جاباما
۵۷۲۵۲
۴۴ نظر
۵۱۴۶
۴۴ نظر
۵۱۴۶
پ

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

نمای کلی ظاهر می‌تواند در ذهن بیننده تعبیرساز و تاثیرگذار باشد، یعنی در برداشت اول از هر آدمی، پوشش، نوع راه رفتن، نشستن، حرف زدن و زبان بدن، خیلی مهم است. در دنیای امروز، سبک و سیاق لباس پوشیدن، بسیار مهم است.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

مجله زندگی ایده آل: «نمای کلی ظاهر می‌تواند در ذهن بیننده تعبیرساز و تاثیرگذار باشد، یعنی در برداشت اول از هر آدمی، پوشش، نوع راه رفتن، نشستن، حرف زدن و زبان بدن، خیلی مهم است. در دنیای امروز، سبک و سیاق لباس پوشیدن، بسیار مهم است چون یکی از ابزارهای برقراری با آدم‌هاست. وقتی قرار است در جلسه‌ای مهم حاضر شوی، هرگز لباس راحتی نمی‌پوشی، چون هر جایی، هر موقعیتی، شرایط ظاهری خاص خودش را می‌طلبد. در محیط‌هایی که شخصیت حقیقی تو جنبه‌ای از شخصیت حقوقی تو هم هست، باید به ظاهرت دقت کنی، چون نشان دهنده هوش و سلیقه‌ات است. البته ظاهر اولیه هر کس تنها لباس نیست؛ نوع نشستن، سبک ایستادن، مدل راه رفتن، لحن، زبان بدن و حالت‌های چهره را هم شامل می‌شود. حالا وقتی حرف از کسانی می‌شود که قرار است در جایگاه یکی از رسمی‌ترین و عالی‌ترین مقامات یک کشور بنشینند، مطمئنا این ظاهر بسیار مهم تر می‌شود؛ پوزیشنی به‌نام کاندیدای ریاست جمهوری یک کشور... محمد سلوکی، تحلیل‌هایش درباره پوشش، استفاده بجا از زبان بدن (بادی لنگوئیج)، لحن، نوع نشستن و ایستادن و راه رفتن و حتی طرز لبخند و اخم 8 کاندیدای ریاست جمهوری را با این مقدمه شروع می‌کند. قبل از آغاز تبلیغات تلویزیونی کاندیداها از او خواستیم با این نگاه تصویر هرکدام از کاندیدا را دنبال کند تا بتوانیم با اتمام انتخابات در این مورد حرف بزنیم. او معیارش را گفت و گوهای ویژه خبری هرکدام گذاشت. پخش زنده خود واقعی کاندیداها بدون حضور بقیه و به عنوان تک ستاره ای در قاب تلویزیون. او به عنوان یک مجری، زیر و بم تاثیرگذاری از طریق تصویر را به خوبی بلد است و همین باعث شد زحمت تحلیل ظاهر کاندیداها را بر دوشش بیندازیم.

محسن رضایی

تنوع بي حاصل

من از آقای رضایی در طول پخش زنده هایی که از ایشان وجود داشت، خیلی خیلی کم لبخند دیدم. کت و شلوارهای محسن رضایی شاید متنوع بود، اما آنقدر همگی شبیه هم بودند که اصلا قابل تشخیص نبودند و به جز یک نمونه که کت راه راه پوشیده بود، بقیه با هم عملا فرقی نداشتند. اخم در چهره ایشان، خیلی زیاد بود. بشاش بودن، ویژگی‌اي است که همه مردم از آن استقبال بیشتری می‌کنند و ای کاش ایشان کمی با گشاده‌رویی بیشتری در برنامه ها حاضر می‌شد.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

حسن روحانی

به دلیل لباس روحانیت در دسته‌بندی بقیه نامزدها قرار نمی دهم

من از اینکه ایشان رئیس جمهور شدند خیلی خوشحالم و به همه کسانی که به ایشان رای دادند، تبریک می‌گویم. جای بسی خوشنودی است که انسان فرهیخته‌ای مثل ایشان رئیس جمهور کشورم است. در مورد لباس ایشان، من نمی توانم نظر بدهم. چون لباس روحانیت است. هرچند تفاوت‌هایی هم میان روحانیون در ظاهر وجود دارد. در همین زمینه هم می‌شود خلاقیت داشت. مثلا ما روحانی مثل آقای خاتمی داریم که همان لباس روحانیت را بر تن دارند اما متفاوت. آقای روحانی هنگام صحبت کردن در گفت‌و‌گوهای خبری، خیلی «مونوتون» صحبت می‌کرد. یعنی چه؟ یعنی اینکه از حد متوسط بلندتر صحبت می‌کردند ولی در همان حد، همیشه ثابت بود، یعنی صدای ایشان فراز و فرودی نداشت تا تاثیرگذاری حرف های خوبی که می‌زد، بیشتر شود. البته ناگفته نماند که روحانیون اصولا بیان خوبی دارند و ایشان هم از این قاعده مستثنا نیست. وي راه رفتن خیلی خوب و محکمی دارد. در حضورشان در تلویزیون با اقتدار روی صندلی می‌نشست و این خیلی خوب و در شأن یک رئیس جمهور بود.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

محمدباقر قالیباف

قدم​هاي مطمئن

او در راه رفتن، خیلی هیجان و انرژی داشت. محکم راه می‌رفت و جوان بودنش را به رخ می‌کشید. این عالی بود، اما متاسفانه لباس پوشیدن ایشان، همیشه تکراری بود. یعنی از دایره کت و شلوار سرمه ای و مشکی و پیراهن های سفید یا آبی باز، بیرون نرفت. آقای قالیباف صورت خوبی دارد و بور است و عینکش به بور بودن صورتش کمک کرده بود که بیشتر بور شود. در صورتی که بهتر بود عینکی با فریم کائوچویی ظریف و مثلا به رنگ قهوه ای می‌زد تا چشم های روشنش قاب پیدا کند و بیشتر دیده شود. لبخندزدنش کمی عصبی بود و این خیلی خوب نبود. در اصل لبش می‌خندید اما چشم ها و پیشانی‌اش نمی‌خندید. استفاده ایشان از تبلتی که همراه داشت و می‌توانست نقطه تفاوتی با دیگر کاندیداها باشد، استفاده به موقع و درستی نبود. در صورتی که می‌توانست با همان تبلت اثرگذاری بیشتری داشته باشد. به‌خصوص روی جوان‌ها.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

علی اکبر ولایتی

انتخاب فکر شده

مشخص بود که آقای ولایتی درباره پوشش‌شان، فکر کرده بود و به نسبت بقیه کاندیداها از رنگ‌های بیشتری در ظاهرش استفاده کرد. رنگ‌هایی که اتفاقا به سن و سالش می‌خورد و درخور یک رئیس‌جمهور بود. او با اینکه تجربه زیادی در مجامع بین المللی و مذاکرات و جلسات مهم داشت، در ابتدای گفت و گوی ویژه خبری، دستش را روی دسته‌های صندلی گذاشته بود و پاهایش به زمین میخ شده بود و قوز کرده بود. انگار به شدت مراقب رفتارهایش است تا مبادا خطایی از او سر بزند. در صورتی که احتیاجی به این همه استخوان بندی کردن رفتارها نیست، البته ایشان وقتی به خاطراتش می‌رسید یا بحث سیاست خارجی و روابط بین الملل شد، خیلی راحت‌تر صحبت کرد و تبدیل به آدمی راحت‌تری می‌شد. ایستادن ایشان خیلی خوب بود و ساعت رادوی خیلی زيبايي دست کرده بود و می‌شد او را به‌عنوان یک جنتلمن معرفی کرد. او صدای خوبی هم دارد و خوب صحبت می‌کند.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

غلامعلی حدادعادل

جاي خالي کيف

ایشان لاغر هستند و باید در مورد لباس پوشیدن‌شان دقت می‌کردند تا کمی پرتر به نظر برسند. پیراهن‌هایی می‌پوشیدند که با وجود بستن دکمه بالای یقه، باز هم برای‌شان گشاد بود و لاغر بودن‌شان بیشتر به چشم می‌آمد. از طرف دیگر، نحوه دست گرفتن پوشه‌ها و کاغذهای‌شان هم خوب نبود. به هر حال در شأن ایشان نبود که دفتر و دستک را زیر بغل بزند و ای کاش یک کیف شیک دست می‌گرفت. در نحوه راه رفتن هم بهتر بود کمی ایستاده‌تر راه می‌رفت و سینه اش را ستبر می‌کرد. پس بهتر است اقتدار یک رئیس‌جمهور توانا در وجنات و ظاهرشان هم دیده شود. آقای حداد عادل وقتی مثال های ادبیاتی می‌زد، چون به شدت به این حوزه علاقه دارد و بر آن مسلط است، لبخند می‌زد و حتی شوخی می‌کرد و حرکات دست وبدنش، بیانش را تکمیل می‌کرد و تبدیل به فرد دیگری می‌شد که اتفاقا جذاب‌تر بود. در رفتار ایشان سواد فلسفی، عرفانی و ادبیاتی وجود داشت که وقتی بروزشان می‌داد، خیلی دوست‌داشتنی‌تر بود تا وقتی که این فضا را برای خودش می‌بست.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

سید محمد غرضی

متناسب با سن و سال

با توجه به سن و سالش و با اینکه از همه کاندیداها بزرگ تر بود، خوب لباس می‌پوشید. کت و شلوار مشکی و طوسی را امتحان کرد و در سن و سال خودش، لباس‌هایی درخور خودش پوشید که جای تحسین دارد. به هر حال بد نبود ایشان سفیدی موهایش را مقداری کم می‌کرد یا موهایش را کوتاه‌تر می‌کرد. چون او به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، باید نویدبخش روزهای خوب آینده باشد و این سفیدی مو ممکن بود حس کهنسالی را تقویت کند. من حرف زدن آقای غرضی را خیلی دوست داشتم چون کاملا خودش بود و بسیار راحت حرف می‌زد و از دستان و میمیک صورتش کمک می‌گرفت. نکته خیلی خوبی داشت و آن این بود؛ او تنها کسی بود که در مناظره ها وقتی کاندیداهای دیگر اظهارنظر می‌کردند، به آنها نگاه می‌کرد و این یعنی «من دارم گوش می‌دهم»؛ این حس اعتماد به مخاطب می‌دهد. او کاملا خودش بود. می‌دانست که رئیس جمهور نمی‌شود، اما آمده بود حرف‌هایی را از طرف مردم به ۷ کاندیدای دیگر بزند و این کار را به خوبی انجام داد. در لباس پوشیدن شأن خودش را حفظ کرد و در حرف زدن، بسیار صادق بود و این باعث می‌شد آدم ها بتوانند راحت درباره اش تصمیم بگیرند. او با وجود سن زیادش، محکم راه می‌رفت و پر انرژی و خیلی دوست داشتنی بود.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

سعید جلیلی

گاردباز، دست هاي مشت کرده

در مورد آقای جلیلی می‌شود بیشتر با نگاه «بادی لنگوئیج» صحبت کرد، یعنی زبان بدن. ایشان وقتی در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاست داخلی، اقتصادی و مذهبی حرف می‌زد، با دست های مشت کرده حرف می‌زد و خیلی اخم می‌کرد. اما وقتی بحث سیاست خارجی در گفت و گوی ویژه خبری شبکه ۲ شد، به یک باره گارد ایشان عوض شد. مشتش باز شد، دست ها را روی دسته صندلی گذاشت، تکیه داد، جلو آمد، عقب رفت و روی هم‌رفته با بحث اکت داشت. لباس پوشیدن آقای جلیلی (اگرچه تلاش کرده بود متناسب با فصل، از رنگ روشن استفاده کند) تکراری بود. بیشتر لباس‌ها در طیف کرم بود و تکرار آن، زیادی شده بود. خوب است که اگر لباس رویی را کرم انتخاب می‌کنی، زیرش یک پیراهن قهوه‌ای بپوشی تا هر دو جلوه کنند. اما کرم با لیمویی، تناسبی ندارد و جذابیتی ایجاد نمی‌کند. آقای جلیلی، موی پرپشتی دارد و ریش نیمه بلند. وقتی در این شرایط عینکی بدون فریم انتخاب می‌کنی، صورتت یکدست می‌شود و چهره ات دیده نمی‌شود. اما اگر فریم نازک رنگی داشت، باعث می‌شد که واکنش‌های چشمی او را بیشتر ببینیم و با صورتش ارتباط بیشتری برقرار کنیم. ما از چشم آدم‌ها حس‌شان را درک می‌کنیم. آقای جلیلی وقتی می‌خندید، صورت شیرینی پیدا می‌کرد ولی متاسفانه خیلی کم می‌خندید.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

محمدرضا عارف

کت اسپرت و حرف​هاي جدي

آقای عارف روز اولی که از در وارد شد، نباید کت اسپرت می‌پوشید. آن هم کت اسپرت مخمل کبریتی در روزهای داغ خردادماه. فضایی که در آن قرار گرفته بود، فضای رسمی بود و واقعا کت اسپرت با تی‌شرت سه دکمه مناسب چنین فضایی نبود. یادم است در بخش معرفی کاندیداها، تصویری از ایشان و پدرشان کنار هم را نشان دادند. جالب اینجا بود که آقای عارف از پدرش پیرتر بود! موهایش سفید بود در صورتی که پدرشان مو و سبیل مشکی داشتند! ایشان حتما آدم دوست‌داشتنی و محترمی است. اما در زمینه راه رفتن و ایستادن و لباس پوشیدن خیلی موفق عمل نکرد.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

۱+۶ نکته از پخش زنده کاندیداها

تمـام مـردان رئیـس جمهـوري

همه کاندیداها در گفت‌وگوهای‌شان خیلی اخم می‌کردند. خیلی؛ در صورتی که فرصتی فراهم شده بود تا آنها بتوانند با مردمی که رای دست‌شان است، راحت‌تر صحبت کنند. این همه اخم برای چه؟ مجری از طرف همه مردم از کاندیداها سؤال می‌پرسید و در اصل جواب این دوستان، جواب به همه مردم بود و نه به مجری. کمی لبخند بیشتر باعث می‌شد مردم احساس راحتی بیشتری با آنها کنند.

کسی که قرار است رئیس‌جمهور شود، می‌خواهد بگوید که من نماینده یک کشورم، من مقتدرم و این را باید در لباس پوشیدن و طرز راه رفتن، لحن، صدا و انتخاب کلمات و زمان به موقع لبخند زدن یا اخم کردن نشان دهد تا دنیا هم این اقتدار او را ببیند.

از هیچ کدام از کاندیداها، «بادی لنگوئیج» خاص و جذابی ندیدم. دست‌های بلاتکلیفی داشتند به جز موارد خاصی که در مورد موضوع مورد علاقه و تحت تسلط‌شان صحبت می‌کردند.

خوش تیپ ترین نامزد ریاست جمهوری ایران

کت و شلوار و کفش مشکی را نباید با جوراب سفید یخچالی هماهنگ کرد. این نکته را خیلی از کاندیداها رعایت نکرده بودند.

کاندیدای ریاست جمهوری، یعنی کسی که در موقعیت امیددهندگی به مردم قرار دارد. کسی که آمده بگوید مردم روزهای بهتری درانتظار شماست. آیا می‌توانم این حرف را با اخم و صورت بسته بزنم؟

درمورد دست دادن، بعضی آقایان دست‌شان را از تن‌شان برای دست دادن جدا نمی‌کردند که این کار برخورنده‌ای است. جلوبردن دست، یعنی من اهل مصالحه و مذاکره هستم. حتی اگر زبانت بگوید «چاکرم» باز این بدنت است که تکبر و تفاخرت را به رخ می‌کشد.

تمام کاندیداها در نحوه نشستن روی صندلی مشکل داشتند. نشستن‌شان راحت نبود. البته تکلیف آقای روحانی با بقیه متفاوت است. ایشان روحانی هستند و لباس روحانیت برتن دارند و البته با اقتدار یک رئیس جمهور بر صندلی تکیه می‌دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      نكات خوبي كه گفتي براي دوره ي بعد حتما رعايت ميكنم.

      پاسخ ها

      • شلغم

        طهرانی یادت باشه ب من هم یاد اوری کنی

    • tannaz

      به نظر من که آقای عارف بین همشون شیک تر وامروزی تر بودن. هر چند قبول دارم که تیپ اسپرت مناسب چنین فضایی نبود اما به شخصه وقتی آقای عارف و با این استایل دیدم احساس کردم که درک بهتری از من جوان دارن و یا به عبارت دیگه تمایل بیشتری نسبت به جذب جوانان دارن...
      آقای غرضیم که اصلا عشقه، هر بار میدیدمشون یاد پدر بزرگم می افتادم .، مهربون، با نمک و صد البته دوست داشتنی...

    • hoori

      طرف لباس عوض نمیکنه میگن امله عوض میکنه میگن از قشر ضعیف خبر نداره که هی کت و شلوارشو عوض میکنه.تکلیفتونو با خودتون روشن کنید

    • بدون نام

      جالب بود .

    • هانیه

      خوب حالا که چی!! رئیس جمهور 30 درصد ظاهرشه 70 درصد عمل و وظایفشه. رئیس جمهوری که خوش پوش باشه اما برای مردم کار نکنه به هیچ دردی نمیخره

      پاسخ ها

      • سپیده

        تکلیف رییس جمهوری که خوش پوش نیست به کار مردم هم رسیدگی نمیکنه چیه؟

    • حدیث

      دکتر عــــــــــــــــــــارف
      .
      .
      .
      دکتر روحـــــــــــــــــــانی

    • بدون نام

      ممنون مطالب جالب وآموزنده ای بود.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مثلا چه آموختی ؟؟؟؟؟؟

    • taha

      besyar ali va monsefane bud mersi

    • عسل

      خوب بود

    • بدون نام

      يعنى بعد از مدتها مطلبي جذاب و باب ميلم نوشتى مجله خيلى قابل تأمل بود ممنون

      پاسخ ها

      • منتقد

        تو بايد همه جا نظر بدي .اگه نظر ندي نميگن خداي نكرده لالي!!

    • بیتا

      درست بود. رئیس جمهور و وزرا باید درست لباس بپوشن اونها نماد مردم هستن ساده ولی مرتب.

      پاسخ ها

      • بی تو

        کاملا موافقم

    • علی

      عشق است غرضی
      ساده
      دلسوز
      و البته بیریا

    • ستاره

      آقای سلوکی،فردا میخوام برم مهمونی چی بپوشم؟؟؟؟!!!!!!
      از دید من آقای عارف از همه بهتر لباس میپوشیدن،با خانم روشنفکر و خوش لباسی که ایشون دارند،لباس پوشیدنشون خیلی هم عالی بود...
      آقای روحانی هم که دیگه گل مذاکرات...

      پاسخ ها

      • وقت

        چرا اسم ناموس مرد را میاری فقط در موردخودشون نظر بده

    • بدون نام

      جلیلی کم میخندید؟!!! حالمونو بهم زد با اون لبخندای مضحکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب

      • سپیدار

        ادبت کجا رفته هموطن!!!

    • فرهاد

      يك مهره 8 ساله ديگه هم عوض شد
      بيچاره و بدبخت ملتي كه فكر مي كنن حالا دنيا از اين رو به اون رو ميشه

    • اکبر

      اگه به خوشتیپیه،ماکه توشخصییتهای سیاسیمون اصلأخوشتیپ نداریم،میگی نه نگاکن

    • اکسیژن

      حرفای من چرا سانسور شد... برترین ها خیلی خودشیرینی... منو فیلتر کن که دیگه اینجا نیام

      پاسخ ها

      • شلغم

        اکسیژن عزیز خواهش میکنم باش لطفا به خاطر من فردین بی تو طهرانی فیونا حتی سراوانی

    • حسین

      راستی کاشکی یه عکس از خودت می گذاشتی تا با نحوه ی ایستادن و نشستن شما هم آشنا می شدیم.

    • بدون نام

      روحانی مچکریم

    • sINA

      دیگه چیزی نبود دربارش مطلب بذارید؟!!!!

    • یاسین

      به نظرم همه رو غیر از جناب آقای روحانی کوبیدید هرچند خودم طرفدار آقای روحانی بودن ولی شما فقط بقیه رو کوبیدید.

    • وهاب نوزاد علمداری

      با سلام
      آقای سلوکی تحلیل های جالبی ارائه نموده اید اما اشکالاتی نیز موجود می باشد:
      1. چرا از مقایسه استفاده بهینه نکرده اید؟
      2. به جزئیات خاص فقط توجه نموده اید در حالی که برخی جزئیات درخصوص برخی کاندیداها خیلی نکته تفاوت بود!
      3. تعریف زیاد نمده اید.
      4. واقعا به نظرتان فقی آقای ولایتی با برنامه لباس پوشیدن خاص وارد عرصه شده بودند؟؟؟؟
      و ...

    • بدون نام

      مثل اینکه این اقا ایران با امریکا عوضی گرفته ،حالا اگه جوراب سفید یخچالی بپوشن با کت مشکی پوشیده بشه اتفاقی می افته!

    • خودم

      امیدوارم خدا به آقای غرضی طول عمر با عزت بده که خیلی دوست داشتنی و دلسوز صحبت می کردن . همش منو یاد باباهای دلسوز و با تجربه مینداختن

    • ستاره

      نه افرین از متنت/فقط میخواستید اقای جلیلی رو مسخره کنید؟؟!!!خودتو مسخره کن...الان انگشت به سمت ایشون گرفتی همه ازش بخندن ان شالله فردای قیامت همه از نویسنده این متن میخندن
      اونم نمیخواد بگی بادی لنگوییج بی سواد حداقل از یه مترجم استفاده میکردی
      و اون میدونست ک تو فرهنگستان ترجمه شده به زبان بدن

      دیگه اینکه شما لازم نکرده نظر بدی
      همه نامزدا هر چی هم بپوشن از تو بهتره تیپشون

    • بدون نام

      اگه روحانی رییس جمهور نمیشدم این حرفهارو میزدی ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اقای کارشناس تظاهر نظرت در مورد احمدی نژاد چیه؟

    • حمزه

      jتجربه نشون داده لباس پوشیدن با کارایی ارتباط مستقیم داره.....نمونه ش داش محمود خودمون شیک میپوشید ....کاراشم که محشر

    • مینا خانمl

      آخرش خوش تیپ ترین کدومشون شد؟ این آقا هم داره واسه خودش بازار گرمی میکنه که دفعه بعد تمامی کاندیداها برن پیش ایشون و کلاس ببینن!!

    • زهرا

      تحلیل بسیار جالبی بود امیدوارم این تحلیلها را هم سریالی و در مورد شخصیت های مختلف و محبوب ادامه دهید.

    • الهه ناز

      سلام مطلب بسیار جالبی بود....اما در مورد آقای عارف یکم بی انصافی شد..اتفاقا از نظر من ایشون جزء یکی از خوشپوش ترینها بود اگه دقت میکردین همیشه اتو کرده و با کفش های نوک تیز و براق و نو ظاهر میشد..در مورد اولین جلسه هم نمیشه گفت که ایشون اسپورت پوشیده بودن چون تریپ اسپرت مقوله ای متفاوت تر داره .اون جلسه ی اول ایشون با قیافه ای میکس وارد صحنه شد که اتفاقا تصویر جالبی داشت چون همیشه وقتی یکی میخواد اولین بار به کاری دست بزنه سعی میکنه که در همه ی امور متفاوت باشه..این تفاوت در بقیه ی کاندیداها در جلسه ی اول که میشد اسمش رو جلسه ی آشنایی بیشتر گذاشت با ست کت و شلوار به اصطلاح جنتلمنی کمتر دیده شد و تنها آقای عارف بود که با پوششش متفاوت تر دیده شد و این امر کاملا در عکسی از همه ی کاندیداها به صورت ایستاده که در بالا قرار داده شده هویداست...راستش من به عنوان عضوی از قشر جوان وقتی پوشش آقای عارف رو در جلسات مختلف باهم مقایسه کردم باخودم گفتم که این فرد شاید بتونه در بقیه ی امور هم مثل لباس پوشیدنش تحول ایجاد کنه و میتونه گزینه خوبی باشه...چون اگر که دقت کرده باشین در جلسات بعدی با بهترین لباس ها ظاهر شد.

    • بدون نام

      خوش تیبشان نفری که با همه هست . ومشخص نیست کدام جناحی.باید مواظبش بود چون ......

    • jjjj

      111

    • نفس

      قابل توجه.آقای جلیلی رو هم چون جانبازه و با پای مصنوعی تردد میکنه باید متمایز کرد قبول کنید راه رفتن و نشستن ایشون کمی سخت تر از بقیه است

    • لیلا

      خوب بود. کامنتها خوبتر. خیلی خندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج