۵۶۹۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرایط بحرانی نفت و مدیرانی که کاری نمی‌کنند

آیا در این بین پای آبرو و کاهش احتمالی سهمیه‌ فوتبال ایران در میان نیست.

خبرگزاری میزان: شرایط تیم نفت تهران برای حضور در سوپرجام، حضور ۲ یا ۳ بازیکن بزرگسال و باتجربه در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس، نبود پزشک روی نیمکت این تیم، انتخاب سرپرستی که هیچ سابقه‌ای در این زمینه ندارد و در نهایت انتخاب سرمربی در شب بازی که به گفته یکی از بازیکنان قبل از بازیکنان فقط با آنها سلام‌علیک کرده و ... شواهدی است که نشان می‌دهد تیمی‌ که در سال‌های اخیر مدعی قهرمانی و نماینده فوتبال ایران در آسیا بوده حالا قبل از شروع لیگ هفدهم یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به رقابت‌های لیگ آزادگان محسوب می‌شود البته اگر تغییر اساسی در شرایط آن ایجاد نشود.

شاید مسئولان فعلی باشگاه نفت که تمام مشکلات حال حاضر این باشگاه را به انتقال نیافتن سهام موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران مربوط می‌دانند، هنوز به درستی پاسخ نداده‌اند که چرا ۶۰ درصد باقی‌مانده قراردادهای فصل گذشته این تیم که قهرمان جام حذفی شده را با اینکه خودشان بسته‌ و تعهد ایجاد کرده‌اند اما هنوز پرداخت نکرده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ۲ نفر در این باشگاه حاضر به واگذاری امتیاز نفت به خریداران جدید نیستند و طراح اصلی این نقشه‌ها که خود را پشت پرده اتفاقات فعلی پنهام کرده از ارائه روش‌های نخ‌نما شده‌ای به مالکان جدید کم تجربه آن دست بر نمی‌دارد. روش‌هایی مانند خرید زمان با به خدمت گرفتن علی دایی یا علی‌کریمی که البته جادوگر فوتبال آسیا در این زمینه هوشمندانه عمل کرد یا به خدمت گرفتن برخی از طلبکاران قدیمی این باشگاه در کادرفنی جدید برای ایجاد دودستگی و تفرقه در بین آنها و ... .

هنوز معلوم نیست مالکان فعلی باشگاه نفت و افرادی که پشت پرده اتفاقات فعلی قراردارند، در فوتبالی که همه باشگاه‌های آن تراز مالی منفی دارند، چه هدفی را دنبال می‌کنند. یکی از مسئولان فعلی باشگاه همیشه در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کند همه باشگاه‌های فوتبال ایران بدهکار هستندو باشگاه نفت هم از این قائده مستثنی نیست. شاید این حرف در مورد اکثر باشگاه‌های ایرانی صدق کند اما این فرد مسئول اعلام نمی‌کند در کجای دنیا بدون پرداخت هزینه و ایجاد یک دعوای حقوقی صاحب یک باشگاه شده و وضعیت بلاتکلیفی را در آن ایجاد می‌کنند.

شاید مسئولان فعلی باشگاه نفت در نظر خود این اندیشه را داشته باشند که تیم خودمان است و اگر سقوط هم کنیم به کسی ارتباط ندارد اما سوال اصلی اینجاست که اگر یک نظر سنجی در بین هواداران فوتبال گذاشته شود چند درصد رای خواهند داد که تیم نفت با این شرایط باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند؟ آیا در این بین پای آبرو و کاهش احتمالی سهمیه‌ فوتبال ایران در میان نیست.

شنیده‌ها حاکی از آن است این شرایط اگر ادامه پیدا کند و مسئولان باشگاه نفت نتوانند پروانه فعالیت حرفه‌ای خود را تمدید کرده و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در هنگام بازدید و بررسی شرایط باشگاه آنها قانع کنند، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در اولین اقدام ذوب‌آهن را به عنوان جایگزین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنند.

با این شرایط باید دید که آیا مسئولان فعلی باشگاه نفت تهران تمهیدات جدی و فوری برای فرار از بحرانی که گرفتار آن شده‌اند، در نظر خواهند گرفت یا تا پایان فصل جاری شاهد نابودی و شاید هم انحلال یکی از باشگاه‌های دیگر ریشه‌دار فوتبال ایران و تهران خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج