسانی و وحشیانه از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته و هنوز نیز در بسیاری از نقاط دنیا از طرف کشورها و یا افراد اعمال می شود.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: شکنجه یک واقعیت وحشتناک و دردآور برای بسیاری از افراد بوده است و در کمال تاسف باید گفت که این روش غیرانسانی و وحشیانه از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته و هنوز نیز در بسیاری از نقاط دنیا از طرف کشورها و یا افراد اعمال می شود. از همه دردناک تر این که افراد برای این که بتوانند شکنجه های دردناک تری را بر قربانیان خود اعمال کنند دست به ابتکار و خلاقیت زده و ابزارهایی ساخته اند که برای مثال فرد را در کوتاه ترین زمان ممکن به اعتراف و دادن اطلاعات وادار می کرد.

بدین ترتیب اگر چه خلاقیت و ابتکار در هر زمینه ای مقبول و جالب به نظر می رسد اما در این یک مورد می توان با قاطعیت آن را تقبیح نمود. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با ۲۵ مورد از غیرانسانی ترین و دردناک ترین روش های شکنجه در طول تاریخ آشنا کنیم. با ادامه ی مطلب همراه باشید.

۲۵- تشت چوبی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

در این شکنجه که به «نشستن در داخل تشت» مشهور بود، فرد محکوم را در داخل این تشت چوبی قرار می دادند به نحوی که تنها سر او بیرون باشد. سپس مسئول اجرای شکنجه صورت فرد نگون بخت را به شیر و عسل آغشته می کرد و به سرعت حشرات و بخصوص مگس ها به سمت فرد کشیده شده و از شیر و عسل روی صورت او تغذیه می کردند. علاوه بر این به طور مرتب به این افراد غذا داده می شد در نتیجه این افراد بعد از چند روز در کثافت خود غوطه می خوردند و همزمان قارچ ها و کرم ها بدنشان را رفته رفته در حالی که زنده بودند می بلعیدند و در نهایت فرد جان خود را از دست می داد.

۲۴- گاو برنجی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این روش شکنجه که به «گاو سیسیلی» نیز معروف بود در دوران یونان باستان ابداع شد. در این روش شکنجه یک گاو بزرگ از فلز برنج ساخته شده بود که در کنار آن یک در داشت که می توانستند آن را باز و بسته کنند. سپس قربانی را از طریق آن در داخل شکم گاو قرار داده و زیر شکم گاو آتش روشن می کردند تا این که فلز رفته رفته گرم می شد و در واقع گرما به قربانی که در داخل شکم گاو قرار داشت منتقل می گردید. قربانی در حالی که زنده زنده کباب می شد فریاد دلخراشی سر می داد و این فریادها از دهان گاو خارج شده و به دلیل طراحی خاصی که داشت صدای قربانی چند برابر بلندتر شده به نحوی که صدایی شبیه نعره ی گاو تولید می شد.

۲۳- به میله کشیدن

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

با توجه به نام این روش شکنجه جای تعجب ندارد که بدانید این روش شکنجه و مرگ دلخراش از روش های مورد علاقه ی ولاد سوم شاهزاده ی رومانیایی در قرن پانزدهم میلادی است که به «Vlad the Impaler» به معنای کسی که افراد را به میله می کشد مشهور بود. در واقع قربانی مجبور می شد که روی یک میله ی نوک تیز و البته قطور بنشیند. سپس این میله به صورت عمودی بلند می شد و نوک تیز میله بدن قربانی را سوراخ کرده و از طرف دیگر بدنش بیرون می زد. بدین ترتیب میله در بدن قربانی فرو رفته و قربانی از آن آویزان می شد و در اثر فشاری که وزنش وارد می کرد رفته رفته تا پایین میله پایین می آمد. در برخی موارد ۳ روز طول می کشید که فرد بمیرد. گفته شده است که یک بار ولاد این کار را با ۲۰٫۰۰۰ نفر انجام داد در حالی که خود نشسته بود و غذا می خورد.

۲۲- چنگال کافران

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این وسیله ی شکنجه از یک تکه فلز با دو نوک چنگالی تیز تشکیل شده بود که به یک کمربند یا تسمه وصل می شد. یکی از نوک های دو شاخه و تیز این چنگال در زیر چانه و طرف دیگر روی استخوان جناغ سینه قرار می گرفت. سپس از تسمه یا کمربند برای محکم کردن و ثابت کردن چنگال در گردن قربانی استفاده می شد. بعد از آن قربانی را دار زده یا به نحوی در هوا معلق می کردند که نتواند بخوابد. اگر سر قربانی پایین می آمد نوک های تیز چنگال گلو و سینه ی او را سوراخ می کرد.

۲۱- شکنجه گردنی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این شکنجه که بسیار دردناک و غیرانسانی بود و در واقع یک دستگاه گرد دور گردن قربانی قرار می گرفت که داخل آن تیغه هایی نصب شده بود. این دستگاه که از فلز یا چوب ساخته می شد باعث می گردید که قربانی نتواند گردن خود را کوچکترین تکانی بدهد و بدین ترتیب فرد نه می توانست دراز بکشد، نه بخوابد، نه غذا بخورد و نه حتی سرش را کمی خم کند.

۲۰- به صلیب کشیدن

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این روش شکنجه که در دوران عتیق ابداع شد تا به امروز نیز در برخی کشورها و مناطق جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح یکی از شناخته شده ترین روش های شکنجه به شمار می آید. این روش شکنجه بسیار دردناک بود و خیلی آرام و رفته رفته قربانی را با زجر فراوان به کام مرگ می فرستاد. در این روش محکوم را به یک صلیب چوبی بزرگ بسته یا با میخ دست ها و پاهای او را به صلیب می کوبیدند و سپس صلیب را بلند کرده و در جایی نصب می کردند. قربانی به همین حال رها می شد تا بمیرد.مرگ دستکم چند روز به طول می انجامید.

۱۹- گهواره ی یهودا

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

در این روش شکنجه ی دردناک که شباهت خاصی با به میل کشیدن داشت، فرد محکوم شده را روی یک گهواره به شکل مخروطی می نشاندند و سپس با طناب پاهای او کشیده می شد تا نوک تیز مخروط در بدن او فرو رفته و بدن او را پاره کند. هر بار که پاهای قربانی با طناب کشیده می شد نوک مخروط بیش از پیش در بدن او فرو می رفت و بدین ترتیب مرگی طاقت فرسا و طولانی در انتظار فرد بود. برای این که قربانی بیش از پیش درد بکشد و تحقیر شود معمولاً او را لخت کرده و دستگاه مخروطی شکل هیچگاه تمیز نمی شد. از این رو اگر شکنجه فرد را نمی کشت، قربانی پس از مدتی دچار عفونت داخلی شده و می مرد.

۱۸- آب پاش سربی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این دستگاه معمولاً با سرب یا قیر مذاب و یا روغن و آب جوشیده پر شده و با ریختن آن در دهان یا حتی چشم ها، قربانی را شکنجه می کردند. در برخی از موارد نیز نقره مذاب در داخل این دستگاه ریخته شده و با ریختن آن در چشم های قربانی وی درد شدیدی را حس کرده و در نهایت می مرد.

۱۷- دوشیزه ی آهنی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)
این وسیله ی شکنجه از یک قالب فلزی به شکل انسان که در لولایی بزرگی داشت تشکیل می شد. در قسمت داخلی این قالب تیغه هایی نوک تیز تعبیه شده بودند که به سمت داخل قالب فلزی قرار می گرفتند. فضای داخلی قالب به اندازه ای بود که یک انسان به سختی در آن جای داده می شد.اما به دلیل این که این تیغه های از هر طرف به بدن او فشار می آوردند قربانی نمی توانست کوچک ترین حرکتی به خود بدهد. سپس از طریق سوراخ هایی که در قالب تعبیه شده بود شکنجه گر سیخ هایی را در بدن قربانی وارد می کرد بدین ترتیب از وی اعتراف گرفته می شد.

۱۶- شکنجه ی تابوتی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

مشهورترین و پراستفاده ترین روش شکنجه در قرون وسطی به اصطلاح «شکنجه تابوتی» (coffin torture) نامیده می شد. در این روش قربانی در داخل یک قفس فلزی قرار داده می شد که به زحمت بدن قربانی را در خود جای می داد. علاوه بر این برای این که فشار، درد و ناراحتی بیشتری.به افراد تحمیل شود معمولاً افراد سنگین وزن را در قفس های کوچکتری قرار می دادند و آن ها را از تیرک ها یا درختان آویزان می کردند. اکثراً این افراد در همان حال می ماندند تا پرندگان و بخصوص کلاغ ها آمده و از جنازه ی آن ها تغذیه می کردند.

۱۵- پیچ انگشتی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

اگر چه انواع مختلفی از این ابزار شکنجه ساخته شده اما پیچ انگشتی یا «pilliwinks» همگی به یک شکل عمل می کردند. این دستگاه ها برای آرام آرام خرد کردن انگشت های دست و پا و حتی در قالب های بزرگ تر برای خرد کردن زانو و آرنج افراد استفاده می شدند. دستگاه های دیگری وجود داشت که روی سر نصب شده و با فشار جمجمه ی قربانی را خرد می کردند. این دستگاه ها در کل شبیه گیره های نجاری امروزی بوده و برای گرفتن اعتراف از مجرمان و محکومان در دوران قرون وسطی ابداع شدند.

۱۴- شکنجه با طناب

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

روش طناب از روش های شکنجه ی دیگر بسیار آسانتر اعمال می شود و درست برخلاف استفاده ی آسان یکی از دردناک ترین و وحشتناک ترین انواع شکنجه بوده است. برای مثال قربانی را با استفاده از یک طناب به درخت بسته به طوری که به هیچ وجه نمی توانست از خود در مقابل جانوران و حیواناتی که برای تغذیه از او می آمد عکس العملی نشان دهد. همچنین از طناب برای به دار آویختن و خفه کردن افراد استفاده می شد. علاوه بر این اعضای بدن قربانی با طناب بسته می شد و سپس یک اسب طناب را می کشید که در نهایت باعث قطع شدن اعضای بدن قربانی می شد. در روشی دیگر اعضای بدن قربانی را با طناب بسته و آن قدر طناب را می پیچاندند که رفته رفته به بدن فرد فشار شدید و دردناکی وارد می کرد.

۱۳- گیوتین

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

یکی از وحشیانه ترین روش های اعدام گیوتین بوده است که در واقع یک تیغه ی بسیار تیز بوده که به یک طناب وصل می شد. سر قربانی در وسط یک قالب قرار داده می شد تا نتواند حرکت کند و سپس تیغه از بالا رها می شد تا سر قربانی را از بدنش جدا کند. جالب این که چون در این روش سر قربانی به سرعت قطع می شد و نسبت به دیگر روش های قتل و شکنجه کمتر زجر می کشید، روش اعدام با گیوتین را روشی انسانی و کمتر دردناک برای اعدام می دانستند.

۱۲- غلتک شکنجه

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این وسیله ی شکنجه معمولاً به از جا در رفتن مفصل های بدن قربانی منتهی می شد و برخی آن را دردناک ترین روش شکنجه در دوران قرون وسطی دانسته اند. این ابزار شکنجه قالبی بود که از چوب ساخته شده و دو طناب به قسمت پایین و دو طناب دیگر نیز به یک دسته در قسمت بالای آن وصل می گردید. سپس قربانی روی این قالب قرار گرفته و محکم بسته می شد. با چرخاندن دسته بدن قربانی کشیده می شد. این کار آن قدر ادامه پیدا می کرد تا مفصل های بدن او از جا در می رفتند. البته معمولاً شکنجه گران در این موقع نیز قانع شده و آن قدر این کشش را ادامه می دادند تا دست و پای قربانی به طور کامل از بدن او جدا می شد.

۱۱- پاره کننده ی زبان

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این ابزار شکنجه که به یک قیچی یا دو تیغه ی بسیار بزرگ شباهت داشت می توانست به راحتی زبان قربانی را قطع کند. در این روش دهان قربانی با وسیله ای به نام «باز کننده ی دهان» باز می شد و سپس زبان قربانی با استفاده از تیغه های وسیله ی قیچی مانند گرفته می شد. با فشار دادن دسته ی قیچی فشار بیشتری به زبان قربانی وارد می شد تا این که زبان قربانی قطع یا به دو تکه تقسیم می شد.

۱۰- شکنجه موشی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

بودن در یک مکان بسته همراه با تعدادی موش بزرگ خود به اندازه ی کافی ترسناک و دردناک است اما این موضوع در قرون وسطی برای شکنجه ی افراد کافی نبود. در این روش شکنجه ی بسیار دردناک و سادیستی از یک قفس که یک طرف آن باز بود استفاده می شد. ابتدا قفس روی شکم قربانی قرار داده می شد به نحوی که طرف باز آن روی بدن قربانی قرار گیرد. در همین هنگام تعدادی موش یا موش خرمای بزرگ داخل قفس قرار داده می شد و روی قسمت خارجی آن آتش یا وسیله ی گرمازایی قرار داده می شد. موش های وحشت زده از یک طرف با گرما و طرف بسته قفس و از طرف دیگر با شکم قربانی مواجه می شدند. در نتیجه برای فرار از گرما شکم قربانی را با دندان ها و چنگال های تیزشان پاره پاره می کردند.

۹- صندلی شکنجه

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این وسیله که به «صندلی یهودا» نیز معروف است در قرون وسطی در سیاه چاله ها مورد استفاده قرار می گرفت. صندلی شکنجه که تا اوایل قرن نوزدهم نیز در اروپا مورد استفاده قرار می گرفت صندلی بود که بین ۵۰۰ تا ۱٫۵۰۰ تیغه و میله ی نوک تیز روی آن قرار گرفته بود. قربانی روی این صندلی قرار گرفته و دست و پایش محکم بسته می شد. همچنین در برخی از موارد در زیر آن آتش روشن شده تا فرد اعتراف کند. در واقع در بیشتر موارد از این روش برای گرفتن اعتراف از افراد استفاده می شد بدین ترتیب که فردی روی این صندلی قرار گرفته و شکنجه می شد و فرد دیگری که این شکنجه را تماشا می کرد ناچار به اعتراف می شد.

۸- کفش های سیمانی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

کفش های سیمانی روشی از شکنجه بود که توسط مافیای آمریکا برای کشتن دشمنان، خائنان و جاسوسان مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع در این روش پاهای قربانی در داخل یک قالب خاص قرار گرفته و سپس قالب را پر از سیمان خیس می کردند. وقتی که این سیمان خشک می شد قربانی را در داخل رودخانه یا هر جایی که مقدار زیادی آب وجود داشت می انداختند. در اثر سنگین بودن پاها و عدم تحرک، قربانی به عمق آب رفته و غرق می شد.

۷- پاره کننده ی سینه
دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

اگر چه زنان نیز به روش های فوق مورد شکنجه قرار می گرفتند اما این روش به طور ویژه برای زنان مورد استفاده قرار می گرفت. این ابزار شکنجه طوری طراحی شده بود که باعث خونریزی شدید در قربانی می شد. چنگک های این ابزار معمولاً درون آتش قرار گرفته تا خوب داغ می شدند و روی سینه ی قربانی قرار می گرفتند. بدین ترتیب چنگک ها وارد بدن او شده و سپس بیرون کشیده می شدند که در نتیجه ی آن بخش های از اعضای داخلی بدن قربانی بیرون کشیده می شد.

۶- انبر کروکودیل

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این ابزار معمولاً برای شکنجه ی کسانی که سعی می کردند پادشاه را به قتل برسانند مورد استفاده قرار می گرفت. در واقع این انبر آهنی در داخل آتش قرار می گرفت تا حسابی داغ شود سپس از آن برای گرفتن اعضای بدن قربانی مانند زبان، بینی یا دستگاه تناسلی استفاده می شد که در نهایت به قطع شدن این ارگان ها منتهی می گردید.

۵- ازدواج جمهوری
در دوران انقلاب فرانسه علاوه بر گیوتین و زنده زنده سوزاندن روش دیگری نیز توسط ژان باپتیست کریر برای شکنجه و قتل افراد ابداع شده بود که به «ازدواج جمهوری» (Republican Marriage) شهرت داشت. در این روش مرد و زن قربانی را لخت کرده و از پشت به هم می بستند سپس آن ها را در داخل آب های سرد می انداختند تا غرق شوند. هرگاه که آب در دسترس نبود افراد را بدین شکل می بستند و با شمشیر و نیزه به آن ها ضربه وارد می کردند. این روش شکنجه معمولاً در مورد راهبه ها و کشیشان در دوران انقلاب فرانسه مورد استفاده قرار می گرفت.

۴- چرخ خرد کننده
دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

این ابزار شکنجه که به «چرخ کاترین» نیز شهرت داشت برای طولانی کردن فرآیند مرگ طراحی شده بود. در ابتدا دست و پای قربانی به پره های یک چرخ چوبی بسیار بزرگ بسته می شد و سپس آن قدر چرخانده می شد و شکنجه گر با ضربات چکش به دست و پای قربانی ضربه وارد می کرد تا این که استخوان های قربانی نگون بخت از چندین جا خرد می شدند. سپس قربانی همان جا رها می شد یا روی یک میله قرار می گرفت تا پرندگان از آن ها تغذیه کنند تا بمیرد. این روش شکنجه مدت زمان زیادی به طول می انجامید و معمولاً روزهای زیادی طول می کشید تا قربانی از تشنگی و پایین آمدن سطح آب بدن بمیرد. در برخی از موارد از ضربه ای به نام «ضربه ی ترحم» استفاده می شد که در آن شکنجه گر با یک ضربه ی محکم و مرگبار به سینه یا شکم قربانی به درد و رنج او پایان می داد.

۳- الاغ اسپانیایی

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

یکی از ابزارهای شکنجه در دوران تفتیش عقاید مذهبی در اسپانیا وسیله ای به نام «الاغ اسپانیایی» نام داشت که روشی بسیار دردناک و غیرانسانی بود. در این روش قربانی به صورت لخت و با پاهای باز روی یک دستگاه شبیه الاغ قرار می گرفت که در واقع یک تکه چوبی عمودی (خرک) بود که میخ ها یا گوه هایی نوک تیز روی آن به حالت V شکل کار گذاشته می شد. سپس شکنجه گر وزنه هایی را رفته رفته به پاهای قربانی می بست تا این که در نهایت وزنه ها فشار زیادی به قربانی آورده و گوه ها و میخ ها در بدن او فرو می رفتند.

۲- شکنجه با اره

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

در این روش شکنجه، قربانیان را به صورت وارونه آویزان کرده تا خون به سمت سر آن ها کشیده می شد و همزمان قربانیان را هوشیار نگه می داشتند. سپس بدن قربانی را آرام آرام با اره به دو نیم تقسیم می کردند. برخی دیگر را تنها تا شکم به دو نیم تقسیم می کردند تا مرگ طولانی تر و دردناک تری داشته باشند.

۱- به دار آویختن، شکم دریدن و تکه تکه کردن

دردناک‌ترین و غیرانسانی‌ترین روش‌های شکنجه (16+)

در دوران قرون وسطی، مجازات خیانت ترکیبی بود از به دار آویختن، شکم دریدن و تقسیم کردن بدن به چهار قسمت که در انظار عمومی انجام می گرفت. این روش شکنجه و اعدام در سال ۱۸۱۴ کنار گذاشته شد اما هزاران نفر از مردم اروپا بدین روش کشته شدند. در این روش فرد محکوم را با یک وسیله مانند سورتمه تا محل اعدام می کشیدند. سپس وی را به دار می آویختند و زمانی که قربانی داشت آخرین تقلاهایش را می کرد، شکمش را پاره کرده و اعضای تناسلی اش را می بریدند. سپس این اعضا در برابر چشم های او در داخل آتش انداخته می شدند. بعد از آن بدن او را مانند شکل به چهار قسمت تقسیم کرده و گردن او را می زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نانی

      باید قاتل اتنا اصلانی رو اینطوری مجازات کنن اعدام سوسول بازیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا وقتی میخوندم دائم همین میومد تو ذهنم

    • بدون نام

      خیلی وحشتناک بود، حالم بد شد، فکر کنم هیچ کس رو به هیچ دلیلی نباید اینطوری کشت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متجاوزین به کودکان رو قطعا باید به همین شکل کشت.

    • ترنم

      وااای من مثبت 16ام بازم نتونستم تا اخر بخونم

      پاسخ ها

      • زهرا

        منم

    • میلاد

      خیلی حالم بده خیلی اینا چی بودن آخه

    • میلاد

      خیلی حالم بده خیلی اینا چی بودن آخه

    • بدون نام

      ایناچیه آخه می زارین آدم دلش ریش میشه

    • صدرا

      فک کنم گیوتین از همش بهتر بود!!

    • بدون نام

      جذاب بود

    • بدون نام

      عجب روش های شیطانی

    • بدون نام

      تو رو خدا دیگه از این چیزا نذارید....
      چیزای خوب خوب بزارین....

    • سارا از اصفهان

      والا هیستریک شدم چی بود ایناا؟؟

    • تهرانی

      خاک بر سرتان کنند . مردم کم اعصاب و روان شان داغون است ، شما هم با این اراجیف بیشتر اعصاب مردم را خراب می کنید . خاک بر سرتان با این مطالب تان

      پاسخ ها

      • بهاره

        خوب نبین اولش زده مثبت 16 بعدم ادب رعایت کن

    • zibaye khofte

      خدایا اخه انسان چرا باید از اینکارا بکنه.الله اکبر

    • بدون نام

      یاخداااااا
      خداروشکر ما اون موقع به دنیا نیومدییییم

    • احسان

      وای خدا دلم ریش شد اصلا بدنم مور مور شد این چی بود دیگه، ولی قاتل آیدا رو باید با اره از وسط به چهار قسمت مساوی تقسیم کنن اعدام کمشه!

    • minA

      طرف تو جهنم به اندازه این شکنجه ها عذاب نمیکشه

    • بهاره

      بعضی ها میگن نذار و اینا بده و اینا.دوستان سر تیتر زده مثبت 16 پس لازم نبود باز کنید ببنید بعد بگید نذار و اینا .فضولی میکنید اشکال نداره ولی اجازه بدید مطالب تنوع داشته باشه .

    • شیما

      اره با احسان و نانی موافق موافقم

    • بدون نام

      وای هرچقدم آدم شجاع باشه باز اینا خیلی ترسناک هستن و تاثیر بدی تو روحیه میزارن

    • رسول

      دوستان یه چیزی یادتون رفت... یا شایدم عمدا اشاره ای نکردید...اروپا...قرون وسطی...فرهنگ و تمدن...

    • حمید

      نذارین این چیزا رو هدفتون چیه خب ...... نکنه میخاین اعدام ماها هم به این شکل باشه که تو این مدت که مردم با این اخبار حالشون گرفتس میذارین...

    • بدون نام

      من زیر این سنم اما خوندم چه چیزی داشت

    • بدون نام

      من 11 سالمه تا ته خونوم

    • دراكولا تا به تا

      اون زمان مردم بيكار ننشسته بودند! فقط فكر ميكردند كه همنوعشون رو چه طوري زجر بدهند. وحشتناكه و ياد بگيريد كه اگر با قاتل اتنا مثل حيوان برخورد كنيد، خودتون هم به تدريج ميشيد حيوان

    • بدون نام

      برترينها اينرو يبار گذاشته بودي سال ها پيش!!!

    • دخترخوب

      هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا
      آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند
      ----
      هیچ موجودی به اندازه انسان، هم نوعهاشو نکشته...اشرف مخلوقانم هستیم تازه!بچه 11 ساله هم افتخار میکنه خوند و هیچیش نشده!!!

    • نسیم

      جالب بود مرسی .

    • محسن

      خیلی مطلب جالبی بود.
      اوناییم که دلشون ریش رفته و ترسیدن بنظرم سطح تحملشون رو نسبت به مواجه شدن با حقایق بالا ببرن یا اینکه اصلا با حقایق مواجه نشن.

    • بدون نام

      درسته که قاتل آتنا اصلانی جنایت کرده، ولی کسی که این جور شکنجه های وحشیانه رو به ذهنم هم خطور نمکیرد رو روش خوبی برای مجازات اون میدونه، به نظرم بیماره. واقعا تعجب میکنم یه آدم چطور به این روش ها فکر میکرد، آدمی که وسیله ی شکنجه اختراع میکنه باید یادش باشه شاید از این وسیله برای خودش هم استفاده کنن. واقعا که حالم بد شد

    • بدون نام

      آقای محسن درسته که این مطالب حقیقت داشت ولی به هیچ وجه یک موضوع عادی نیست و کسی که راحت همه ی اون ها رو خونده و تصور کرده، اگه آدم سالمی باشه احساس به شدت بدی داشته، تصور اینکه یک انسان به شکنجه کردن همنوعش روی میاره با اینکه میدونه چقدر دردآوره بیشتر حالم بد میکنه، اینکه چنین آدمایی رو کره خاکی پیدا میشن. حیوون اینکارو نمیکنه

    • عبدالله

      تقریبا همشون را اروپایی‌های وحشی انجام داده بودند،بعد بگید به برجام پایبند هستند. اینا به خاطر منافعشونه میخوان بازار یابی کنند

      پاسخ ها

      • باحال

        ربطی به کشور نداره من یه چیزایی از این ایران خودمون شنیدم از اینا بدتره

    • mahtab

      با اینکه 13سالمه هیچیم نشد

    • مهدی

      خیلی وحشتناک بودن

    • فاطمه

      متن بسیار عالی بود ممنونم

    • مينا

      از شدت وحشت و ترس گلوم خشک شده خوب اينا ديگه نيازي به فيلمنامه ترسناک ندارن آدمخوار پيش اينا دوره ديده باور کنيد

    • فاطمه

      خیلی خیلی وحشتناک بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج