۵۶۸۳۲۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش داورزنی به انتخاب مدیرعامل برای قرمزها

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس را به نظر وزیر ورزش منوط دانست.

خبرگزاری مهر: معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس را به نظر وزیر ورزش منوط دانست.

محمدرضا داورزنی بعدازظهر امروز چهارشنبه در حاشیه مجمع فدراسیون کبدی در این مورد گفت: مسئولیت انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش است و باید در این مورد از ایشان سوال کنید. انتخاب آقای نبی و یا هر فرد دیگری از وظایف وزیر ورزش است اما تا الان آقای طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هستند.

داورزنی در مورد تاخیر در معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود این اتفاق هفته گذشته بیفتد اما نیروهای توانمند ورزش بیکار نیستند. با بسیاری از گزینه ها مذاکره داشتیم اما یا بازنشسته بودند و یا با منع قانونی از طرف سازمان بازرسی مواجه بودند و یا دو شغله حساب می شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه اینها باعث شده که هنوز برای انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به جمع بندی نهایی نرسیده باشیم.

معاون وزیر ورزش در مورد بدهی فدراسیون شطرنج ایران به فدراسیون جهانی و احتمال تعلیق این فدراسیون گفت: البته چماق تعلیق همیشه بالای سر شطرنج بوده است. من نمی دانم که این چه برنامه ریزی بود که برای مسابقات زنان جهان انجام شد. فدراسیون نباید نسبت به کاری که نمی توانست انجام دهد تعهد می داد. شنیده ام دوستانمان گفته اند وزارت ورزش متعهد به برگزاری مسابقات شده بود اما مگر ما فقط با یک فدراسیون سروکار داریم. علاوه بر شطرنج فدراسیون های دیگری هم هستند که با مشکلات اینچنینی مواجه هستند.

وی ادامه داد: سوالم این است که مگر دولت برای بدهی ها هم بودجه ای گذاشته که دوستان بدون برنامه کاری می کنند و برای آیندگان بدهی برجای می گذارند.

داورزنی با بیان اینکه ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک بزودی تشکیل جلسه می دهند در مورد تعیین پاداش برای مدال آوران بازیهای داخل سالن آسیا گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری نکرده ایم اما قطعا نگاهمان به مدال آوری این بازیها ویژه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • على

      آخه چه معنى مي ده مديريتى كه اينقدر ثبات و موفقيت براى تيم كسب كرده اينقدر راحت كنار گذاشته بشه !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج