۵۶۹۷۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مستند بزم رزم در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایش فیلم مستند بزم رزم به کارگردانی سید وحید حسینی روز یکشنبه اول مردادماه ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری تسنیم: نمایش فیلم مستند بزم رزم به کارگردانی سید وحید حسینی روز یکشنبه اول مردادماه ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و هشتم (تابستان ۹۶) سینماتک و در بخش منتخبی از سینمای مستند ایران در سال ۱۳۹۵، روز یکشنبه اول مرداد ماه ساعت ۱۷ فیلم «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی، محصول سال ۲۰۱۶ به مدت ۱۲۲ دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در‌می‌آید.
مستند بزم رزم در موزه هنرهای معاصر تهران

این مستند با نگاهی به کارنامه موسیقی در روزگار جنگ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید وحید حسینی و مهدی همایونفر و گویندگی صابر ابر ساخته شده است.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه های نمایش بخش منتخبی از سینمای مستند ایران در سال ۱۳۹۵سینما تک می‌توانند به صورت رایگان و آزاد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.

نمایش فیلم زمستان در چهارراه و سخنرانی بیژن فرهنگ دره شوری

همزمان با برگزاری نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران»، سخنرانی بیژن فرهنگ دره‌شوری، کارشناس، پژوهشگر، عکاس و مؤلف، با موضوع «دشت ارژن، شیر ایرانی و ایل قشقایی» با همکاری مؤسسه حیات‌وحش میراث پارسیان، همراه با نمایش فیلم «زمستان در چهارراه»، روز دوشنبه ۲ مردادماه ساعت۵ بعد از ظهر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همچنین فیلم مستند «زمستان در چهارراه» با زبان اصلی به‌مدت ۲۵ دقیقه نمایش داده خواهدشد. زمستان در چهارراه مستندی است که در سال ۱۹۷۸ میلادی توسط کالین ویلاک کارگردان انگلیسی درباره حیات‌وحش ایران و زمستان گذرانی گونه‌ها مختلف ساخته شده است.

نمایشگاه «پرویز تناولی و شیرهای ایران» از روز ۱۱ تیر ماه در موزه افتتاح و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه ،روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر، جمعه ها از ساعت ۳ تا۷ عصر است.

علاقه‌مندان می توانند جهت استفاده از برنامه سخنرانی‌ها (به صورت آزاد و رایگان) به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج