جاباما
۵۷۲۰۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس معرفی شدند

میزو پرچمداران جدید خود را معرفی کرد، میزو پرو ۸ , پرو ۷ پلاس پرچمدارانی هستند که از دو صفحه‌نمایش در پشت و جلو بهره گرفته‌اند.

فارنت: کاربران گوشی‌های همراه حضور صفحه‌نمایش دوم را پیش از این در گوشی‌های ال‌جی V۲۰ و گوشی یوتافون ۲ تجربه کرده بودند، میزو نیز این ایده را در ساخت گوشی‌های پرچمدار خود به خدمت گرفته است و شاهد رونمایی میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس با دو صفحه‌‌نمایش اما به شکلی متفاوت هستیم. صفحه‌نمایش دوم این گوشی‌ها در پشت بدنه قرار گرفته است.


میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس معرفی شدند

این گوشی‌های تازه معرفی شده به لحاظ زیباشناختی نیز بدنه شیک و جذابی دارند. میزو پرو 7 در دو مدل به لحاظ سخت‌افزاری راهی بازار خواهد شد که یکی از این مدل‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارد و اگر به سخت‌افزار این گوشی نگاهی داشته باشید با یک گوشی تقریباً میان‌رده روبرو خواهید شد.

چنین تفاوتی بین پرچمداران میزو را سال گذشته نیز در گوشی میزو پرو 6 و پرو 6 پلاس شاهد بودیم.


میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس معرفی شدند

مشخص‌ترین ویژگی میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس را صفحه‌نمایش دوم این گوشی‌ها تشکیل می‌دهد. این صفحه‌نمایش کوچک به غیر از ابعاد چیزی از صفحه‌نمایش اصلی گوشی کم ندارند و با یک پنل AMOLED طرف هستیم که در مقابل لمس تعامل نشان می‌‌دهد.

این امر باعث شده است تا کاربران این گوشی‌های جدید بدون نگاه به صفحه‌نمایش اول گوشی، از طریق صفحه‌نمایش دوم آن اعلان‌های دریافتی را بررسی کنند یا پخش موسیقی را کنترل نمایند. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این صفحه‌نمایش دوم، عملکرد آن برای گرفتن عکس‌های سلفی است. به این ترتیب کاربر قادر است تصویر خود را در حین گرفتن عکس سلفی در صفحه‌نمایش دوم گوشی مشاهده کند. میزو برای اینکه صفحه‌‌نمایش دوم پرچمداران خود چیزی کم و کسر نداشته باشد والپیپرهای زیادی را نیز درنظر گرفته است، البته به احتمال زیاد کاربران ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی در مصرف باتری این صفحه‌نمایش را در حالت خاموش نگه‌ دارند.

همانند سایر پرچمداران تراز اول ۲۰۱۷ میزو نیز برای اولین بار از لنز دوگانه در پرچمداران خود استفاده کرده است. به همین دلیل یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و سیاه و سفید را در میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس شاهد هستیم. جالب است بدانید موتورولا در گوشی Moto Z۲ Force Edition که به تازگی معرفی شده است نیز از همین ترکیب دوربین استفاده کرد.


میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس معرفی شدند

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نیز در قسمت جلو در این گوشی‌ها شاهد هستیم. میزو مدعی است در دوربین سلفی میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس از الگوریتمی با نام four-in-one استفاده کرده است تا عکس‌های سلفی در شرایط نور کم نیز نمایش خوبی داشته باشند. ابعاد صفحه‌نمایش میزو پرو ۷ چیزی برابر با ۵.۲ اینچ از نوع فول‌ اچ‌دی است و میزو پرو ۸ پلاس هم صفحه‌نمایشی با ابعاد ۵.۷ اینچ با رزولوشن Quad HD دارد. هر دو صفحه‌نمایش محصول دست سامسونگ هستند و فناوری AMOLED در آن‌ها به خدمت گرفته شده است.

همان‌گونه که اشاره کردیم به غیر از ابعاد، این دو گوشی به لحاظ سخت‌افزاری نیز با هم تفاوت‌هایی دارند. در میزو پرو ۷ پلاس شاهد حضور پرازنده مدیاتک helio X۳۰ هستیم. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی سایر مشخصات اصلی میزو پرو ۷ پلاس را تشکیل می‌دهد.


میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس معرفی شدند

با این حساب می‌توان گفت میزو پرو 7 پلاس در روی کاغذ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما اوضاع برای میزو پرو 7 به این خوبی نیست. در این گوشی شاهد حضور پردازنده مدیاتک مدل helio P25 هستیم. میزو برای این گوشی مقدار ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را نیز در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که میزو پرو 7 در یک نسخه دیگر نیز راهی بازار خواهد شد که به لحاظ سخت‌افزاری قوی‌تر است. در این مدل همانند میزو پرو 7 پلاس شاهد پردازنده مدیاتک helio X30 هستیم. در میزو پرو 7 یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری نیز جای گرفته است و در میزو پرو 7 پلاس شاهد حضور باتری 3500 میلی‌آمپری هستیم. فناوری شارژ سریع mCharge 4.0 fast نیز در این گوشی‌های پرچمدار تعبیه شده است.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز شاهد حضور رابط کاربری Flyme 6 در پرچمداران جدید میزو هستیم. میزو مدعی است به لطف این رابط کاربری و چیپست Hi-Fi chip که در این گوشی‌ها تعبیه شده است صدای بسیار باکیفیتی را کاربر تجربه خواهد کرد. هر دو گوشی‌های پرچمدار میزو قرار است در تاریخ چهاردهم مرداد راهی بازار چین شوند، میزو قیمتی حدود 430 دلار را برای میزو پرو 7 در نظر گرفته است و میزو پرو 7 پلاس نیز از قیمتی برابر با 530 دلار برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج