جاباما
۵۷۴۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دلالی در بازار گوشت قرمز رونق ندارد

مدیر طرح تنظیم بازار سازمان جهاد خراسان رضوی تصریح کرد: قیمت دام زنده ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان به ازای هر کیلو است و دامدار می‌تواند دام خود را در مراکز خرید دام با قیمت متعادل بفروشد، به همین دلیل دلالی در این بازار رونقی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر طرح تنظیم بازار سازمان جهاد خراسان رضوی تصریح کرد: قیمت دام زنده ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان به ازای هر کیلو است و دامدار می‌تواند دام خود را در مراکز خرید دام با قیمت متعادل بفروشد، به همین دلیل دلالی در این بازار رونقی ندارد.

سید حمیدرضا جوادی در گفت‌وگویی در خصوص علل افزایش قیمت گوشت قرمز خاطرنشان کرد: کمبود تولید، عدم وجود دام سبک و افزایش تقاضا در بازار از عوامل موثری است که مسبب عدم تعادل میان عرضه و تقاضا شده‌ است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی و عدم توزیع پرورش دام سبک، مقدار آن کاهش یافته که این موضوع امسال خود را نشان داده است.

جوادی تصریح کرد: قیمت دام زنده ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان به ازای هر کیلو است و دامدار می‌تواند دام خود را در مراکز خرید دام با قیمت متعادل بفروشد؛ به همین دلیل دلالی در این بازار رونقی ندارد.

مدیر طرح تنظیم بازار سازمان جهاد خراسان رضوی افزود: تاکنون متاسفانه تنها یک شرکت برای کسب مجوزهای مربوطه برای واردات گوشت اقدام کرده‌اند. هماهنگی‌ها با حدود ۵ شرکت از کشورهای مختلف که امکان تامین گوشت قرمز را دارند، انجام شده و برخی مجوزها نیز دریافت شده است.

جوادی با اشاره به افزایش قیمت پیاز و اینکه تولید پیاز مقطعی است، بیان کرد: پیاز در یک مقطع زمانی خاص تولید می‌شود که در همان مقطع نیز به دلیل گرمای زیاد افت تولید داشته‌ایم که این موضوع تعادل میان عرضه و تقاضا را بر هم زده و موجب افزایش قیمت شده است.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز غذای غالب مردم است، عنوان کرد: وجود محدودیت‌ها در تولید سبب شده تا به واردات گوشت روی آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ بمیرم چه مصیبتی دلالی گوشت قرمزرونق نداره دولت بایدگمک کنه وخسارت این دلالهاب بیچاره راجبران کنه چون ازدارودسته خودشون هستنددیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج