۵۶۹۴۱۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بی‌خیال حسگر اثر انگشت Note ۸ شوید

دیروز رندرهای جدیدی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ به بیرون درز کردند. می‌توانیم در این تصاویر، مدلی از Galaxy Note ۸ را ببینیم که گفته می‌شود، مدل نهایی این گوشی است. این تصاویر از سوی شرکت ساخت قاب و لوازم جانبی «گوستک» (Ghostek) به بیرون درز کرده‌اند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: دیروز رندرهای جدیدی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ به بیرون درز کردند. می‌توانیم در این تصاویر، مدلی از Galaxy Note ۸ را ببینیم که گفته می‌شود، مدل نهایی این گوشی است. این تصاویر از سوی شرکت ساخت قاب و لوازم جانبی «گوستک» (Ghostek) به بیرون درز کرده‌اند.
بی‌خیال حسگر اثر انگشت Note 8 شوید

قبل از هر چیز نگاهی به این تصاویر که منتشر شده‌اند، بیاندازید:
بی‌خیال حسگر اثر انگشت Note 8 شوید

همانطور که می‌توانید ببینید، این گوشی هم مثل Galaxy S۸ یک صفحه نمایش بدون حاشیه دارد؛ صفحه نمایشی که سامسونگ اسم Infinity Display را روی آن گذاشته است. هر قدر خود گوشی زیبا است و صفحه نمایش آن خودنمایی می‌کند، مشکلی در این طراحی می‌بینیم که بسیار توی ذوق‌مان زده است: سامسونگ جای حسگر اثر انگشت را حتی از Galaxy S۸ هم بدتر کرده است.

با Galaxy S۸ کار کرده‌ایم و می‌دانیم که با یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده طرف هستیم، ولی از سامسونگ ناراضی هستیم که نه تنها جای حسگر اثر انگشت را عوض نکرده، بلکه دسترسی به آن را حتی سخت‌تر کرده است. گوشی Galaxy Note ۸ در دسته‌ی فبلت‌ها جای می‌گیرد و همین حالا می‌توانید مطمئن باشید که پس از یکی دو بار استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی، پدر انگشت خود را در آورده‌اید.
برای لحظه‌ای تصور کنید چپ-دست هستید و می‌خواهید انگشت خودتان را به زور به سمت چپ گوشی بیاورید. اگر می‌خواهید بدانید جای حسگر اثر انگشت این گوشی چقدر بد است، یک S۸ Plus پیدا کنید و یکی دو بار سعی کنید حسگر اثر انگشت آن را فشار دهید. قضیه‌ی روی Galaxy Note ۸ مطمئنا بسیار بدتر است. کاری به این موضوع هم نداریم که شیشه‌ی لنز دوربین را مدام چرب و کثیف می‌کنید.

گوشی Galaxy Note ۸ قرار است رسما در روز اول شهریور طی یک مراسم رونمایی شود. امیدواریم در این یک ماه آیند، سامسونگ بلایی سر حسگر اثر انگشت این گوشی بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج