جاباما
۵۶۷۶۱۹
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

خودروی جدید لیفان Pengfei معرفی شد تا این خودروساز چینی نیز وارد کلاس خودرویی بسیار رقابتی شاسی بلندهای کامپکت شود. در ادامه، ویژگی‌های این خودرو را بررسی می‌کنیم.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: خودروی جدید لیفان Pengfei معرفی شد تا این خودروساز چینی نیز وارد کلاس خودرویی بسیار رقابتی شاسی بلندهای کامپکت شود. در ادامه، ویژگی‌های این خودرو را بررسی می‌کنیم.
خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

لیفان Pengfei یک شاسی بلند کامپکت است که از ماه سپتامبر امسال وارد بازار چین خواهد شد و شاید در آینده به کشورهای دیگر از جمله ایران نیز راه پیدا کند. این خودرو از نظر ظاهری به سایر شاسی بلندهای چینی شبیه است و ستون D مشکی، جلوپنجره درخشان و براق، قوس‌های چرخ مشکی و رینگ‌های کوچک آن در نگاه اول، توجه را به خود جلب می‌کند.

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

در مجموع، تولید چنین خودرویی برای یک خودروساز چینی مثل لیفان اصلا بد نیست. طراحی چراغ‌ها نسبتا مدرن است و نشان بزرگ لیفان نیز شجاعت این خودروساز را نشان می‌دهد. خروجی‌های اگزوز هم به صورت مناسبی بر روی سپر قرار گرفته‌اند. ابعاد لیفان Pengfei با دیگر خودروهای کلاس خود مطابقت دارد و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر ۴.۳۹ متر، ۱.۸۲ متر و ۱.۷۱۵ متر است. فاصله بین دو محور خودرو نیز معادل ۲.۶۱ متر اعلام شده است.

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

پیشرانه ضعیف برای لیفان Pengfei

نکته منفی این شاسی بلند کامپکت، پیشرانه ضعیف آن است. تمامی رقبای این کلاس از پیشرانه‌های کوچک و توربو استفاده می‌کنند اما Pengfei دارای پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت اندک ۱۴۱ اسب بخار خواهد بود. این پیشرانه به کمک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک، قدرت خروجی را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

پیش از این، تصاویر جاسوسی لیفان Pengfei رنگ قرمزی را نشان می‌داد که از نمونه سفیدرنگ بهتر به نظر می‌رسید. چراغ‌ها کمی بزرگ‌تر از اندازه معمول هستند؛ مخصوصا وقتی آن‌ها را با رینگ‌های کوچک زیر خودرو مقایسه می‌کنیم! تاکنون تصاویر زیادی از فضای کابین خودرو منتشر نشده اما به نظر می‌رسد صفحه لمسی آن ابعادی در حدود ۱۰ اینچ داشته باشد و کنسول مرکزی خودرو نیز با ترمز دستی معمولی، کمی از مد افتاده نشان می‌دهد.

خودروی شاسی بلند لیفان Pengfei معرفی شد

فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتری از این خودرو باشیم اما در مجموع، لیفان Pengfei خودروی بدی به نظر نمی‌رسد اما نباید انتظار عرضه یک شاسی بلند هیجان‌انگیز را از این خودروساز چینی داشته باشیم. ابعاد خودرو مناسب بوده و قیمت آن نیز بعید است که زیاد باشد. با این وجود، پیشرانه ضعیف و ناهمگون این شاسی بلند کامپکت، آن را در رده پایینی قرار خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیفان مزخرف

      پاسخ ها

      • سروش

        لیفان خودروی خوبی است

    • بدون نام

      خوشگل نیس .....
      نظر شخصی مو گفتم ....

    • بدون نام

      بدم میاد خیلی مزخرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج