جاباما
۵۶۹۵۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تا پرداخت نشدن تعهدات؛

قرارداد بازیکنان نفت تهران ثبت نمی شود

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران می گوید در صورتی قرارداد بازیکنان نفت ثبت می شود که مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

ورزش سه: مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران می گوید در صورتی قرارداد بازیکنان نفت ثبت می شود که مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

عباس تیموری مدیر روابط عمومی هیات فوتبال در خصوص اینکه آیا هیات فوتبال قرارداد بازیکنان نفت تهران را با توجه به اینکه این باشگاه بدهی های تسویه نشده دارد، ثبت خواهد کرد یا خیر گفت: ما تمام تلاشمان این است که تا زمانی که مشکلات مالی باشگاه حل نشده قرارداد بازیکنان را ثبت نکنیم و تا همین حالا هم قراردادی از باشگاه نفت ثبت نکردیم و تا جایی که بتوانیم هم این کار را انجام می دهیم.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال در پاسخ به اینکه پس چگونه روز گذشته نفتی ها مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، ادامه داد: قضیه ی روز گذشته فورس ماژور بود و قراردادها در سازمان لیگ ثبت شد تا تیم نفت بتواند بازی کند.

تیموری در خصوص اینکه در نهایت کدام نهاد تصمیم گیرنده ی اصلی در این خصوص است، عنوان کرد: هیات فوتبال و سازمان لیگ دو زیر مجموعه ی فدراسیون فوتبال هستند و باید با هم همکاری کنند. گاهی اوقات یک سری اتفاقات می افتد و بازیکنان هستند که استثنا هستند و به همین دلیل به سازمان لیگ و یا کمیته انضباطی می روند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود و در این مواقع سازمان لیگ یا کمیته انضباطی به ما نامه می زند که بازیکن یا باشگاه تعهد داده و قراردادش را ثبت می کنیم. ما در کل به دنبال این هستیم که باشگاه ها به تعهداتی که می دهند عمل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج